Da li kupiti Harley?

singlica said:
Jbg ja nisam zadovoljan jos sa nicim svaki motor koji uzmem nesto na njemu mjenjam. :rolleyes:
Onda izgubim kada ga prodajem ali jbg ne mogu si pomoci.... :?
A pola vlasnistava Harley-a je u tome da ga uredis sebi po volji. Barem je to moje misljenje. :mrgreen:

ja sam Guzzia kupio u startu s namjerom personalizacije. samo se sve malo odužilo  :mrgreen:

ali od inoxa idu samo neki ukrasni detalji. i žbice su od inoxa, ali na manjim felgama od serijskih + na gumama višeg profila. bit će manje naprezanja od originala, sve je kompaktno kao felga od auta. i sa garancijom firme koja je to i napravila.
i taj motor neće ići nikad u prodaju. samo se nadam da ću mu moći dovesti društvo. bar još jedan-dva. jedino mi smeta što je ta kriza, ako ne krene na bolje, morat će biti japanci  :?
 
bocojaki said:
Na boldano potpis  (y)

Još bi napomenuo da prilikom prodaje motora dodatni H-D dijelovi se cijene i naplaćuju i naravno podižu vrijednost motora dok nešto švasano u garaži treba sa Harleya skinuti jer mu umanjuje vrijednost  :mrgreen:

Ma jel? Znači kad netko poput Arlena Nessa stavi svoj potpis na neki dodatni dio, ili ajmo u domaće vode, Janbo ili netko drugi, to treba skinuti jer umanjuje vrijednost motocikla?A svi su oni počeli kao švaseri u garaži. Trebaš Lupocet?

I btw. daj mi reci na kaj je ovdje potrošeno 50 000 kn za dodatnu opremu npr.? :misli:

http://www.njuskalo.hr/chopperi/harley-davidson-softail-slim-1690-cm3-oglas-11189938

Ja moram priznati da ne uočavam. Čak ni 25 000 kn, što je "upola" cijene...
 
Gato said:
Osobno, uvijek izmedju kromiranog i inoxa biram inox, stovise preferiram kvalitetan hand-made inox komad opreme. (y)
Frend u lokalnom Chopper klubu na motoru ima brdo opreme od inoxa napravljene kod klupskog kolege po narudzbi i tesko da bi netko neupucen skuzio da se radi o rucnom radu, te da navedena oprema nije kromirana.
Nadalje, za nevjerne Tome glede inoxa preporucam pogledati neke od radova majstor Šileta iz VK. (y)

Ma šta ti znaš, inox je inferiorniji kromu... :jesus:
 
James1100 said:
@ Headbanger
napisao sam da je materijal sjajan zbog sjaja, a ne kvalitete. I dalje tvrdim da za motore nije dobar. Uostalom, da je dobar, bio bi masovno korišten u serijskoj proizvodnji motora. Kao i aftermarket opreme. A zanimljivo, nema ga skoro ništa.
i btw, pisao sam na tabletu

Ma ok, skužio sam te. Ali recimo, ja tablete koristim za glavobolju, temperaturu, za impotenciju još uvijek ne, ali za pisanje po internetu još nisam pokušao. Koje preporučaš? Neofen, Sumamed, ili nešto treće?  :jesus:
 
James1100 said:
Headbanger misli kupiti. Valjda...  :misli: Vidim da je isplanirao kaj će sve ugraditi  :mrgreen:
Ja sam sebi kupio svoj željeni stroj prije deset godina  :wink:

Točno, to sam i ranije napisao. Ako bog da, prije kraja ljeta ako sve prođe barem iole po planu. Što naravno nikad nije tako... :?
 
headbanger-camaro said:
I btw. daj mi reci na kaj je ovdje potrošeno 50 000 kn za dodatnu opremu npr.? :misli:

http://www.njuskalo.hr/chopperi/harley-davidson-softail-slim-1690-cm3-oglas-11189938

Ja moram priznati da ne uočavam. Čak ni 25 000 kn, što je "upola" cijene...
zakaj nisi nazvao prodavača i pital kaj je gore od aftermarket opreme  :misli:    :rolleyes:
 
headbanger-camaro said:
Ma jel? Znači kad netko poput Arlena Nessa stavi svoj potpis na neki dodatni dio, ili ajmo u domaće vode, Janbo ili netko drugi, to treba skinuti jer umanjuje vrijednost motocikla?A svi su oni počeli kao švaseri u garaži. Trebaš Lupocet?

I btw. daj mi reci na kaj je ovdje potrošeno 50 000 kn za dodatnu opremu npr.? :misli:

http://www.njuskalo.hr/chopperi/harley-davidson-softail-slim-1690-cm3-oglas-11189938

Ja moram priznati da ne uočavam. Čak ni 25 000 kn, što je "upola" cijene...


Arlen Ness je počeo kao švaser prije 50 godina, kaj je onda bio Kawasaki u moto-industriji? Janbo nije nikad bio švaser

Ja uočavam usis i ispuh na motoru s oglasa, garantirano je ubačena i bolja centralina, dize itd, i dignuta snaga motora. Našao bi još puno sitnica da vidim motor.

I daj mi objasni zakaj je inox bolji od kromiranog čelika. Vidim da se kužiš. Ili odi do frenda da ti da objašnjenje, nema žurbe, idem sad spavat  (y)
 
headbanger-camaro said:
Ma ok, skužio sam te. Ali recimo, ja tablete koristim za glavobolju, temperaturu, za impotenciju još uvijek ne, ali za pisanje po internetu još nisam pokušao. Koje preporučaš? Neofen, Sumamed, ili nešto treće?  :jesus:


tabletic-slika-32849205.jpg


:jesus:

 
poco loco said:
zakaj nisi nazvao prodavača i pital kaj je gore od aftermarket opreme  :misli:    :rolleyes:

Vrlo jednostavno, zato šta me taj motocikl ne interesira, a ako je stvarno pljunuo pri kupnji 50 keka, uvjeri me da nije jelen prema viđenim slikama. Bez uvrede ikome...
 
James1100 said:
Arlen Ness je počeo kao švaser prije 50 godina, kaj je onda bio Kawasaki u moto-industriji? Janbo nije nikad bio švaser

Znači Janbo se rodio kao vrhunski customizer, nije imao početne "švaser u garaži" korake nikad? Nešto kao Zagorci koji se rode s malom maturom? Yes, how yes no...

I kakve veze ima Kawasaki sad sa bilo čime? Zato što ga vozim? Mislim stvarno...

BTW.:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_motorcycles

Očito su prije 50 godina proizvodili motocikle, barem prema gornjem linku...

James1100 said:
Ja uočavam usis i ispuh na motoru s oglasa, garantirano je ubačena i bolja centralina, dize itd, i dignuta snaga motora. Našao bi još puno sitnica da vidim motor.

I to sve vrijedi 50 000 kn? Seriously?

Nisam potpuno doma u tuningu motocikala, dapače jako površno, ali znam da sa 50 000 kn u 4 kotača staviš turbo kit ili kompresor kit najmanje 90-tku, ako ne i 110-tku sa full intercooler/BOV sistemom na najmanje 0,5-0,8 bara, hrpom dodatnih điđa baja tipa CAI ili SRI ovisno o vozilu, kovani klipovi, keramički ventili, bregaste, ispušna grana, ispuh. Pa onda malo porovarimo po podvozju sa novim gewindama i wilwood kočionim sistemom npr, i vrlo vjerojatno još ostane 7-10 000 kn za interijer. I sve je vidljivo na što je uloženo tih 50 keka zajedno sa 120-150 ks više pod haubom. Ja po ovim fotkama to stvarno ne vidim. Ali prihvaćam mogućnost da sam pogriješio...

James1100 said:
I daj mi objasni zakaj je inox bolji od kromiranog čelika. Vidim da se kužiš. Ili odi do frenda da ti da objašnjenje, nema žurbe, idem sad spavat  (y)

Tebi je jasno da je inox vrsta ČELIKA jelda? Jer tu radiš distinkciju gdje nebi trebao, ili sam ja opet nekaj pogrešno shvatio?
 
Jambo nikad nije bio svaser i nikad nije bio customizer.
Dalje mi se neda...
Daj malo nauci o nekim stvarima, nemoj samo gledat postere.
 
    @headbanger:

    Ovo kaj ti veli James da je čelik koji mi ovde trgovački zovemo 'inox' krt je točno.

    I onaj dio da kojekakvi nosači i prigradnje na rami ne bi smjeli biti čvršči od rame isto stoji.

    A da se ono što mi zovemo inox da lijepo naglancat i bez kromiranja ja dobro znam, jer sam tu i tamo nešt probal polirat  :mrgreen:.

    I valjda to samo ja vidim, ali to od inoxa ispolirano lagano vuče na žućkasto, a kromirane površine su ajmo reći 'bezbojne'.

    U raspravi sudjelujem iznoseći svoja iskustva iz rada na motoru svojim rukama, a ne kao naručitelj ili nadzorni ogran nekog prijatelja.

    ...i niko nema ništa protiv tebe. Jebote, raspravljamo  (y)

   
 
James1100 said:
Jambo nikad nije bio svaser i nikad nije bio customizer.
Dalje mi se neda...
Daj malo nauci o nekim stvarima, nemoj samo gledat postere.

Ok, ok- nećem se prepirat bezveze. Mislim da je bilo jasno na što sam se ja referirao u mojem postu i šta je bio kontekst istog, a ti se loviš za semantiku. Umjesto Janbo sam mogao napisati i Tomić, ili Djubre iz BJ, a s obzirom da smo osobno prijatelji, znam da baš izrađuje gro stvari od nule, znači on je ili je bio ono što ti zoveš "švaserom u garaži", a fala bogu nadobivao se nagrada...

Bilo kako bilo, radije na nekom susretu nastavim raspravu uz  :bananapivo:
 
OldBoy said:
    @headbanger:

    Ovo kaj ti veli James da je čelik koji mi ovde trgovački zovemo 'inox' krt je točno.

    I onaj dio da kojekakvi nosači i prigradnje na rami ne bi smjeli biti čvršči od rame isto stoji.

    A da se ono što mi zovemo inox da lijepo naglancat i bez kromiranja ja dobro znam, jer sam tu i tamo nešt probal polirat  :mrgreen:.

    I valjda to samo ja vidim, ali to od inoxa ispolirano lagano vuče na žućkasto, a kromirane površine su ajmo reći 'bezbojne'.

    U raspravi sudjelujem iznoseći svoja iskustva iz rada na motoru svojim rukama, a ne kao naručitelj ili nadzorni ogran nekog prijatelja.

    ...i niko nema ništa protiv tebe. Jebote, raspravljamo  (y)

 

A baš da se neki tu nisu nakostriješili na sve 4 na moje postove isto nije istina  :mrgreen:
 
inox je nehrdjajuci celik i nehrdjajuci celik nije krt, vec je zilav.
osim toga, malo koja legura zeljeza je krta, osim ako nije kaljena.