Da li kupiti Harley?

nehrdjajuceg celika nema u seriskoj proizvodnji jer je skup u obradi.
ipak, na dosta motora su uradjene grane od nehrdjajuceg celika i pojedini dijelovi auspuha, jer se tako moze uraditi tanja stjenka grane auspuha, a ne kao kod obichnog celika gdje se mora proracunati gubitak debljine stjenke hrdjanjem i samim tim i deblja stjenka i tezi auspuh.
ne znam koja je razlika u cijeni, ali otprilike je i do 10 puta skuplji inox od obicnog celika, zavisno od postotka nikla.

 
Si siguran?

Zamjenski topovi od inoxa koje mislim kupiti za svoj motor, od poznatog proizvođača za tu marku, koštaju 400 eur komad. Usporedi cijene sa raznim karbon topovima iz aftermarketa. Ili recimo sa serijskima.
I zašto bi velika cijena inoxa zabrinjavala takvu marku kao HD? Vrhunskim marketingom su otišli cijenama u nebo. Zašto nebi ugradili malo tog materijala tamo gdje treba i za toliko opet podigli cijenu proizvoda. Na takvom su glasu da im to nebi škodilo prodaji. Nije to Kawasaki.

I da, u pravu si, puno nas fula u terminologiji. ja sam htio naglasiti da taj materijal nije elastičan. Recimo, voli pucati na vibraciji ili uvijanju. naučio iz osobnog iskustva na raznim vozilima. do kamiona.
kako god... ja ostajem pri tvrdnji da je taj materijal za upotrebu na motoru (osim auspuha) - goli kurac.
 
headbanger-camaro said:
Ok, ok- nećem se prepirat bezveze. Mislim da je bilo jasno na što sam se ja referirao u mojem postu i šta je bio kontekst istog, a ti se loviš za semantiku. Umjesto Janbo sam mogao napisati i Tomić, ili Djubre iz BJ, a s obzirom da smo osobno prijatelji, znam da baš izrađuje gro stvari od nule, znači on je ili je bio ono što ti zoveš "švaserom u garaži", a fala bogu nadobivao se nagrada...

Bilo kako bilo, radije na nekom susretu nastavim raspravu uz  :bananapivo:

Na ovo sam zaboravio napisat odgovor. Nevezano uz inox i jelene  :mrgreen:

Jedini pravi, hrvatski "graditelj" customa je Djubre (bike builder). Radi samo to, radi po naruđbi kupaca ili za sebe, ali uvijek sa prepoznatljivim potpisom, stilom. I poznaje sve tajne zanata. To mu priznajem, iako nikad nebih vozio njegovo motor. Ali da imam love za profića, njemu bi naručio radove po mojoj zamisli. I vrlo rado odslušao njegove prijedloge i savjete.
Postoji još nešto ekipe koja se kuži u stvari, ali jednostavno nemaju dovoljno godina ili gotovih radova iz sebe., da ih se gleda na isti način. Prije svega, spomenuo bih Hameteka kojem želim dovoljno kapitala i kupaca da nastavi kako je počeo  (y), jer koliko sam ga shvatio, samo to mu je prepreka za dalje radove.
Znam da će mi sad ljudi spomenut još likova tipa Bocko kojima priznajem da znaju stvar, ali imam malo više kriterija za ovakve ocjene i o tome mogu nastavit u nekoj drugoj temi.
Uglavnom, da sada i kupim Harleya (da ostanem on topic bar malo), Djubre bi bio prvi izbor da mi kopa po motoru.
 
Kad HD prihvati hrvatske standarde da se meće kovana ograda na dvotočkaše je kaparim jednog  sa puno šahovnica, orlova , mačeva i vitozova ugraviranih.





Ali u kromu!!!!



Jer krom je ogledalo , a polirani inox je govno.
 
ziggysb said:
Kad HD prihvati hrvatske standarde da se meće kovana ograda na dvotočkaše je kaparim jednog  sa puno šahovnica, orlova , mačeva i vitozova ugraviranih.





Ali u kromu!!!!



Jer krom je ogledalo , a polirani inox je govno.

Ti prvo moraš isto do HD-a doć koliko vidim da bi se tako postavljao, a možda i napravit koji međukorak sa japanezima poput mene, a onda meći i granitne lavove kaj se mene tiče... :jesus:
 
Razlika izmedju kromiranih dijelova i nerdjajuceg celika je u tome sto kromirani dijelovi i tom povrsinskom dijelu imaju veci postotak kroma, dok nerdjajuci celik ima do 10 % kroma u sebi. nerdjajuci celik radi zastitni sloj od hrdjanja sa kromoksidom, znaci citavo vrijeme izlozen djelovanju okoline on kemiski reagira i da bi bio lijep potrebna mu je cesce poliranje.
da galvanizirani krom dijelovi izgledaju sjajnije je normalno inace se ne bi radili.

Uredi:
Razlika u cijenama topova od nehrdjajuceg celika i karbona je isto u cijeni materijala, a serijski topovi, mada jos od nekvalitetnijih materijala napravljeni su cak i najskuplji. mislim da ni jedan proizvodjac prevoznih sredstava ne zeli proizvoditi rezervne dijelove i mislim da mu to pada u dodatni trosak i trosak logistike, tipa, skladistenje, transport i tako dalje. samim tim on si to i naplacuje.
Da li kupiti harley?
Kupovina motora nije nikakva racionalna stvar jednog covjeka, upravo suprotno. Inache bi svi vozili skutere. Mislim da mi niko ne moze reci koji ja motor meni da kupim. To je toliko osobna i intimna odluka u kojoj niko nema pravo odluke do samog kupca. Harley je poseban motor, ja bih cak rekao, harley je referenca, mjerilo u svijetu kruzera i chopera, neka vrsta orginala kojeg svi ostali proizvodjaci pokusavaju imitirati kada se radi o toj vrsti motora.
pozz.

 
  • Like
Reactions: Stjeph
ziggysb said:
Kad HD prihvati hrvatske standarde da se meće kovana ograda na dvotočkaše je kaparim jednog  sa puno šahovnica, orlova , mačeva i vitozova ugraviranih.

Ali u kromu!!!!

Jer krom je ogledalo , a polirani inox je govno.

Lol, pa si baja u čavoglave :mrgreen:
 
pa ako se nekome nes' svidja i nes' zeli, koja je prepreka kupovini toga necega... :shock:

sta nije tako ?! :misli:
Mislim da svatko tko misli kupiti HD motor treba ga prije probati voziti.. po mogućnosti model koji želi kupiti.. to nikako nije motor za svakoga. To je muški motor.. svaki od 1200 na više.. ima nas koji smo se prevezli bar 50 tisuća milja na raznim pa je velika šansa da znam šta pišem.. Za početnika je pametno kupiti neki 750 ccm pa onda ako će željeti više.... Trenutno imam 124 Ci i svima mogu reći da VALJA... svi motori su dobri ako se održavaju dobro ali HD je priča za sebe... to je uostalom svi znaju LEGENDA.. a kako su loši vidi se da po cesti ima još onih proizvedenih prije 100 godina.
 
Mislim da svatko tko misli kupiti HD motor treba ga prije probati voziti.. po mogućnosti model koji želi kupiti.. to nikako nije motor za svakoga.
Stavi gluhog čovjeka na Harley i bilo koji drugi motor i kupit će drugi... a btw, na cesti sam vidio više fićeka i peglica starih 50 godina nek Harleya, nuff said..
 
necro-post.jpg
 
Stavi gluhog čovjeka na Harley i bilo koji drugi motor i kupit će drugi... a btw, na cesti sam vidio više fićeka i peglica starih 50 godina nek Harleya, nuff said..
Mozda si i u pravu, ali ja iz nekog razloga zelim posjedovati jednoga i vjerojatno cu si do proljeca ispuniti zelju. Vec odavno zelim pokusati shvatiti sta je to toliko posebno u tim Harelyima i mislim da je jedino rjesenje kupiti jednoga.
Nego, ovo "nuff said" je fancy americanski nacin za izreci onu poznatu floskulu demagoga sa fejzbuk komentara "pametnom dosta"?:mrgreen:
 
e, ja mislim da je ovo najjače kad ovak naleti 🤪🤪🤪

Mozda si i u pravu, ali ja iz nekog razloga zelim posjedovati jednoga i vjerojatno cu si do proljeca ispuniti zelju. Vec odavno zelim pokusati shvatiti sta je to toliko posebno u tim Harelyima i mislim da je jedino rjesenje kupiti jednoga.
Nego, ovo "nuff said" je fancy americanski nacin za izreci onu poznatu floskulu demagoga sa fejzbuk komentara "pametnom dosta"?:mrgreen:
Ma gle, ja sam probao voziti nekoliko Harleya, čak i par velikih, ja totalno pušim tu foru... al s druge strane, ima jako malo motora čiju foru ne pušim...
A nuff said... mislim, ima Honda loših motora, ima i Harley dobrih... nije na odmet šta su se u najmotoriziranijem boomu najviše proizvodili u industrijskoj sili sa tada razmjerno velikom kupovnom moći... tu ciljam na 20-te, swing i sranja i 50-te pa nagore... Stari moj, jebeni auti su im bili ko Mece prije 10 godina minus ekrani...
 
e, ja mislim da je ovo najjače kad ovak naleti 🤪🤪🤪


Ma gle, ja sam probao voziti nekoliko Harleya, čak i par velikih, ja totalno pušim tu foru... al s druge strane, ima jako malo motora čiju foru ne pušim...
A nuff said... mislim, ima Honda loših motora, ima i Harley dobrih... nije na odmet šta su se u najmotoriziranijem boomu najviše proizvodili u industrijskoj sili sa tada razmjerno velikom kupovnom moći... tu ciljam na 20-te, swing i sranja i 50-te pa nagore... Stari moj, jebeni auti su im bili ko Mece prije 10 godina minus ekrani...
Sad nista ne kuzim, totalno si me zbunio.
Da kupim ili ne?
 
Vozio sam 48-cu i zaključio da sam premlad još za kupovinu HD-a
 
Što je posebno na harley, jedom kad provozaš, drugi put i svezanih očiju kad sjedneš i upališ, znaš da je harley.
Možeš zamjenit, šedov sa dragstar ili sa marauderom, intruderom, ali harley je sasvi drugačiji motocikl.
 
  • Like
Reactions: WraGG and SpoRRi
Ako kupuješ čoper, kupuješ kult.

Nitko ne kupuje te motore zbog brzine, kočnica, zaštite od vjetra i udobnosti.

Kad ljudi počnu pravdati kupnju japanskih kopija čopera s glupim pričama o potrošnji, kvaliteti i uglađenosti u odnosu na Harley, odmah znaš da su promašili ili tip ili marku motora.

Jedan je original.
 
Što je posebno na harley, jedom kad provozaš, drugi put i svezanih očiju kad sjedneš i upališ, znaš da je harley.
Možeš zamjenit, šedov sa dragstar ili sa marauderom, intruderom, ali harley je sasvi drugačiji motocikl.


Ispricavam se samo sebi sto sam ti lajkao post i sto se moram sloziti, no zaista si u pravu.
 
Ako kupuješ čoper, kupuješ kult.

Nitko ne kupuje te motore zbog brzine, kočnica, zaštite od vjetra i udobnosti.

Kad ljudi počnu pravdati kupnju japanskih kopija čopera s glupim pričama o potrošnji, kvaliteti i uglađenosti u odnosu na Harley, odmah znaš da su promašili ili tip ili marku motora.

Jedan je original.
Prije svega statusni simbol, recimo ne zanima me ni najmanje, ali jednog dana bi HD rado udomil cisto za na kavu 😎
 
susjed, dok je bio ziv, drzao je mehaniku za harley. ja krenem ujutro na posao, on ide kuci gol, bez majice, samo u hlacama. vracam se s posla, stoje tri harlija pred radnjom, on spava, ne otvara. u radnji je i spavao, podjelio je popola, ali horizontalno.
sam je vozio kopiju kapetan amerike sa pan head iz 45te, probusen i sa drugacijom radilicom, nesto oko 1850 kubika, pozadi bez amortizera, naprijed springer vilica, kad se vozi, a kad ga traze da zimi parkira u kaficu, onda nabije teleskop vilicu. oridji.