Da li lakirati bezbojni preko naljepnica?????

trinity

New member
Naime, lakirat ći ženin r125 Yamahu, e sad, da li kad se izlakira i preko laka pređe bezbojnim, sjajnim lakom, da li naljepnice ljepiti kad sve bude gotovo ili na boju pa preko njih bezbojni, što kažete ???
 
Možda bolje naljepnice zadnje ak se oštete, samo ih zamjenim, u protivnom opet moram sve lakirati?!?!?!
 
naljepnice pod lak....puno bolje i trajnije rijesenje.....na taj se nacin sigurno nece ostetiti..a i jednostavnije je takvu povrsinu i odrzavati... ;)
 
Sve sta je bmw napisao plus to sta nevidim smisla lakirati plastike prije naljki.na rubovima ce ti se skupljati prljavstina i s vremenom ce nagrditi ukupan dojam.lakiraj (y)
 
Na tanku svakako ispod laka. Ako malo goriva procuri unistit ce naljepnice. Za ostalo bi ja ipak naljepnice preko laka. Takva su uglavnom i tvornicka rjesenja.
 
bmw m 5 said:
naljepnice pod lak....puno bolje i trajnije rijesenje.....na taj se nacin sigurno nece ostetiti..a i jednostavnije je takvu povrsinu i odrzavati... ;)

+1, na isti način radio i na svom XJR-u  (y)
 
Mislim da 90 % motora lakira samo naljepnice na rezervaru ( iako većina novih modela sada ima debele,gumirane naljepnice/ambleme na rezervaru pa i one su iznad laka ).
Ako su naljepnice original možeš bez straha i iznad laka ih zaljepiti, iako je istina da će ti naljepnice duže izdržat pod lakom.
Ako su neke aftermarket naljepnice onda obavezno izpod laka u protivnom ćeš ih brzo izgubiti.
(y)
 
e alo ljudi ... zašto pričate gluposti ...  :misli: :misli:

velika većina originalnih motora ima naljepnice preko svega... čak je i veliki dio uzorka bočnih i zadnjih plastika ustvari naljepnica preko osnovne boje...

Kakve naljepnice ispod laka ?  :misli: :misli: :misli:

prvo što folija mora biti "drugačija" predviđena za lakiranje... znatno tanja od obične i nekoliko puta skuplja... u protivnom dolazi do nadizanja laka i dobiješ veće sranje nego da nisi ništa ni radio ..

znači, ako hoćeš "naljepnice" ispod laka, onda radiš airbrush .... sve ostalo ide preko laka  (y)

na ovo postoje iznimke, ali ili su loše, ili su skupe..  :mrgreen:
 
strasilo said:
e alo ljudi ... zašto pričate gluposti ...  :misli: :misli:

velika većina originalnih motora ima naljepnice preko svega... čak je i veliki dio uzorka bočnih i zadnjih plastika ustvari naljepnica preko osnovne boje...

Kakve naljepnice ispod laka ?  :misli: :misli: :misli:

prvo što folija mora biti "drugačija" predviđena za lakiranje... znatno tanja od obične i nekoliko puta skuplja... u protivnom dolazi do nadizanja laka i dobiješ veće sranje nego da nisi ništa ni radio ..

znači, ako hoćeš "naljepnice" ispod laka, onda radiš airbrush .... sve ostalo ide preko laka  (y)

na ovo postoje iznimke, ali ili su loše, ili su skupe..  :mrgreen:
bas me tjeras da poslikam reezervar svoje honde....pa da vidis kako to izgleda pod lakom....za bocne oklope i repove znam da su obicno iznad laka....mada mislim da je to cisto radi nize cijene gotovog proizvoda....ne mozes mi reci da je kvalitetnija i trajnija varijanta kad su naljepnice iznad laka.... :LOL: :LOL:

posto je rezervar obicno najlijepsi i najuocljiviji dio svakog motora....njemu se uvijek pridodaje najvise paznje...pa zato i sve ide tvornicki ispod laka....i na taj dio motora se prvenstveno i misli kad se kaze da naljepnice idu pod lak....

a i ti bubnes i ostanes ziv.... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
bas me tjeras da poslikam reezervar svoje honde....pa da vidis kako to izgleda pod lakom....za bocne oklope i repove znam da su obicno iznad laka....mada mislim da je to cisto radi nize cijene gotovog proizvoda....ne mozes mi reci da je kvalitetnija i trajnija varijanta kad su naljepnice iznad laka.... :LOL: :LOL:

posto je rezervar obicno najlijepsi i najuocljiviji dio svakog motora....njemu se uvijek pridodaje najvise paznje...pa zato i sve ide tvornicki ispod laka....i na taj dio motora se prvenstveno i misli kad se kaze da naljepnice idu pod lak....

a i ti bubnes i ostanes ziv.... :mrgreen:

Naljepnice na tanku se lakiraju i zato jer bi ih benzin mogao oštetiti(ovisno o kvaliteti iste). :wink:
 
bmw m 5 said:
bas me tjeras da poslikam reezervar svoje honde....pa da vidis kako to izgleda pod lakom....za bocne oklope i repove znam da su obicno iznad laka....mada mislim da je to cisto radi nize cijene gotovog proizvoda....ne mozes mi reci da je kvalitetnija i trajnija varijanta kad su naljepnice iznad laka.... :LOL: :LOL:

posto je rezervar obicno najlijepsi i najuocljiviji dio svakog motora....njemu se uvijek pridodaje najvise paznje...pa zato i sve ide tvornicki ispod laka....i na taj dio motora se prvenstveno i misli kad se kaze da naljepnice idu pod lak....

a i ti bubnes i ostanes ziv.... :mrgreen:

u ovoj temi je riječ o cijelom motoru, a ne samo o tanku ...  :jesus:

mogu ti i ja poslikati svoj CIJELI motor .. ;) ... sve je ispod laka...  :jesus: ... ali to tako nije bilo u originalu ...  :mrgreen:

ali i dalje stoji ono što sam napisao .... naljepnice preko kojih se lakira su "drugačije" od "običnih" što uvelike mijenja cijenu koštanja ... jer se u protivnom ljušti lak

a na dobrom broju motora su na tanku 3D naljepnice ...  :wink:

ali kao što rekoh i u prethodnom postu, iznimke postoje ... ali ili su skupe, ili su loše...
 
Ja sve naljepnice skidam sa svakog motora, a onog japanskog konja koji ih je stavio pod lak dabogda bemvejac nabio na qrac  :jesus:
Već sam dva tanka moro farbat jer mi te naljenice idu na qrac i nemogu ih smislit organski  :palacdolje:
 
E jbg. sad , opet sam i tu i tamo, na rezervaru imaju samo dva gumirana znaka Yamahe, a naljepnice ima na bočnim oklopima i na nosu jedna, sve ukupno 3. :misli:

Naljepnice su rađene po orginalu ali nisu orginalne jer me koštaju orginal oko 700 kn a motor ostaje u obitelji tako da nisam išao na orginal.

I usput, da li netko zna gdje uzeti slidere za YZF r125, u SIBEGU kažu da ne postoje za taj model a na netu ih pronalazim po stranim stranicama ?????
 
Bit će red, oklopi predani na lakiranje, ide sjajni preko naljepnica, kad bude gotovo ja postavim koju sliku da vidite, pozz
 
  :misli:koštaju orginal oko 700 kn :misli:


Jel ovo zajebancija... :LOL:

Evo ima specijalizirani forum za takve dileme:

http://www.teen.ba/forum/kompleksi-t-685.html
 
naljepnice ispod laka su puno bolje, i ne moraju biti nikakve posebne, uostalom pogledaj si negdje na nekom motoru razliku i sve će ti biti jasno  (y)