bmw m 5 said:naljepnice pod lak....puno bolje i trajnije rijesenje.....na taj se nacin sigurno nece ostetiti..a i jednostavnije je takvu povrsinu i odrzavati...
bas me tjeras da poslikam reezervar svoje honde....pa da vidis kako to izgleda pod lakom....za bocne oklope i repove znam da su obicno iznad laka....mada mislim da je to cisto radi nize cijene gotovog proizvoda....ne mozes mi reci da je kvalitetnija i trajnija varijanta kad su naljepnice iznad laka....strasilo said:e alo ljudi ... zašto pričate gluposti ... :misli: :misli:
velika većina originalnih motora ima naljepnice preko svega... čak je i veliki dio uzorka bočnih i zadnjih plastika ustvari naljepnica preko osnovne boje...
Kakve naljepnice ispod laka ? :misli: :misli: :misli:
prvo što folija mora biti "drugačija" predviđena za lakiranje... znatno tanja od obične i nekoliko puta skuplja... u protivnom dolazi do nadizanja laka i dobiješ veće sranje nego da nisi ništa ni radio ..
znači, ako hoćeš "naljepnice" ispod laka, onda radiš airbrush .... sve ostalo ide preko laka
na ovo postoje iznimke, ali ili su loše, ili su skupe..
bmw m 5 said:bas me tjeras da poslikam reezervar svoje honde....pa da vidis kako to izgleda pod lakom....za bocne oklope i repove znam da su obicno iznad laka....mada mislim da je to cisto radi nize cijene gotovog proizvoda....ne mozes mi reci da je kvalitetnija i trajnija varijanta kad su naljepnice iznad laka....
posto je rezervar obicno najlijepsi i najuocljiviji dio svakog motora....njemu se uvijek pridodaje najvise paznje...pa zato i sve ide tvornicki ispod laka....i na taj dio motora se prvenstveno i misli kad se kaze da naljepnice idu pod lak....
a i ti bubnes i ostanes ziv....
bmw m 5 said:bas me tjeras da poslikam reezervar svoje honde....pa da vidis kako to izgleda pod lakom....za bocne oklope i repove znam da su obicno iznad laka....mada mislim da je to cisto radi nize cijene gotovog proizvoda....ne mozes mi reci da je kvalitetnija i trajnija varijanta kad su naljepnice iznad laka....
posto je rezervar obicno najlijepsi i najuocljiviji dio svakog motora....njemu se uvijek pridodaje najvise paznje...pa zato i sve ide tvornicki ispod laka....i na taj dio motora se prvenstveno i misli kad se kaze da naljepnice idu pod lak....
a i ti bubnes i ostanes ziv....