Da li vrijedi kupiti ovaj motor?

Da li mi savjetujete da uzmem navedeni motor?

  • Da

    Votes: 3 17.6%
  • Ne

    Votes: 14 82.4%

  • Total voters
    17

T-Rex

New member
Pozdrav svima,

kao što možda znate,namjeravam kupiti Suzuki GS500.
Danas sam naišao na ovaj motor sa Njuškala,pa me zanima što vi mislite?
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gs500-500-cm3-oglas-24567422
Prodavač kaže da treba promijeniti gumice ventila,ali da je inače u dobrom stanju?

LP
 
+marek+ said:
Prednji kraj bi rekao da nije od tog motora  :misli:

Hmmmm,da li je zato cijena tako niska?

EDIT:koliko bi me inače koštalo promjena gumica ventila?
 
T-Rex said:
Hmmmm,da li je zato cijena tako niska?

EDIT:koliko bi me inače koštalo promjena gumica ventila?

Dosta. Glava ide dolje. A možda i cijeli motor mora dolje. Ne koštaju toliko dijelovi, koliko rad.
A i pitanje je jesu li gumice.... Motor sigurno troši ulje čim ti je to rekao. A to može biti i do karika. A kad ga dođeš kupiti, to ne možeš tek tako provjeriti.
Znači računaj s najgorim-honovanje cilindara, specijala klipova, rad na glavi... Kad to staviš na papir vidi koliko je motor zaista jeftin. S druge strane, to isto te može dočekati i kod motora kojeg platiš puno više s riječima "nikad u crvenom" a on popije 2 L ulja na 1000 km....
Lutrija s rabljenim vozilom....
 
balky1 said:
Dosta. Glava ide dolje. A možda i cijeli motor mora dolje. Ne koštaju toliko dijelovi, koliko rad.
A i pitanje je jesu li gumice.... Motor sigurno troši ulje čim ti je to rekao. A to može biti i do karika. A kad ga dođeš kupiti, to ne možeš tek tako provjeriti.
Znači računaj s najgorim-honovanje cilindara, specijala klipova, rad na glavi... Kad to staviš na papir vidi koliko je motor zaista jeftin. S druge strane, to isto te može dočekati i kod motora kojeg platiš puno više s riječima "nikad u crvenom" a on popije 2 L ulja na 1000 km....
Lutrija s rabljenim vozilom....

Što se može dogoditi ako motor nepopravim,odnosno ne zamjenim gumice?
Prodavač je rekao da je motor u voznom stanju?
 
balky1 said:
Dosta. Glava ide dolje. A možda i cijeli motor mora dolje. Ne koštaju toliko dijelovi, koliko rad.
A i pitanje je jesu li gumice.... Motor sigurno troši ulje čim ti je to rekao. A to može biti i do karika. A kad ga dođeš kupiti, to ne možeš tek tako provjeriti.
Znači računaj s najgorim-honovanje cilindara, specijala klipova, rad na glavi... Kad to staviš na papir vidi koliko je motor zaista jeftin. S druge strane, to isto te može dočekati i kod motora kojeg platiš puno više s riječima "nikad u crvenom" a on popije 2 L ulja na 1000 km....
Lutrija s rabljenim vozilom....
s tim može računati na većini motora iz prošlog stoljeća
 
T-Rex said:
Što se može dogoditi ako motor nepopravim,odnosno ne zamjenim gumice?
Prodavač je rekao da je motor u voznom stanju?

Nastavit će trošiti ulje dok se na ventilima ne nakupi dovoljno gareži da počnu izgarati. I to je najbolja opcija.  :wink:
Isto tako od gareži mogu otići i klipovi.
 
T-Rex said:
Pozdrav svima,

kao što možda znate,namjeravam kupiti Suzuki GS500.
Danas sam naišao na ovaj motor sa Njuškala,pa me zanima što vi mislite?
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gs500-500-cm3-oglas-24567422
Prodavač kaže da treba promijeniti gumice ventila,ali da je inače u dobrom stanju?

LP

daj razmisli logično, kolika je vjerojatnost da su otišle (samo) gumice ventila, a karike, cilindar i klipovi dobri? :misli: ja bi rekel jako mala. svi dijelovi motora se troše podjednako pa ako su otišle gumice logično je da je potrošeno i sve drugo... ne znam kako bi otišle samo gumice, možda se pregrijao ili nešto slično (pucanje po moto susretima :misli:). ako si se ulovil na nisku cijenu eventualno bi mogao izmjeriti kompresiju da procjeniš stanje u motoru ili endoskopom zaviriti unutra da se vide eventualna oštećenja.
ako su otišle samo gumice i imaš sreće popravak bi te koštal do nekih 1000 kuna, (nove gumice, brtva glave, brušenje glave, šlajfanje ventila, posel...) moguće i više.

 
balky1 said:
Nastavit će trošiti ulje dok se na ventilima ne nakupi dovoljno gareži da počnu izgarati. I to je najbolja opcija.  :wink:
Isto tako od gareži mogu otići i klipovi.

A to će se desiti na tom motoru možda za njegovog života, a možda ni tad ...  :mrgreen:
 
Ako ga kupim,(a premišljam se zbog vaših odgovora)hoću li s njim moći preći barem 1000km bez da crkne ili se pokvari?
Znam da je to gotovo nemoguće za predvidjeti,ali onako okvirno?
PS
ako ga kupim za 6000kn hoću li ga moći prodat bar za istu cijenu,tako nepopravljenog?
 
i morat ćeš napisati "nikad padano" ..  :mrgreen:

btw ... trošak zamjene gumica ventila na tom motoru ti nebi trebao prijeći 200€ ... (ako je problem u tome uopće .. ;) )
 
T-Rex said:
Ako ga kupim,(a premišljam se zbog vaših odgovora)hoću li s njim moći preći barem 1000km bez da crkne ili se pokvari?
Znam da je to gotovo nemoguće za predvidjeti,ali onako okvirno?
PS
ako ga kupim za 6000kn hoću li ga moći prodat bar za istu cijenu,tako nepopravljenog?

Nemoj ti to kupiti  (y)
Sparaj pa kupi ispravnog
 
T-Rex said:
Ako ga kupim,(a premišljam se zbog vaših odgovora)hoću li s njim moći preći barem 1000km bez da crkne ili se pokvari?
Znam da je to gotovo nemoguće za predvidjeti,ali onako okvirno?
PS
ako ga kupim za 6000kn hoću li ga moći prodat bar za istu cijenu,tako nepopravljenog?

Cijena tog motora je OK (možda malo probat spustit') za neki zimski projekt ukoliko voliš šarafat.
Kao i sa svime rabljenim - možeš ga vozit još 50 000km bez problema, može ti krepat' nakon 500. Sranja se događaju.
Možeš istjerat vozilo iz salona pa da krepa nakon 500. No ono je bar pod garancijom.
Bar je čovjek iskreno napisao da troši ulje. 99% drugih vlasnika ti to neće napisati, a kupit ćeš jednako sranje, kao "ispravno".
Po ovome što sam gledao, ako sam odabrao dobar model, cijena kompleta dihtunga motora u Njemačkoj je 50-70€. Bagatela. Gumice 4 su 7-8€. Ravnanje glave za auto je 150-200 kn, ne znam za motor je li cijena drugačija. Plus rad majstora ako ne radiš sam. Ukoliko su samo gumice u pitanju to je to.
 
balky1 said:
Cijena tog motora je OK (možda malo probat spustit') za neki zimski projekt ukoliko voliš šarafat.
Kao i sa svime rabljenim - možeš ga vozit još 50 000km bez problema, može ti krepat' nakon 500. Sranja se događaju.
Možeš istjerat vozilo iz salona pa da krepa nakon 500. No ono je bar pod garancijom.
Bar je čovjek iskreno napisao da troši ulje. 99% drugih vlasnika ti to neće napisati, a kupit ćeš jednako sranje, kao "ispravno".
Po ovome što sam gledao, ako sam odabrao dobar model, cijena kompleta dihtunga motora u Njemačkoj je 50-70€. Bagatela. Gumice 4 su 7-8€. Ravnanje glave za auto je 150-200 kn, ne znam za motor je li cijena drugačija. Plus rad majstora ako ne radiš sam. Ukoliko su samo gumice u pitanju to je to.

Ma kad bi ja znao da su samo gumice u pitanju.
Sam ne bi znao popraviti jer se ne razumijem u motore,pogotovo u tehnikalije.
Po mom mišljenju,ako je cijena tako niska onda je nešto više od gumica,ali to je moje mišljenje.
Ni sam  ne znam da li da ga kupim,jer mi je dosta forumaša reklo ''ne'' a s druge strane ti kaže da ga mogu voziti i nekoliko desetaka tisuća kilometara a možda i manje od 500.
Kad bi znao da ću ga moći prodati za istu cijenu za koju sam ga kupio i to u vremenskom periodu od mjesec-dva onda bi ga uzeo,pa ako valja,valja.
Inače,mislio sam uzeti ovaj sredinom 4. mjeseca ako još bude na prodaju:
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gs-500-487-cm3-oglas-22937308

PS
koliko otprilike košta servis odnosno ''ruke''?