Dali netko zna koji je ovo motor?

Tin Januš

New member
Tražim koji je ovo motor. Neki od dijelova nisu originalni. Logo na motoru mi nije poznat. Pogledajte slike.
 
NSU Quickly, mopedi koji su proizvodili NSU Motorenwerke AG iz Njemačke od 1953 do 1963. Bilo je par različitih modela.

 
Originalni Quickly N na ovoj slici a ovoj prije je Quickly S. Onda imaju jos Quickly L, Cavallino, T, TT i TT/K i tako jos njih par da ne nabrajam
 
Mislio sam i ja da je NSU,Simpson,Zundapp ali me buni taj znak na motoru. I rezervoar koji nije na rami nego iznad zadnjeg kotača u obliku banane.
 
A najvise mi izgleda na njega. Pokuša san pretražit onaj znak, ali ga nigdi nije bilo. Sam si reka da nisu djelovi svi originalni. Tako da to je možda tank goriva koji se nalazi ispod sica i taj znak.
 
Pitao sam u Kopru ni jedan Tomos Colibri nije imao rezervoar iznad zadnjeg kotača. Inače rezervoar je original jer je zajedno sa ramom i sa prednjim svijetlom. A i logo na motoru je 100% njegov. A Tomos nikad nije imao takav logo. Tražimo dalje  :021:
 
ja ih (mopeda) sličnih imam 15-ak,ali evo ti link pa istražuj malo i traži svojeg po slikama :wink:

http://www.mopedarmy.com/photos/

 
Još jednom se zahvaljujem. Na tome linku sam našao moj moped. Radi se o modelu Berva. Proizvodio se od 1958 do 1962. Istraga je urodila plodom. Tražili smo ga (ne intenzivno) dobrih 20 godina.  :021:
 
čestitam  (y), ma nisi puno tražio  :wink: ako si krenuo A,B,...abecedom.
lijep ti je motorić,rijedak i neobičan. ako ćeš ga uređivati i "zapneš" sa nečim slobodno pošalji na PP spisak želja,jer mađarska je meni jako blizu i možda se nešto i nađe dijelova po njihovim trgovinama  :wink:

svi su bili jaako blizu,ali u tome linku se vidi da ih ima takvih na stotine ! pogledaj npr. moje victoriu i zundappa-imaju jako puno zajedničkih detalja (blatobrani npr,),a mašina na victoriji je slična tvojoj ! i tako unedogled..

današnji nasljednici (skuteri) su također svi slični-ali ako jednoga dana urediš taj tvoj motor,vjeruj mi da si prava atrakcija kad se pojaviš među njima !! svi će zapitkivati "što držiš u prednjem rezervaru  :misli: :misli: "

(y)
 
sad ćemo se odlučit što sa motorom dali ga uređivat ili ovako u prodaju.
Čujemo se ako treba što iz Mađarske.
 
uređuj  :wink: - moj savjet. kod njih su samo 2 na prodaju,a tvoj je možda jedini u Hr. 8)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/berva/berva_vt50-8379046
 
hey rocky6,

pored toliko mopeda i motora koje posjeduješ, ... da ti nemaš barem jednu Elektronku (E90)  :shock:
 
joya said:
hey rocky6,

pored toliko mopeda i motora koje posjeduješ, ... da ti nemaš barem jednu Elektronku (E90)  :shock:

ma jok, nikad nisam bio za tomos.ko klinac imao puch-a i uvijek bio "protivnik"  :mrgreen:
iako imam "remenjaša" tomosa sa velikim kotačima  :wink: i imam tog originala koji se spominjeT11 tj.colibri sa dvije brzine-ali "Puch AG",toliko da sekiram one koji naiđu i objasnim da nije tomos taj kojeg su svi kopirali  :mrgreen:

čak sam "zarobio" i jednog "Partizan"-a  :wink:
 
Goran_ST said:
Originalni Quickly N na ovoj slici a ovoj prije je Quickly S. Onda imaju jos Quickly L, Cavallino, T, TT i TT/K i tako jos njih par da ne nabrajam
 
Ovakvog smo imali u familiji 60-ih godina.Plavo-bijeli.Prvi motorič sa kromiranim cilindrom.Dvi brzine ,na volanu.Kola ,čini mi se,od 21 cola.