Dali postoji neka radnja da vadi puknute šrafe , ZG?

eto ti redosljeda operacija. U željezari kupi tanku pilu za željezo. Ima ih, vjeruj mi, probaj tako, zareži i odviječem odvrni, prije nasprejaj wd-om. Ako neide, zavari maticu i odvrni, ako i to ode kvragu, izbrusi kao što je objasnio bmw m5. Nakon toga nema povratka :mrgreen:
 
live-for-ride said:
eto ti redosljeda operacija. U željezari kupi tanku pilu za željezo. Ima ih, vjeruj mi, probaj tako, zareži i odviječem odvrni, prije nasprejaj wd-om. Ako neide, zavari maticu i odvrni, ako i to ode kvragu, izbrusi kao što je objasnio bmw m5. Nakon toga nema povratka :mrgreen:

jednostavnije ti je napravit kao što je objasnio bmw m5

nit kupujes pilu, nit se *ebes WDom, švasaparatom i ostalim sranjima 8)
 
speed attack said:
jednostavnije ti je napravit kao što je objasnio bmw m5

nit kupujes pilu, nit se *ebes WDom, švasaparatom i ostalim sranjima 8)
Je, al zato mora kupiti bušilicu, svrdla i ureznicu.  :mrgreen:
 
Medo said:
Je, al zato mora kupiti bušilicu, svrdla i ureznicu.  :mrgreen:

ak u garazi nema bušilicu i burgije, onda nek ne prcka ništa, bolje da neko drugi to odradi
 
Postoji varijanta.  Treba izbusit rupu kroz seraf i kroz tu rupu zagrijat seraf na crveno sa finim plamenikom za autogeno varenje. Taj plamen ima visoku temperaturu i jako brzo ce zagrijat seraf na crveno a pri tom se nece nista dogodit aluminiju ili ulju u amortizeru. Eventualno ti moze malo izgorit boja oko serafa. Cak nije lose to ponovit 2-3 puta da se aluminij zagrije i malo rasiri a pri tom ce hrdja koja drzi seraf izgorit. Nakon toga klasika. Stift za vadjenje serafa.
 
Poggiali said:
a dal kaj pomaže ak ind. fenom zgrijem ?
ne pomaze fen....on zagrijava postepeno...i rasiriti ce toplinu po cijelome kraku vilice...treba otvoreni plamen i naglo zagrijati...ali posto se radi o delikatnom dijelu vilice..i al-leguri...ne dolazi u obzir.... :palacdolje:
 
Poggiali said:
A pitao budem prvo tu u jedan servis za kosilice, ak oni mogu, ak ne, ostane mi bušit :(

I na prošlom runneru ista stvar bila, ahhh, sad svaki šraf skidam i mažem u ulju :p

nije do ulja, šrafa i stezanja, krivo radiš. Ako nemreš normalno odšrafiti, prvo ga probaj još malo dotegnuti da se pomakne, a tek onda ponovo probaj. Ako nejde tako, onda probaj udarcem u ključ (na trzaj), u protivnom uvijek puca.
Sad ti je najjednostavnije izbušiti rupu. Probaj prvo sa svrdlom manjim od vijka jer nećeš pogoditi centar, onda s malo većim i možda bude dovoljno samo pročistiti navoj s nareznicom. Ako ne, uzmi malo veći vijak od originala i proširi rupu, nareži novi navoj.
Ako budeš morao raditi novi navoj, provjeri koji je promjer rupe potreban za koji vijak (navoj).
 
Nemoj bezveze pisat ak velim da sam sve probao
Prvo sam našpricao wd (sa obje strane), onda sam uzeo križni (jer je i križni šraf) pa sam čekičem lupao prema nutra, pa sam sa ravnim lupao izvana u svim smjerovima, pa sam uzeo onu kau bušilicu koja preskače (kak narihtaš moment) i snjom vrtao ljevo desno, i tako sam 2-3 dana u krug vrtio metode, da mi je dopizdilo, i krenuo gedorom, otpustim pa dotegnem, al brus, zapravo se vrtila samo glava.

p.s. ak idem veči navoj narezivat grdo bude zavidit da imam jedan veči šraf :( da bar nije vidljivo
 
Poggiali said:
Nemoj bezveze pisat ak velim da sam sve probao

jedan je probao pa se usro, a i ja budala dajem savjete, iako sam sam već 100x rekao da neću više nikad, bar ne na ovom forumu  (y)
 
DamirK said:
jedan je probao pa se usro, a i ja budala dajem savjete, iako sam sam već 100x rekao da neću više nikad, bar ne na ovom forumu  (y)

:hehehe:
 
bmw m 5 said:
...treba otvoreni plamen i naglo zagrijati...ali posto se radi o delikatnom dijelu vilice..i al-leguri...ne dolazi u obzir.... :palacdolje:

A ti si to probao pa znas da nejde?
 
Kad si ga več izlupa dobro, uzmi bušilicu (ako imaš neku stariju) stisni taj komad vide šta viri umijesto svrdla glavom bušilice ,stavi na vibraciono, manju brzinu i probaj. Još je jedan proba i uspija :mrgreen:.
 
Bob Rock said:
Kad si ga več izlupa dobro, uzmi bušilicu (ako imaš neku stariju) stisni taj komad vide šta viri umijesto svrdla glavom bušilice ,stavi na vibraciono, manju brzinu i probaj. Još je jedan proba i uspija :mrgreen:.
E viš, ovo je super ideja, budem još to probao ;)
 
bmw m 5 said:
nema ti druge nego da visak sarafa izbrusis ravno do baze vilice...tada jednim ostrim tockalom lupnes tocno u sredinu sarafa...uzmes svrdlo od 3.5 mm i lagano zabusis....kada uhvatis centar...izbusis do kraja...i zatim svrdlom od 4mm prosiris rupu...zatim nareznicom m6 narezes novi navoj...i to je to...Ako je kojim slucajem m5 navoj...tada ti treba manje svrdlo....Dakle dobro oko i mirna ruka.... (y) Ili jednostavno izbusis na drugu stranu van....i obicni saraf sa maticom...... :mrgreen:



Ne znam cemu toliko glupostui i pisanja kad ti je ovaj  lik objasnia sve... (y) ,ovo ti je 100% sigurno 8)
 
ili uzmi brusilicu i brus za pilanje inoxa i cilu vilicu ispilaj i onda kupi novu vilicu ..to mi je nekako idealno...  :jesus:
 
Ne bi se stel mesati, ali, jesi li ti siguran dasi na pravu stranu odvrtao vijak.  8)