...jbg, upisao 3 sec prije meneBob Rock said:Pa udri par puta dobro po njemu da popusti ruzina i zareži ga pilom da ga može odvijać odvidat i to je to.
eto oni su pobjasnili...Poggiali said:nekužim, kak bi ja to sa brusom izvadio??
i da zarezes....nema sanse to odvrnuti....cim je pukao saraf...zapeklo je maksimalno...izravnaj i izbusi skroz na skroz....i probaj narezati novi navoj.....drugo nema sanse.....Poggiali said:Ma mislio sam ja pilom za željezo zarezat al nemam neki tanji list, sa ovim nebudem precizno zarezao, pa nebude dobro, da bar imam mini drill šraf je mislim pol cm debljine.
a bogami izgori i ulje u vilicama.... Preriskantno je........baza je od aluminija...moze se desiti sranje....a da ne pricamo kako ce vilica oko toga dijela pozutiti od topline....Zaky1000R said:Stavis maticu malo vecu oko ostatka navoja zatim zavaris co2 aparatom maticu za preostali dio. Prilikom grijanja izgori hrdja i naravno popusti vijak, uzmi malu racnu i kada se ohladi pokusaj odvrnuti ali po malo , znaci malo odvrnes pa vratis pa opet tako dok cijeli ne izadje. Ja vadim godinama tako i ide 99% odmah.
Ma tnam, ak niš drugo, uvjek wd-om prođem, i nikad ne pšretežem, neki im dušu izvade stezanjem lol, nekužim takve likove, kupio rabljeni scoot, pol šrafova je bilo tak stegnuto da sam sa polugom od 2 metra odšrafljivao (karikiram lol ,al imala je pol )sid said:I kada izvadis saraf, a prije nego stavljas novi, namazes malo masti na navoje pa vise neces imati takvih problema
markookram said:vjerujem da bi ga mogao izvaditi sa dobrim ( npr. knipex) papigama , fino je puknuo i ima ga se gdje primit
i na cimanje gore-dole , naravno malo izlupat prije ...