dekompresor ???

I.D.I.O.T

New member
pozzz ekipa , nabavio mi je brat ledera 209 , i od prvog dana je imo problema s paljenjem , znaci nije alanser mogao zavrtit masinu ,nedavno sam saznao da  su blokovi , getriba i glava od vx-a. e sad koja je razlika u vx i vxr glavi ? , zanima me bili mogao stavit dekompresor na postojecu bregastu od vx-a ? , i koji je omjer getribe u vx-a i vxr-a ?
pozzz
 
glave su iste....razlika je sto vxr ima dekompresor....moze ga se ugraditi i u vx ali trebas nabaviti elemente istoga...

radi toga ga anlaser ne moze zavrtiti.. (y)
 
bmw m 5 said:
glave su iste....razlika je sto vxr ima dekompresor....moze ga se ugraditi i u vx ali trebas nabaviti elemente istoga...

radi toga ga anlaser ne moze zavrtiti.. (y)
tebe sam cekao  :wink: , nego koja je razlika u getribi ? , i vidio sam da nema stabilizator  remena , remen je malossi kevlar ?
 
I.D.I.O.T said:
tebe sam cekao  :wink: , nego koja je razlika u getribi ? , i vidio sam da nema stabilizator  remena , remen je mlossi kevlar ?
razlika je i u remenu..kao i u varioamatu....sto se getribe tice...nije isti omjer (broj zubaca) na primaru i sekundaru....vx ima klasican remen...dok vxr ima remen ojacan i sa vanjske strane (kao bev 500 npr).... :wink:

nisam nikad brojao zube getribe ali vx ima kraci omjer(dakle zupcanike sa vecim brojem zubaca)... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
razlika je i u remenu..kao i u varioamatu....sto se getribe tice...nije isti omjer (broj zubaca) na primaru i sekundaru....vx ima klasican remen...dok vxr ima remen ojacan i sa vanjske strane (kao bev 500 npr).... :wink:

nisam nikad brojao zube getribe ali vx ima kraci omjer(dakle zupcanike sa vecim brojem zubaca)... :mrgreen:
hvala na informaciji .pozz