kubik
Active member
http://www.youtube.com/watch?v=YU2rQcvmy7g
Stari kz550.
Na filmu je plavi dim iz auspuha. Pitanje za znalce - da li je veća vjerojatnost da su otišle karike ili pušta ulje kod ventila?
Iz početka je dim bio crn, i nije bilo zračnog filtera, usis bio iskemijan do bola (prirubnice od kamenja dečki stavili samo da stoje otprilike).
Ja nabavio original zračni filter i prirubnice, sada više nije crni dim nego plavi e još da riješim plavi dim pa sam na konju
Skinio sam svječice, 1,3,4-ta su boje bijele kave, kakve i trebaju biti.
Svječica 2 cilindra je crna. Ne masno crna nego čađava. Znači da i nije neka velika količina ulja koja izgara u cilindru. Zato mi je cijela situacija sumnjiva......
Nemam čime izmjeriti kompresiju, a i onda je pitanje da li su karike ili ventili nemaju dobar dosjed.
Motor ide OK, vuče od niskih okretaja i sve je super dok ne nahvata čađe na 2 svječicu pa počne trokirati. Malo ispuhivanja (open road) pa je problem riješen sve do ponovne gradske vožnje kad se motor jako grije.
Troši dosta ulja, ali svi koji su vozili stare kawe vele da je to za njih normalno....(i šrotanje u leru )
U jednoj od starih tema sam pročitao da te stare kawe puštaju ulje kraj vodilica ventila.
Komplet brtvi uopće nije ni skup, i ako je samo problem u glavi, to se lako riješi. Ako je problem u karikama koje je gotovo nemoguće naći......
Mišljenja :misli:
Stari kz550.
Na filmu je plavi dim iz auspuha. Pitanje za znalce - da li je veća vjerojatnost da su otišle karike ili pušta ulje kod ventila?
Iz početka je dim bio crn, i nije bilo zračnog filtera, usis bio iskemijan do bola (prirubnice od kamenja dečki stavili samo da stoje otprilike).
Ja nabavio original zračni filter i prirubnice, sada više nije crni dim nego plavi e još da riješim plavi dim pa sam na konju
Skinio sam svječice, 1,3,4-ta su boje bijele kave, kakve i trebaju biti.
Svječica 2 cilindra je crna. Ne masno crna nego čađava. Znači da i nije neka velika količina ulja koja izgara u cilindru. Zato mi je cijela situacija sumnjiva......
Nemam čime izmjeriti kompresiju, a i onda je pitanje da li su karike ili ventili nemaju dobar dosjed.
Motor ide OK, vuče od niskih okretaja i sve je super dok ne nahvata čađe na 2 svječicu pa počne trokirati. Malo ispuhivanja (open road) pa je problem riješen sve do ponovne gradske vožnje kad se motor jako grije.
Troši dosta ulja, ali svi koji su vozili stare kawe vele da je to za njih normalno....(i šrotanje u leru )
U jednoj od starih tema sam pročitao da te stare kawe puštaju ulje kraj vodilica ventila.
Komplet brtvi uopće nije ni skup, i ako je samo problem u glavi, to se lako riješi. Ako je problem u karikama koje je gotovo nemoguće naći......
Mišljenja :misli: