Đir po Dolomitima - dva skutera iz dvije države

prijevoz.hr

Member
Vidim da već dugo ništa ne objavljuje pod skutere, ali ja ću svejedno nabaciti tekst i fotke sa đira po Dolomitima od ovog ljeta. Možda netko i pročita :), a možda netko i dobije volju otići gore sljedeću sezonu - isplati se ;-).

PRIPREMA
Plan za Dolomite je pao relativno brzo, dvadesetak dana prije puta, kad mi je otpala Bosna i Crna Gora zbog nekih radova na jednoj od glavnih cesta u Bosni, a ne volim skuterom po makadamu. Objavio sam plan na fejsu i forumu, no dugo sam dobivao "odbijenice" svih skut-moto-frendova. I onda, dva dana prije polaska, javila se Mojca - skuterašica z Ljubljane. Brzinski je odlučila da ide sa mnom, i mislim da nije požalila.

PRVI DAN - DOLAZAK U DOLOMITE
Krenuo sam u nedjelju oko 7 ujutro. Kiša. Prognoza za Dolomite - grozna. Ali ne odustajemo. Dobro sam pokisnuo do Ljubljane gdje sam se sreo sa Mojcom, a onda je kiša odjednom stala  i više je nije bilo do kraja dana. Baš sam razbijao glavu kakvo će sutradan biti vrijeme. Moj hotel je pored jezera nevjerojatno zelene boje, a Mojčin (valjda se tak kaže) negdje gore iza jednog prijevoja - predivno mjesto.

 
DRUGI DAN - ĐIR PO PRIJEVOJIMA
I onda je došao taj "glavni" dan puta. Ujutro pokret oko 8, odmah nakon talijanskog doručka u hotelu sa 4* - ham-and-eggs, bez ham (vidi fotku). Mojca doletila preko "svog" prijevoja do "mog" jezera i krećemo. Plan je proći 8 prijevoja, svi redom preko 2.000 mnv te ukupno 270 km.

Na cesti je bezbroj biciklista, motociklista, kamperista (sa autodomovima), kabrioletista, planinara - navodno imaju više turista ljeti nego zimi na skijanjima - ništa čudno, ima se što vidjeti/doživjeti.

Bilo bi zanimljivo doznati koliko smo zavoja taj dan prošli, jer dojam je da smo stalno nagnuti ili lijevo ili desno, jednostavno nema ravnog dijela ceste. Asfalt je prilično dobar, na mjestima odličan, ali čak i da želimo (a mi ne želimo), ne može se voziti brzo, cijelo vrijeme oko 40-50 km/h. Ali osjećamo umor, brzo smo shvatili da je plan od 270 km malo preambiciozan pa smo ga malo skratili, što je na kraju rezultiralo ukupno sa 230 km (Mojca 260 jer ima 15 km do svog hotela). Ali prošli smo sve planirane prijevoje.

Svaki prijevoj je poseban za sebe, ali izdvajam Giau, Pordoi i Falzarego. Na ovom zadnjem smo išli i na gondolu, koja nas je u 3 minute vožnje lansirala sa 2 i nešto sitno iljada mnv na blizu 3 iljade mnv. Pravili smo se jedan pred drugim hrabri, ali nije nam baš bilo skroz svejedno. E tu su nastale one najimpresivnije fotke - nešto zaista posebno. Gore su i neki tuneli iz 1. svjetskog rata gdje su ratovali Talijani i Austrijanci. Bedaki, mogli su uživati u pogledu umjesto ratovati ;-).

A vrijeme - sjećate se da sam rekao da je prognoza bila grozna?! Ma za Alpe je nemoguće prognozirati vrijeme jer se može mijenjati nekoliko puta u danu. No, nama je bilo odlično. Temperatura oko 20, suha cesta, vrhovi u oblacima - ma zaista savršeno za vožnjicu na dva kotača.
 
TREĆI DAN
Ovo nam je zapravo bio ekstra dan, malo smo si produžili da se još malo provozamo po okolici. Nešto oko 150 km. Ali događaj dana je spuštanje na ljetnom sanjkalištu. Sjedežnicom nas bacili negdje na brijeg i onda se sjedne u nešto žuto što podsjeća na sanjke i spustiš se po 3 km dugačkoj stazi (navodno najduža u svijetu). Ludilo!
 
ČETVRTI DAN - POVRATAK DOMA
Najgori dan, trebalo se vratiti doma - jednoglasno smo se složili da bi se sad bilo najljepše samo teleportirati doma. Opet kiša kao i prvi dan, opet do Ljubljane, a onda do doma super lijepo.

DRUŠTVO
Mojca i ja smo se praktički upoznali na ovom putu, no funkcionirali smo odlično, što je jako bitno za ovakvo putovanje. Vrlo lako smo se sve dogovorali, kad ćemo razgledavati, kad ćemo jesti, koje aktivnosti ćemo imati mimo vožnje (gondola, ljetno sanjkalište), kojom brzinom ćemo se voziti - baš sve.
 
I ZA KRAJ...
Veliki nedostatak putovanja skuterom/motorom je nemogućnost previše fotkanja. Dogovorili smo se da stojimo samo na prijevojima, jer kad bi stajali na svakom lijepom vidikovcu, još bi danas đirali po ruti. Zato i nema previše fotki, ali i ovo koliko ih imam, vidi se koliko su Dolomiti impresivni.

Sve u svemu - izlet za pamćenje.
 
(y)

Nema baš skutera gore.
Viđao sam vespaše, kao đirevi klubova i te fore, ali skutera nema baš puno..
:021:
 
zokx said:
Nema baš skutera gore.
Viđao sam vespaše, kao đirevi klubova i te fore, ali skutera nema baš puno..

jap, istina.. to me malo iznenadilo, jer nisu tako strašni usponi na tom dijelu alpa.. zaista smo vidjeli svega možda 3-4 skutera.. a motora "bezbroj".. oke, oke, uglavnom su nas svi preticali, ali mi se nismo previše uzbuđivali zbog toga :).. mi smo zato bili brži od svih kampera :-D.. ma tamo je i bolje voziti se lakše, čovjek ima više vremena za uživanje u pogledu na pejzaže okolo..
 
500 kubika ispod da ne kazen cega pa tu ne fali snage i nema brige da ce se ugrijat prijenos , svako moze sist na gs iljadu dvista i zavrtit ovu rutu, a na skuteru vec teze zato svaka cast
 
Bravo za đir (y), nego, koji si ti "guzičar" :mrgreen:, zoveš u đir i javi ti se žensko (y), kad bi ja zva, meni bi se javila četri pedera. kakve san sriće. :misli: :palacdolje: :mrgreen:
 
Zog said:
Bravo za đir (y), nego, koji si ti "guzičar" :mrgreen:, zoveš u đir i javi ti se žensko (y), kad bi ja zva, meni bi se javila četri pedera. kakve san sriće. :misli: :palacdolje: :mrgreen:
hahhaa.. ha eto.. i to smo se savršeno složili u svemu ;-).. objavit ću plan đira po alpama (ja idem zadnje 4 godine) za sljedeću godinu pa se pridruži.. ja nisam gej, a pošto vidiš da sam srećković, uz mojcu (dogovor je s njom već pao i za 2016.) možda se javi i još neka :-D
 
prijevoz.hr said:
hahhaa.. ha eto.. i to smo se savršeno složili u svemu ;-).. objavit ću plan đira po alpama (ja idem zadnje 4 godine) za sljedeću godinu pa se pridruži.. ja nisam gej, a pošto vidiš da sam srećković, uz mojcu (dogovor je s njom već pao i za 2016.) možda se javi i još neka :-D

Volija bi,  daleko je to još,ali ko zna. :misli:
 
Bio dosta po zimi.....al po ljeti su zbilja još ljepši  (y)
Uvijek nekako iz navike, uz jadransku magistralu, zujkam po AT, al vidim da ću morati i to malo promjeniti.
Sve 5+++++
 
Nisam ni primetio kad si ovo objavio :)

Reci mi koji je to motor na prvoj slici  :mrgreen:


A za ovu godinu ako če bit Dolomita molim pošalji PP.
 
Tmax said:
Reci mi koji je to motor na prvoj slici  :mrgreen:
A za ovu godinu ako če bit Dolomita molim pošalji PP.

na prvoj slici je moj Max.. ovu godinu teško da će biti dolomita, ali planiram otprilike ono što si mi baš ti poslao - Rossfeld, Orlovo gnijezdo, rudnici soli i tak tuda malo ;-).. ali barem 6-7 prijevoja iz top100..
 
prijevoz.hr said:
na prvoj slici je moj Max.. ovu godinu teško da će biti dolomita, ali planiram otprilike ono što si mi baš ti poslao - Rossfeld, Orlovo gnijezdo, rudnici soli i tak tuda malo ;-).. ali barem 6-7 prijevoja iz top100..

Eh, zbunio sam se onda na drugoj slici, ne skuter nego motor  :wink:
 
Tmax said:
Eh, zbunio sam se onda na drugoj slici, ne skuter nego motor  :wink:

aha.. e taj motor je zaslužan što sam ja vrlo blizu nabavci Honde CTX700.. naime, taj na fotki je neki čeh sa Hondom CTX1300.. predobro motor izgleda, kao umanjena goldwingica :).. i onda sam malo surfao i našao da honda ima i od toga manji CTX700 i tako sam sad pomalo u postupku nabave istoga :)
 
prijevoz.hr said:
aha.. e taj motor je zaslužan što sam ja vrlo blizu nabavci Honde CTX700.. naime, taj na fotki je neki čeh sa Hondom CTX1300.. predobro motor izgleda, kao umanjena goldwingica :).. i onda sam malo surfao i našao da honda ima i od toga manji CTX700 i tako sam sad pomalo u postupku nabave istoga :)

Zato sam i postavio pitanje, znači puka slučajnost da je baš taj motorista tada bio tamo.