Disk 320mm na kle

kako ces kociona klijesta "rijesiti" ? Treba od jednog komada aluminija izglodati i obraditi "produzetak" nosac koconih klijesta... :?
 
bmw m 5 said:
kako ces kociona klijesta "rijesiti" ? Treba od jednog komada aluminija izglodati i obraditi "produzetak" nosac koconih klijesta... :?

To je za frenda, napraviti će adapter. Nije to toliki problem.
 
Kle i ovak ne koči nikako, a moš' mislit kak bu sa nekim spredelavanjem  :misli:
Bez uvrede, ali bolje da razmisliš o vilicama sa Pegasa ( ili sl.) i onda imaš 2 diska :wink:
 
kosta said:
Kle i ovak ne koči nikako, a moš' mislit kak bu sa nekim spredelavanjem  :misli:
Bez uvrede, ali bolje da razmisliš o vilicama sa Pegasa ( ili sl.) i onda imaš 2 diska :wink:

ajde još jednom...to je za frenda, ja ne vozim kle i ne ulazim u to zašto on to želi mijenjati i što će s time dobiti, samo mi treba da mu prenesem informaciju  :wink:
 
kosta said:
Kle i ovak ne koči nikako, a moš' mislit kak bu sa nekim spredelavanjem  :misli:
Bez uvrede, ali bolje da razmisliš o vilicama sa Pegasa ( ili sl.) i onda imaš 2 diska :wink:

Bez uvrede, al 2 diska sa Pegasa bu dobio jedino ak ugradi i prednju i zadnju vilicu sa istoga,  ne sjećam se da Pegaso ima 2 diska naprijed.
Koliko znam spredelavanja se i rade da bi se nešto poboljšalo.

Ako ugradiš veći disk, distancer tj.novi nosač kočionih kljiješta nije problem napraviti, kupi kliješata od nekog boljeg motora,stavi dobre kočione pločice i trebalo bi se nešto na bolje promjeniti.

Evo kak je to napravljeno na kinezu super moto na koji su stavljene felge od Aprilije i kočiona kliješta od Kawasakija.
 
Neznam da li je na tom KLE-u ovakav disk, probaj za početak samo sa drugim kliještima i dobrim kočionim pločicama(mislim na financije)
 
djess said:
Neznam da li je na tom KLE-u ovakav disk, probaj za početak samo sa drugim kliještima i dobrim kočionim pločicama(mislim na financije)


ili opletenim crijevima
 
djess said:
Bez uvrede, al 2 diska sa Pegasa bu dobio jedino ak ugradi i prednju i zadnju vilicu sa istoga,  ne sjećam se da Pegaso ima 2 diska naprijed.
Koliko znam spredelavanja se i rade da bi se nešto poboljšalo.

Ako ugradiš veći disk, distancer tj.novi nosač kočionih kljiješta nije problem napraviti, kupi kliješata od nekog boljeg motora,stavi dobre kočione pločice i trebalo bi se nešto na bolje promjeniti.

Evo kak je to napravljeno na kinezu super moto na koji su stavljene felge od Aprilije i kočiona kliješta od Kawasakija.

(y) dobro odradeno.
Mislim da bi "najvjerojatnije" pasalo sa nekog srodnog Kawasakia, treba usporediti promjer i broj rupa prihvata diska...
Za vecinu motora postoje originalna spredelavanja (kit sa adapterom i vecim diskom)
Navodno sto je veci disk trebalo bi bolje kociti ?
 
Frane said:
ili opletenim crijevima
Probao na Transalpici i nisam dobio puno vise od osjecaja da mi rucica kocnice vise nije "gumena" na stisak. I sam sam se odlucio na takvu preradu prednje kocnice, samo jos nisam odlucio hocu li probat upasat disk i celjusti nekog R-a, ili se bacat u trosak za novi disk 320mm od Honde NTV 650, koji pase na originalne rupe + adapter za moje celjusti. :misli: