Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize

Sip

New member
Kako ludo dobra stvar (y) (y) (y) (y) (y)

Ipak zbilja mozda treba obratiti paznju da sa hrdjom ne ide i dio rezervoara :mrgreen:
 
limit said:
  (y)  Sad ti još samo treba ovako nešto.


gdje se ima kupit i koliko para?
 
  kruns, koja je amperaza na punjacu i koliko vremena treba za jedan tretman?, koliko dugo drzati struju?
 
Evo link koji objašnjava princip i video prikaz doduše na manjim dijelovima jako dobro !

http://www.youtube.com/watch?v=r-nQt9a5IC4&feature=channel_page

http://www.youtube.com/watch?v=UYcEyXM_xso&feature=channel
 
lemoo said:
   kruns, koja je amperaza na punjacu i koliko vremena treba za jedan tretman?, koliko dugo drzati struju?

ja sam stavio na 12v i 12a punjač a držao sam ga upaljenog oko 3 dana sve skupa. kad čuješ da voda više ne šumi znači da se skinula sva hrđa dolje ili je anoda (komad željeza) toliko korodirala da više ne obavlja svoju funkciju. na slici se vidi kako to izgleda nakon "tretmana".
 
nakon inspekcije rezervoara primjetio sam da sva hrđa nije otišla dolje :x :x
naime, prilikom elektrolize oslobađa se vodik a budući da otvor za ulijevanje goriva nije najviša točka u rezervoaru stvara se zračni džep pri vrhu koji istiskuje onda višak otopine van i taj dio ostaje i dalje pod hrđom :punk:



za one koji će to raditi preporučujem da naprave odušak za plinove koji se stvaraju i da na taj način maknu kompletnu hrđu. budući da ne žurim s vožnjom i da mi je važno rezervoar potpuno sanirati ponovio sam cijeli postupak ali sad sa tim oduškom a kak to izgleda vidi se na slikama dolje.
 
kruns said:
nakon inspekcije rezervoara primjetio sam da sva hrđa nije otišla dolje :x :x
naime, prilikom elektrolize oslobađa se vodik a budući da otvor za ulijevanje goriva nije najviša točka u rezervoaru stvara se zračni džep pri vrhu koji istiskuje onda višak otopine van i taj dio ostaje i dalje pod hrđom :punk:



za one koji će to raditi preporučujem da naprave odušak za plinove koji se stvaraju i da na taj način maknu kompletnu hrđu. budući da ne žurim s vožnjom i da mi je važno rezervoar potpuno sanirati ponovio sam cijeli postupak ali sad sa tim oduškom a kak to izgleda vidi se na slikama dolje.

jesi odusak napravio od nekog gumenog crijeva ili kako? a ovu sipku si provukao kroz neki stari cep i fiksirao ako vidim dobro na ovoj zadnjoj slici?
 
odušak sam napravio od gumenog crijeva u obliku slova u s tim da sam u njega još ugurao jednu tanku žicu da mi zadrži taj oblik, tj. da se ne izravna poslije u rezervoaru a vanjski dio sam ugurao na špricu (na zadnjoj slici).

šipku nisam ugurao u čep nego sam ju na dva mjesta izolirao tako da ne dođe u kontakt sa rezervoarom i to na kraju te šipke i odmah nakon ulaza u rezervoar gdje je bila savijena približno pod pravim kutom. to se vidi na slici "anoda" kako je ta šipka korodirala nakon elektrolize, a vanjski dio sam fiksirao sa ljepljivom trakom.
 

(y)
kruns, car si...jedan od vrijednijih postova koji treba zapamtiti  :D
 
a da kupujete kvalitetu :misli: motore s plasticnim rezervarima :LOL: i netreba ti labaratorij doma  :jesus:

sala,....
jako dobra tema (y) (y) (y) isprobat cu ju na poslu  kad opet doem do tog problema, ja sam inace koristio solnu kiselinu i ostavljal ju oko 3-5h  u rezervaru i skida zadovoljavajuce  dobro,.. 
 
Ovo je teoretsko pitanje :misli:,sto mislite bi li se mogla ovom metodom odstranit i hrdja s lanca?
 
pa naravno da se može skinuti hrđa ovom metodom s bilo čega samo bi u tom slučaju umjesto na rezervoar crnu žicu trebao spojiti na lanac a sve skupa bi trebalo biti u nekoj plastičnoj posudi (y)
ali to nije ni važno jer pitanje je da li bi lanac, nakon što ga očistiš od hrđe, bio funkcionalan :misli: