Diskusije oko skidanje hrđe iz rezervoara - princip elektrolize

Ovo je zanimljiva tema, ali navedeno u praksi nakon nekog vremena izgleda drugačije,
ja sam radio elekrolizu i plastificiranje na nekoliko tankova.
Nakon elektrolize sve izgleda super, kao novo, ali ubrzo nakon nekoliko mjeseci hrđa se još jače počinje stvarati.
Zašto neznam.
Plastificiranje je ok, ali nakon 1-2g plastika ispuca i počne se drobiti, nije trajno rješenje.

Jedino trajno rješenje je nabaviti drugi tank ili napraviti plastični.
Da li netko pravi plastične rezervoare za motore po kalupu od originala po normalnoj cijeni?
 
Ne piše ti niti od kuda si niti što voziš..pa nebi naš znali dali ti paše onaj iz Slavonskog Broda, Dubrovnika ili Pule...
 
Ljubo_051 said:
Ne piše ti niti od kuda si niti što voziš..pa nebi naš znali dali ti paše onaj iz Slavonskog Broda, Dubrovnika ili Pule...

Zagreb, trenutno mi  ne treba jer sam kupio novi motor, ali kolega sada ima taj problem na suzukiju rgv 250, zvao je mac plastic, kao javit će, ali nisu htjeli niti odgovoriti, valjda neće raditi 1 komad, ako netko radi plastične rezervare provjerene kvalitete napiši ovdje.
Inače, novi je cca 1000 eur.
 
Neznam dali radi takve stvari ali ne košta te ništa (ili samo malo) nazvati ga i pitati.
Dečko radi sa plastikom i kopira puno stvari, možda bi se za neku lovu pomučio i oko toga i dobro njemu, dobro tebi (tvom frendu).
Inače je iz Raše ali radi i u Zg tako da bi se mogli lako dogovoriti.
Zove se Moreno i broj moba mu je 091/7921 333-
Pa ga možeš nazvati i pitati.
 
limit said:
Polimerski premaz koji štiti unutrašnjost tanka od hrđe. Dobro prianja, fleksibilan je i ne ljušti se prilikom udaranja ili vibracija.
Otporan je na benzin, dizel gorivo, alkohol i druge aditiva za gorivo.
Mislim da se slične kemikalije koriste i za zaštitu brodskih tankova u brodogradilištima.
Moj rezervoar je tretiran sa tim sredstvom, boja bijele kave, izgleda kao da je plastificiran iznutra. Nisam primjetio hrđu već godinama.


   
Mislim da Limitov još ne hrđa..

BORISSS said:
Ovo je zanimljiva tema, ali navedeno u praksi nakon nekog vremena izgleda drugačije,
ja sam radio elekrolizu i plastificiranje na nekoliko tankova.
Nakon elektrolize sve izgleda super, kao novo, ali ubrzo nakon nekoliko mjeseci hrđa se još jače počinje stvarati.
Zašto neznam.
Plastificiranje je ok, ali nakon 1-2g plastika ispuca i počne se drobiti, nije trajno rješenje.

Jedino trajno rješenje je nabaviti drugi tank ili napraviti plastični.
Da li netko pravi plastične rezervoare za motore po kalupu od originala po normalnoj cijeni?
Ako si pročitao ovaj post gore onda ti je to najjednostavnije rješenje ako imaš nekog da radi u brodogradilištu ili pogledati po trgovinama koje se bave isključivo brodskim bojama i ostalim komponentama - kod mene je najbliže u Lamljani ali nisam davno pitao,prošle godine se mogla nabaviti litra za 250 kunića ali to ti je i previše za jedan tank - pitaj Limita možda on sigurno zna nekog i vjerujem da ćeš riješiti problem trajno uz malo posla..
Još jedna interesantna stvar na koju sam zaboravio.Sad već davno donio je frend SMB boju od bivše vojske koja se koristila za sve-interesantno je da je ofarbao BMW-a R-25 cijelog i tank iznutra bez skidanja i čišćenja,ništa nije otpadalo niti se skidalo u tanku sve dok mu ga netko nije maznuo i više ga nikad nije našao - te SMB boje ima još uvijek kupiti po sajmovima među vojmom opremom za nikakve novce(naglasak da je na toj kanti pisalo boja za tenk T-84 i bila je tamnija od ostalih)..
 
Veneciani dvokomponentni za santine kosta oko 200kn ako se ne varam i imas sigurno za dva rezervara.
Santine su unutrasnji dio broda po dnu gdje se skuplajju razne kemikalije od cicenja, nafte, ulja,.... i pise na pakovanju da je otporno na benzin i otapala. Mislim da bi isti posao odradio Hempel dvokomponentni primer koji kosta oko 150 kn, ali s njim nisam radio pa ne mogu tvrditi. Za sad moj rezervar drzi ka boca, ali ja sam malo pretjerao pa sam isao s dvije ruke, prva metal primer pa druga epoxy za santine. Potrosia sam oko 600kn na ta dva pakiranja Veneciania.
 
bole said:
Veneciani dvokomponentni za santine kosta oko 200kn ako se ne varam i imas sigurno za dva rezervara.
Santine su unutrasnji dio broda po dnu gdje se skuplajju razne kemikalije od cicenja, nafte, ulja,.... i pise na pakovanju da je otporno na benzin i otapala.
Mislim da bi isti posao odradio Hempel dvokomponentni primer koji kosta oko 150 kn, ali s njim nisam radio pa ne mogu tvrditi. Za sad moj rezervar drzi ka boca, ali ja sam malo pretjerao pa sam isao s dvije ruke, prva metal primer pa druga epoxy za santine. Potrosia sam oko 600kn na ta dva pakiranja Veneciania.
Da Venecianer kako ga zovu "brodski meštri" i ima ga kupiti tamo gdje sam već napisao,a sad dali si pretjerao nema veze-a cijena rada novog itekako oslabi novčanik,ovo je već postala rutina za 200-tinjak kuna rješiš problem i ostane ti original tank..
 
uzmite cisti epoxi, i on ce vas sve zadovoljit, epoxi je sam po sebi otporan na sve produkte nafte, te kojekakva otapala.
i ovo je sto ste i rekli isto na bazi epoxia, al se dodaje cink, radi nekih drugih otpornosti na mehanicke agresore, a kemijski je sama po sebi otporna
 
Pregledao sam ove dvije stickie teme, jer sam i sam imao problema sa trulim tankom koji je čak i slinio na dnu.

Mogu Vam reći da sam probao raditi elektrolizom ne samo to već i puno drugih stvari(karburatore i sl.), da sam uvijek pokušavao rješit stvar na neki takav "alternativni" način(kao bu me ispalo jeftinije). Ali jedina istina je da je to uvijek prljavo, komplicirano, iziskuje previše vremena i mjesta, radnih sredstava, nekoliko različitih kemikalija, razne opreme, zajebancije, a na kraju rezultati nisu ni blizu zadovoljavajući u odnosu na uloženu količinu vremena, novca i rada.
Da ne spominjem brigu oko toga svega dok se to krčka i brigu jel bu to kaj bolje ili ne bude(a može ispasti i gore, vjerujte)

Po meni jedino što radi provjereno je profesionalni proizvod ranije spomenuti Kreem.
To je američka kemija koja radi u tri etape sa tri kemikalije koje ga doslovce očiste od srži. Prva otapa smeće i hrđu, druga ga isušuje a treća je taj sloj "plastike" kao nekakav lak koji ostane trajno na unutarnjoj stjenki. I super je kaj se može koristiti ponovno, tako da kad se izbučka temeljito da se zaštiti cijeli tank, višak se može pretočiti i upotrijebiti za neki drugi rezervar, a ovom više nikad neće trebati takva intervencija.

Topla preporuka, skratite si muke, jer s ovim ćete jedino izbaciti sve, ali baš sve alge, hrđu, gremline, šerafe, šišmiše, pauke, krokodile, krpe, blato i sve drugo smeće koje vozite u tanku! Nema više trokanja i zafkancije oko tog djela priče, s ovim ste sigurni da ste to rješili.
Isprobano na nekoliko motora i svi su oduševljeni, stvar vrijedi svake lipe.
Vjerujte, sve ovo drugo nije vrijedno truda, jer ovo je toliko dobra stvar da mi više nebi palo napamet zafrkavati se s ovim kućnim peripetijama.

Košta oko 500kn i može se kupiti u Zagrebu, na Savskoj u Back Door-u.