dizna za gljivu

Ghoul

New member
ovak, bum tu pital da vidim dal je sve tocno kod mojeg plana da stavim gljivu...

dakle, imam malossi ghisu 70 ccm (Gilera Runner) i planiram uskoro stavit gljivu na fergazer...razlog nije dobivanje nekih boljih performansi vec estetske prirode...a i zbog samog zvuka motora...ne brine me unistavanje motora jer je motor jako dobro ocuvan i ne vozim se s njim po poljani il tak nekaj...fergazer je Dellorto 17.5 i gljiva je Louis performance....i sad mene zanima kolka bi dizna trebala ic da sve to dobro funkcionira bez previse zajebavanja? i da mi netko veli ak kaj drugo treba jos promjeniti?

hvala
 
auff....kolko se sjecam...mislim da je 75...al nisam 100 % zicer...pise mi na uputstvima za gljivu da kod 2T se broj dizne mora povcat za oko 30 brojeva vise....a ja imam doma diznu 96  :misli:

e da...i fora je u tome da mi je ta 96-ica 5 mm dizna pa nisam zicer ak ta ide na 17.5, jer inace su 6 mm (5mm su za 19-21)....al tak mi je lik u shopu dal....totalni sam tutlek kaj se tice usisa i mjesavina pa bi molil pomoc oko toga da ne sjebem nekaj, a ida ne trosim pare uzalud stalno pokusavajuc nekaj...
 
e ja na svom apn-u sa bt mašinom imam dellorto 19...original dizna je 65...e meni je stari tokar pa mi napravi diznu kad se sjeti :mrgreen:   bio mi je napravio 75,80,85,90,100 sve sa probao...i što veći promjer dizne nisam ga mogao zavrtit u visoke okretaje...samo je na niskim radio :shock:  pa sam stavio original 65 i radi ko bog...malo slabije na početku ali iznad 5000 okretaja je odličan... 8)

dali si ti uopće stavljao tu gljivu do sad?ako nisi probaj stavit pa reci kako ide...ako ne onda stavi i ako neide probaj povećavat dizne i naći ćeš pravu mjeru (y) ja neznam nikad to nisam na skuteru radio ali ako je original na dellortu 19 dizna 65 a ti kažeš da je tebi 75 onda ja mislim da bi to bilo ok(bar mislim :misli:)
 
pa probal sam stavit kad je bila serijska masina sa diznom 64....i to je bilo katastrofa....radil je samo do pol gasa i isel 50, a ak si malo jace dal gas, napravil je takav zvuk da sam ga odma ugasil :D
a ne znam, ak sad radi sa serijskim airboxom i red spongeom sa 75, mislim da bu ipak trebalo sredit mjesavinu i stavit vecu diznu....ne znam dal bas za 20 brojeva vecu al mislim da bu trebalo....zato trazim tu savjete da nekaj ne zaribam...
 
Dizne za 17.5 su 6mm imas u piaggiu za uzeti, uglavnom probaj sa diznama od 84-90...
 
da...tak sam si i mislil...OK, bum kupil 3 komada izmedju 84 i 90 pa bu islo nekak....hvala
 
Ghoul said:
da...tak sam si i mislil...OK, bum kupil 3 komada izmedju 84 i 90 pa bu islo nekak....hvala

svakako znas da ti po zimi treba veca dizna zbog hladnijeg zraka ili vrati airbox...
 
ma ne vozim se po zimi tak da nije banana...mislim, prije se jesam, al sad imam auto pa nema smisla ;)

cul sam da se nesmije bas vozit po kisi??  :misli:
 
Ghoul said:
ma ne vozim se po zimi tak da nije banana...mislim, prije se jesam, al sad imam auto pa nema smisla ;)

cul sam da se nesmije bas vozit po kisi??  :misli:

svakako da ne, gljiva je spuzva, spuzva upija vodu...
 
nisan cita cil itopic,ali da kazen uobicajeno kad se stavlja gljiva ide 15% veca dizna od one na kojoj je motor(skuter) :mrgreen: radia na serijskom filteru (y)
 
Mr J said:
svakako da ne, gljiva je spuzva, spuzva upija vodu...

e to kaj se tice spuzve...videl sam ove malossijeve i tak...i one su napravljene od istog materijala ko i red sponge za airbox....dok ova gljiva kaj ju ja imam,ima one metalne rešetkice i samo kao neki tanki sloj crnog "papira"....tak da nema spuzve uopce

ovak izgleda:
10050100.jpg
 
to je RMS-ova gljiva... svejedno nije za po kisi jer je propusnija i nezasticena...
 
ok...a koliki porast u performansama se moze ocekivat?
 
Promijeni gljivu (uzmi Malossi E13) definitivno jedna od najboljih gljiva.

Malo teze je dobit 17.5 sa gljivom ali uz upornost bi se trebalo dat slozit da radi kak trea. Ja sam se namucio ali uvijek je na ful gasu bilo sraje, onda sam vratio serijski filter (prerađeni) i unutra stavio malosi spuzvu i odlicno
 
Ghoul said:
ok...a koliki porast u performansama se moze ocekivat?

svakako bolja reakcija na gas, ali posto je gljiva dosta protocnija od airboxa, povecat ce ti se potrosnja za oko 1 - 1.5L
 
Mr J said:
svakako bolja reakcija na gas, ali posto je gljiva dosta protocnija od airboxa, povecat ce ti se potrosnja za oko 1 - 1.5L

aha...ma cuj...i ovak ždere oko 6 litara tak da jos jedna i nije nekaj  :mrgreen:

mislim, znam da te pi*darije znaju kod nekih bit prejednostavne za slozit i podesit, a kod drugih pak nikak da se sve slozi kak spada....mislim, probat cu sa diznama 86 i 88 i gledat boju na svijecici pa vidjet koja je bolja mjesavina, al nebi smjelo bit nekih padova snage na visokim obrtajima kak je sven54 reko??
 
glavna dizna odredjuje smjesu na full gasu... - dakle full gas 200m - gasi masinu, koci i gledaj svjecicu... :D

za ler imas onaj vijak za ler smjesu i za minimum, a za ostalo ti je polozaj igle...

Uglavnom i sada ti trosi previse...


Kada se fino nastela karburator onda nebi trebalo biti nikakvih problema...
 
ako imam malosi sport 70... delorto 19... i malosi e13... te usis vl14... koja bi dizna trebala....otprilike i kolka potrosnja na 100 km... bi bila...