dizna za gljivu

Mr J said:
glavna dizna odredjuje smjesu na full gasu... - dakle full gas 200m - gasi masinu, koci i gledaj svjecicu... :D

za ler imas onaj vijak za ler smjesu i za minimum, a za ostalo ti je polozaj igle...

Uglavnom i sada ti trosi previse...


Kada se fino nastela karburator onda nebi trebalo biti nikakvih problema...

ma to je otprilike gradska potrosnja (dosta cesto vozim i frenda)...stalno nabijanje full gasa, paljenje, gasenje....ovak kad se vozim normalica 80 km/h onda mi tank dost dugo traje i potrosnja ne prelazi kojih 5 litara...inace smjesa je ok, neki dan kad sam mijenjal svijecicu, sam pogledal pa je boja bila "cappucino" smeđa  :mrgreen:

da, ler gas je na onom sarafu...

a dobro, bum si zel jedno popodne pa pem s frendom to slozit...hvala svima na infou
 
ive_91 said:
ako imam malosi sport 70... delorto 19... i malosi e13... te usis vl14... koja bi dizna trebala....otprilike i kolka potrosnja na 100 km... bi bila...

isto izmedju 85-92, ovako od oka... potrosnja ako se dobro nastima oko 5 - 5,5L
 
ewo gljiva je gore, malossi zeleni centralni i malossi žuti federi kuplunga...
skuter ima zvuk ko cudoviste, puno bolje se da dozirat gas, nema vise rupe izmedju 50-60 km/h (cak ni po ovim vrucinama) i skut starta ko blesav...cajger ne stigne tak brzo iti gore :D ...brzina je ostala ista (izmedju 95-100), ali pri maks. obrtajima svi se micu s ceste i mame bebama zacepljuju usi kad prolazim  :LOL:  :wink:

uglavnom, koji sprej i ulje za ciscenje gljive da kupim i kolko to cca. kosta?
 
ja tu gljivu imam na kosilici i to nije normalno kako se prlja,uglavnom ja ju kompresorom ispušem iznutra i izvana svako malo i eto, ništa posebno šta se tiče te gljive, košta 60kn i kad se uprlja da ju nemoš oprat kupiš novu i pegla  (y)
 
e ovak, dogodila mi se banana na skutu ovaj vikend i nemrem skuzit kaj je...naime, u nedjelju sam imal komplet ciscenje svog skutera i provjeru vitalnih dijelova te podmazivanje i zastitu...nakon temeljitog pranja iso sam oprat gljivu, fino je osusio i namontiro....upalio sam skut i kreno na malu voznjicu i primjetio da je skuter nekak "cudan" od 40 do 60...nakon malog vozikanja primjetio sam da dost slabije vuce u tom rezimu...misljah, a valjda se gljiva jos nije dobro osusila pa ide prevec benge nutra...odlucih ga ostavit da se osusi do slijedeceg dana, no opet isti dik....iako motor ubrzava ko i prije i vrti se normalno u visoke obrtaje, od 40 do 60 je skoro mrtav i cudne vibracije dolaze iz prijenosa...ko da melje kosti ili nest, prestrasno!!! i vazno je napomenut da mu se max brzina smanjila na 90  :shock: :shock: :shock: !!! kaj da radim? pri pogledu na prijenos sve se cini normalno! jel moguce da centralni feder zajebava ili je ipak do motora?

p.s. primjetil sam danas kad sam presel prek grabe pri 45 km/h da je skut naglo na kratko usporil!?  :misli: :shock: :x
 
sven54 said:
Promijeni gljivu (uzmi Malossi E13) definitivno jedna od najboljih gljiva.

Malo teze je dobit 17.5 sa gljivom ali uz upornost bi se trebalo dat slozit da radi kak trea. Ja sam se namucio ali uvijek je na ful gasu bilo sraje, onda sam vratio serijski filter (prerađeni) i unutra stavio malosi spuzvu i odlicno

potpisujem uzmi mallossi e13 crvenu.
 
s tim da nisam mislio dobit na preformansama, odluka je pala po dizajnu...ova malossi mi retardirano izgleda i ne pase mi crvena boja...dok ova Louisova jebeno pase uz izgled skutera! no, vezano uz pitanje kaj sam gore postavio, JEL ZNA TKO KAJ BI MOGLO BIT SA MOJIM SKUTEROM I KAJ NAPRAVIT DA SE TO SREDI?? :(
 
naglo je usporio jer je vjerojatno skocio u zrak kada si presao preko grabe i onda je malo iscurilo benzina iz vasice karburatora...

Sto se tice rupe i smanjenja krajnje brzine, moglo bi biti do rolica jer i mljevenje koje dolazi iz dekla upucuje na to...
 
Mr J said:
naglo je usporio jer je vjerojatno skocio u zrak kada si presao preko grabe i onda je malo iscurilo benzina iz vasice karburatora...

Sto se tice rupe i smanjenja krajnje brzine, moglo bi biti do rolica jer i mljevenje koje dolazi iz dekla upucuje na to...

e thnx! da, to sam i ja mislil za rolice! al jebemu, sve je bilo ok do prije pranja! nakon toga.....ufff...velim ubrzanje je jako, i onda od 40 do 60 ta neka tresavica lagana i ko da nes melje kod prijenosa, obrtaji naglo padnu i pocnu nekak jedva rast na  60....i brzina se smanjila na 90...samo sam ga na nizbrdici uspio opet nabit do 100 km/h...

mislim, meni je jedini moguci uzrok to kaj sam prao motor miniwashem! jer prije toga je iso dobro, poslije lose! mislim, onak, da je tak nagla promjena uslijedila iz nekog drugog razloga ne vjerujem...

znaci kaj? mjenjat rolice a? pa se molit da bolje ide....ah...