... do Rumunjske i nazad ...

2W

Active member
Evo da i ja probam sa jednim laganim putopisom , pa kako ispadne . Odlučija sam obrađivati dan po dan u wordu te tako i postavljati na forum .

Pravopisne greške mi ne ispravljajte  :jesus:

Začetak ideje :

Rumunjska i Transilvanijske Alpe su mi već par godina bile tiha patnja . Bilo je samo pitanje dobroga trenutka kad ču se uputiti prema več globalno poznatim cestovnim dionicama Transalpina i Transfagarasan.
Odluka da se ide u lito 2016 je pala negdi u 10. ili 11. misecu 2015 dok smo se kolega i ja prisječali (negdi na sidrištu isprid egipatskog Port Saida) momenata sa trodnevne đite po Crnoj Gori . Sve je krenilo od toga kad je reka : - a tribalo bi to isto ponoviti i dogodine . Nije mi puno tribalo da ispalin : -RUMUNJSKA .
I to je bilo to , sve je ostalo na tome da se na lito dogodine ide u Rumunjsku .

Do 03.07.2016
Nikakve posebne pripreme ni planiranja nije bilo , ali neke san stvari odlučija na motoru ( TDM 900 ) malo poboljšati .

KUFERI – nikad nije previše mista za prtljagu , a torbe nisu dolazile u obzir . Na điti sa ženom po SLO i AUT ima san posuđene torbe i na kraju me nisu oduševile . Kuferi su nešto sigurnija opcija , za skini/stavi torbe se ne mogu miriti sa njima , a o vožnji po mokrome i pranju nakon namakanja ne moram ništa govoriti .
Na kraju sam montira za mene optimalne KAPPA K22N sa otvaranjem odozgo , pa je i to bilo zgodno .

PREDNJI ZUPČANIK – natovaren ili  sa suputnikom , negdi u brigu po prijevojima  ja i TDM bi se uvik nekako natezali sa kvačilon , gason , šaltanjima .... nije to bilo to . Čisto da motoru olakšan posa i dam mu malo elastičnosti , odlučija sam ugraditi prednji zupčanik sa „zubon manje“ i onako na prvu me to odma bilo oduševilo . Cili motor ka da je prodisa , dobija živost na gasu , momenat i na nešto nižima okretajima . Nakon dva đira ovo lito (Rumunjska i do Bosne sa ženom ) mogu reči da to bija dobar potez .
PODIZAČI VOLANA – naručija ih priko ebaya iz Turske 22mm UP ; 16mm BACK . Kako da ne .... montira ih , ali sajle i kabeli se ne slažu sa pridošlicama . Skoro ih bacam u kantun , ali sam odlučija da ih okrenem put naprid i .... BINGO ... sida sve na svoje misto , položaj ruku puno bolji , osječaj na motoru „močniji“ .... idemo dalje.

NOSAČ ZA MOB'TEL – mejd in čajna from ibej , da se nađe .... nikad se ne zna . Na kraju san više koristija mobitel nego Garmina kad bi tribalo doči na adresu prenočišta . Na mobitelu sam ima probnu aplikaciju NAVIGON by Garmin koja me oduševila točnošču i detaljima (+5).

VEČ SPOMENUTI ĐIR DO BOSNE – nije baš priprema za put , ali prije solo đira dobro je i ženu negdi odvesti .... čisto onako ;) .... avansno .

Koja slika iz Bosne:








03.07.2016
Niti šta čujem , niti koga vidim , niti išta registriran šta se ne tiče sutrašnjega polaska . Gledam je li sve na svome mistu , trpam stvari po kuferima na motoru ..... gače , jaketa , kaciga , bičve , mudante , majica , tank torba po kauču ... ujutro samo sve navući na sebe , sisti na motor i .... bjež .

04.07.2016

Diga se oko 6:30 . Spava san dobro , obavija sve jutarnje radnje , poija palačinku , navuka robu , poljubija ženu i dicu ... sve u nekoj laganoj priši .... samo da se šta prije nađem na motoru .

Krečem auto putem (kojega ne volim) put Ploča di me čeka Roman , več prije spomenuti kolega sa broda , koji če na ovaj đir sa svojim BMW-om K1200RS . Do Ploča je bilo hebeno naporno zbog vitra koji me je u par navrata skoro otpuha sa ceste .
U Pločama se ne zadržavamo previše , te nakon kave  bacamo koju uvodnu sliku i krečemo na put .



Granicu sa BiH prelazimo u Metkoviću te laganim tempom vozimo prema Mostaru i poslije put Sarajeva di čemo napraviti dogovorenu stanku za ručak . Vitar nas prati cilim putem i malo narušava idilu . Cesta od Mostara do Jablanice mi je uvik bila onako posebna otkad sam je prvi put proša autom.
U Jablanici livamo gorivo i pravimo prvu pauzu za kavu u restoranu Zdrava Voda .... janjetinu smo priskočili .... jer nemoš priko Sarajeva , a da nisi sta na ćevape .









Nakon nekih po sata guštanja u pogledu na Neretvu , sidamo opet na motore i idemo put Konjica kroz kojega samo prolazimo . Putovanje dalje prema Sarajevu smo odradili laganim tempom , ali kad smo došli nadomak grada shvatili smo da če nam faliti dana . Šta smo se više približavali centru , gužva je bila sve nesnosnija , sve dok nismo zapeli u totalni krkljanac . Ne znam koliko smo se probijali do Baščaršije , ali do nje smo se dovukli sprženi , zakuvani i doslovno satraveni .
Ko je moga znati za sutrašnji Bajram . 

Zato su ćevapi u Želje sili ka budali triska , a piva u kafiću nasuprot još i bolje .







Đir po Baščaršiji i pali dalje .

Sljedeća postaja bila je Višegrad . Gledajući kartu nismo bili sigurni da li ići preko Pala i Goražda ili priko Romanije . Na kraju smo zalomili livo prema Romaniji i zbog ceste kojom smo prolazili nije nam bilo ža . Odavde je tek za mene počelo ono pravo . Prekrasni planinski pejzaži i vožnja uz Rakitnicu i Drinu učinila me u tome trenutku potpuno ispunjenim.























Oko 17:30 stižemo u Višegrad , slikajemo malo most i pravac na pivu . Guštan u svakome gutljaju , a kasnopopodnevna idila pojačava dojam . Konobar .... može još po jedna  . I onda dolazi momenat kad ti se ništa neda a put čeka .









Nakon ure i po vrimena palimo motore i idemo dalje prema granici sa Srbijom , te dalje na Užice i Čačak . Pred Čačak stižemo nešto kasno ... možda čak i blizu 9 ... umorni i satraveni ... shvačam da nas je prvi dan zajeba . Roman zove prijatelje koji žive u Lapovu kod Kragujevca da teško da se vidimo taj dan  , ali ljudi inzistiraju da nastavimo  i govore da ništa ne brinemo za smještaj .  I tako na jedvite jade nastavljamo put  . Ta dionica mi je bila najnapornija ikad , jer daleko mi je bilo 7 ujutro kad sam sija na motor a umor i nočna vožnja su činile svoje .

Do Lapova nas vodi navigacija sa mobitela te se nalazimo  sa Romanovim prijateljima koji su nas ugostili ka kraljeve . Samo smo se skinili sa motora , popili pivo i onako u motorističkoj robi nas je potrpalo u auto. Stajemo kraj nekakvog seoskog domačinstva di nas je čeka jedan od najboljih roštilja koji san proba . Pljeskavica od kila , mišano meso , sirevi , salata i piva ...... život je lijep .

Nedugo nakon jela  umor nas svladava ,  vračamo se po motore , te nam taj jako ugodan bračni par pokazuje kuču koju su nam gospođin brat i njegova žena ostavili na raspolaganje .... gostoprimstvo na kvadrat . Nakon tuširanja jedva se dovlačim do postelje ....padam .... mrak ....... zzzzz ....hrrrk...












Približna ruta prvog dana :


To be continued .......
 
Ajde, nije loše. :misli: (y)
 
LALA3 said:
a sta je s te tri seke,sta su bile na cevape!?

Mi sili , one utekle .... biće smo dobro zakuvali ispod one robe ;)
 
05.07.2016  - 2.dan

Budim se , otvaram oči .... ali nije sve kako triba ..... ne znam jesam li spava dvi ure vrime , a žeđ paklena . Triba se i vode dikod napiti , šta i radim, te nastavljam di sam sta .

Buđenje br.2 je bilo puno lipše , jedino šta je software-u i hardware-u tribalo puno vrimena za ugrijavanje i ikakav rad . Sad sam tek osječa prave posljedice jučerašnjega dana .

Nakon tuširanja i dizanja na radnu temperaturu kontaktiramo naše domačine telefonom ... da se javimo prije odlaska ...  ali ne ... stani i čekaj ... ljudi dolaze sa burekom (i to jako dobrim) i jogurtom . Odgodili su sve svoje obaveze , pa smo tako svi skupa doručkovali i popili kavu uz ugodnu jutarnju ćakulu ... u vrtu ... relax prije puta .
Naravno , ljudi imaju svoga posla a mi moramo dalje . Spremamo stvari na motor , a gače i jaketa su mi  to jutro bile teške za popizditi . Svi se pozdravljamo i odlazimo iz „grada muzeja željeznice“ uz koju prigodnu sliku .







A di dalje . Ugrubo ... na kanjon Dunava te prema Drobeta turnu Severin u Rumunjskoj . Navigacija pokazuje na auto put prema Smederevu te potom priko Požarevca i Velikog Gradišta na Golubac (Đerdapsko jezero). Rodila se ideja da odemo do Golupca najbližom rutom , izbjegnemo auto put a nešto usput i vidimo . Hrabro napadamo rutu priko Svilajnca i Žabara na Petrovac na Mlavi . Nije sve to bilo loše za viditi ali ceste su postajale sve uže i lošije a broj traktora i radnih strojeva se samo povečava . Na kraju se to do Petrovca puno odužilo pa tražimo bolju opciju za nastavak .
U Petrovcu livamo gorivo , a lokalci nas savjetuju da idemo na Požarevac . Tako je i bilo ... priko Požarevca i Gradišta negdi oko 12:30 stižemo u Golubac di radimo pauzu .
Pala je piva i ćakula sa konobarom koji nas savjetuje di ručati nizvodno niz Dunav .







Odlazimo nizvodno Đerdapskom klisurom prolazeči kroz Golubački grad di napreduju nekakvi radovi pa je vizura zidina pomalo narušena . Cesta se pomalo otvara , a otvara se i gas .... ali zakratko .... ulazim u desni nepregledni zavoj i najednom šok  :shock: ... kamion stoji nasrid zavoja ... kočim , usporavam i zaobilazim bez zaustavljanja .. srića da je auto u nailasku još bilo predaleko . I ponovo ... otvara se cesta , otvara se i gas  :021: .
Lipo putujemo nekakvih po sata i prolazimo kraj table „Lepenski Vir“ .... e to je onaj konobar reka . Malo dalje od ceste je nekakav restoran , a misto je poznato kao arheološko nalazište . Tu sam malo „ubija oko“ te uživamo u ribljoj juhi i pečenoj ribi . Bilo je stvarno za polizati prste .














Čekalo nas je još 80-ak km niz Dunav i prelazak Rumunjske granice . Ostatak puta nam se tempo povečavao jer unatoč zanimljivome kraju , malo sve postaje jednolično . Oko 16:00 stižemo na elektranu Đerdap tj. Srpsko-Rumunjsku granicu .













Granicu prolazimo bez problema . Čekali smo u svome redu , međutim policajac je odma doša do nas, uzeja papire , obradija i priko reda propustija  u Rumunjsku .

Evo nas napokon .

Kratko se zaustavljamo iza prijelaza te dogovaramo sljedeće stajanje u Drobeta turnu Severin di čemo se dogovoriti za prenočište . Ulazimo u sam centar grada koji me iznenadija urednošču i čistočom , te parkiramo motore na samom početku pješačke zone . Minjamo nešto eura , naručujemo piće i razglabamo šta dalje . Još je bilo rano da bi ostali spavati u Drobeti , te priko Booking.com-a rezerviramo smještaj u gradu Targu Jiu nekakvih 100-tinjak kilometara dalje .










I tako krenili mi put Targu Jiu-a ..... koliko me sječanje služi ... prilično naseljena dionica . Na jednom nenaseljenom dijelu malo podižemo brzinu , cesta skroz OK .... prolazim seriju zavoja te nakon jednog desnog zavoja cesta se pomalo uspinje ,a na vhu briga opet šok .... najednom nema asfalta .... kočim do rupe koliko god mogu ... otpuštam kočnice , uspinjem se pomalo na noge i puštam motor da malo propadne ispod mene. Tresnilo je pošteno ... malo se pribirem i gledam put Romana koji je uspija tu istu rupu izbječi . Sve OK .. idemo dalje .

U Targu isprid hotela stižemo oko 19:30 uz pomoć nepogrešive navigacije sa mobitela . Hotel uz cijenu od 30 eur nudi doručak , wi-fi  i  parking . Motore nastojimo gurniti  šta bliže ulazu ... em sigurnije , em ima manje nosit .

Vidim čovika na parkingu pa ga upitam na engleskom : haj , ken vi park motorbajks kloz to this wol . Čovik me gleda i pita : pa odakle ste ?. Skidamo se sa motora , upoznajemo te iznosimo naše namjere . Čovik se zove Petar , stiže iz Beograda , vozi TDM-a 900 sa istin viziron ka i moj , te ide viditi / odvoziti isto šta i mi ...... eto , možemo i skupa... može ...kad ... u 9 ...OK  ... za Transfagarasan imamo i pojačanje.

Ostatak večeri smo proveli u centru grada di smo razminili eure , poili pizzu te popili nekoliko piva . Dan je bija dobar , hotelčić za pet ... nema šta .











Približna ruta 2. Dan :


 
Pošto smo imali i GoPro sa sobom , neke sam detalje "zamrznija" , pa evo par sličica od drugoga dana .

Niz Dunav :

















Ugodno caskanje sa "biznisman" - om na nicijoj zemlji .... prelazak granice ... ulazak u Drobetu ...


















(Powered by frubar.net)


Izlazak iz Drobete:







Nesritna rupo ..... dabogda te zatrpali  :LOL:







Nastavak prema Targu Jiu :








3. dan je na putu ....
 
06.07.2016 3.dan
Približna ruta :




Alarm aktiviran na 07:45 neumorno zvoni i daje na znanje šta mi je činiti . Spremam se i odlazim na doručak . Kajgana , šunka , sir i kava mi  podižu energetsku razinu ...  osječam se zadovoljan i spreman za put . Gledam prema vani i vidim da je Petar več spreman pokraj motora . Nešto prije 9 , svi smo spremni kraj svojih motora te dogovaramo zadnje detalje . Nedoumicu nam je samo stvarala dilema da li ići iz Ramicu Valcee direktno za Curteu de Arges ili se spustiti do Bascova pokraj Pitestija di je i službeni početak Transfagarasana oiliti ceste 7C . Odlučujemo se na ovu dulju opciju .... aj kad smo več ode . Na najbližoj pumpi tankamo do vrha te izlazimo iz grada držeči se 67-mice .Vozimo laganim tempom prema Ramnicu Valcei , krajobrazi se izmjenjuju a sela i gradovi ostaju iza nas . Promet osrednje gust . Moram priznati da mi je ova vožnja nekako godila .



























Oko 10:45 dolazimo pred Ramnicu Valcea te pratimo znakovlje koje nas vodi na cestu prema Pitestiju tj. Bascovu . Uz pregust promet te zastoje na cesti do Bascova nam triba cila ura vrimena a ovaj dio puta me nije oduševija . Ulazimo u Bascov te ubrzo izbijamo na cestu 7C Transfagarasan .... uočavamo prigodne znakove ... stani , koči ... a moramo se slikat ode . Nakon rituala slikavanja uzbuđeni sidamo na motore i idemo učiniti ono po šta smo i došli .... progucati Transfagarasan . Uspoređivajuči slike Transfagarasana pospremljene u glavi i dosade na cesti uzbuđenje je splaslo . Sljedećih po ure gazimo a da ništa nismo zanimljivoga vidili . Ulaskom u Curtea de Arges doživljavam osječaj zajeba . Shvačamo da smo tu mogli biti prije uru vrimena (a ne propuštajući ništa) samo da smo nakon Ramnicu Valcee zalomili direktno prema Curtei de Arges . Ne želim nikome ništa sugerirati , ali po mome mišljenju smo samo učinili 50-60 km više i proveli uru vrimena na motoru više...a  za qurac.







Ta Curtea mi se čini lipo misto ali žurimo ostavljajući naselja iza nas . Tek od hidroelektrane Vidraru ono pravo .... planina ... i cesta koja se u nju zabija sa svim svojim čarima . Počinje nagli uspon prema akumulacijskom jezeru Vidraru di stajemo na odmor jer več je oko 13:00 a mi smo napravili tek jedno kratko zaustavljanje za tankanje u Bascovu . Piva i feta sira ... i ja ka novi ... . Ujedno ovo nam je i prva prilika da izmjenimo malo više riči sa Petrom od kojega saznajemo da je veliki zaljubljenik u tehniku , bicikle i stare motore . Ugodan suputnik ,kako u razgovoru tako i na cesti .... nema šta .











Odmoreni , nastavljamo vožnju  kroz gustu šumu prema prijevoju i jezeru Balea . Ova dionica je čista uživancija .Nakon nešto manje od sata vožnje šume zamjenjuju pašnjaci te uočavamo prve serpentine ... planina na ovom dilu kao da otkriva koliko može biti surova ... osječam  divljenje i strahopoštovanje u istom momentu .










Nakon nekoliko serpentina stižemo do slapa Cascada Capra . Mnogo je tu motorista pa se i mi zaustavljamo . Slikajemo se uz slap , malo uživamo u pogledu na dolinu a nismo se mogli ni suspregniti da ne probamo kobasice sa obližnjega štanda . Kad je bidan čovik vidija kako smo počeli čupati one kobasice , viče iza nas ...WAIT .. i dodaje par feta sira i kruh gratis .... naš čov'k . Za piće se pobrinila priroda te pijemo vodu iz slapa ... aaajme .










Još par serpentina i napokon stižemo do tunela na vrhu prijevoja kojega prolazim uz laganu nelagodu te stižemo na drugu stranu . Motore ostavljamo pokraj jezerca i obilazimo okolinu . Ovo me misto baš dojmilo ...  pomislim evo me napokon i ode . Pogled sa vidilice je neopisiv ... bar ga slike ne mogu dočarati ... sa jedne strane jezero i vrhovi pod snigom ... a sa druge strane pogled prema dolini koju šara druga strana Transfagarasana . Kad smo se dobro napunili trenutka .... jebi ga ... vrime je za pivu hehehe . BTW na vrhu susrečemo našeg čovika koji živi u Rumunjskoj a negdi je iz okolice Vrgorca . Malo ćakulamo , dobijamo par informacija di dobro papati u Sibiu , a čovik izražava žaljenje šta nas ne može ugostiti u svojoj kući jer več ima u gostima prijatelje koje je upravo doveo na jezero Balea . Sritno ... drugi put .












Ostavljamo za sobom jezero Balea i odlazimo na drugu stranu ... spust serpentinama ... i napredujemo prema gradu Sibiu . Kako se spuštamo cesta se smiruje i ispravlja kičmu . Nakon Cartisoare lomimo livo put Sibiu-a te se zaustavljamo kod nekakvoga hotelčića na piće i besplatni wireless  .... 20-ak minuta i imamo smještaj blizu centra grada .









Predvečer stižemo u hotel uz par kapi kiše . Spremamo se i odlazimo u grad . Grad milina , stvarno ga vridi posjetiti i viditi . Nakon dobre večere u restoranu koji nam je predložija naš Vrgorčanin , još malo obilazimo grad a finiširamo u Oldies Pub-u di slušamo rock karaoke i ispijamo pivu . 3.dan puta je iza nas ....dan pun dojmova .







 
Do sljedecega nastavka .... Transfagarasan ... okom GoPro-a :


































 
07.07.2016  4.dan



Sviće dan ... i to sunčan za razliku prethodne večeri kad nas je dopratila lagana kišica . Sviće dan ... presunčan i 3-4 ure prerano ... jeben ti kontrine (zavjese) da ti jeben kontrine ... ka da ih nema . Em osvitlilo ka u srid dana em soba zakuvala ..... više nisan ni zaspa . Nadrkan  sa podočnjacima do poda  spuštam se oko 8 na doručak , a recepcioner govori da jutarnje hranjenje nije uljučeno u cijenu pa ga triba nadoplatiti . Objašnjavam da smo isključivo filtrirali na bookingu smještaj sa uključenim doručkom , ali on vadi papir na kojemu piše drukčije . Aj dobro ... nije problem .... pitam - frigaju li jaja ... ne , samo hladno ... .
Pošto smo večer prije dogovorili jutarnji obilazak ovoga stvarno lipoga grada , tako smo odlučili nešto staviti usta usput te popiti kavu u gradu . Onako neispavanome ta mi je šetnja bila i više nego dobrodošla umisto da smo odma krenili dalje .











Mislim da smo več negdi oko 11:00 bili spremni za polazak iz hotela . Vrlo brzo izlazimo iz grada i lagano napredujemo put Sebeša prilično otvorenom i brzom cestom . Po ulasku u Sebeš krcamo pune rezervare te vrlo jednostavno nalazimo cestu prema Sugagu tj. Transalpini ... poznatoj 67C . Do Sugaga je prilično naseljeno i prometno a zavojita cesta prekrivena novim asfaltom nudi dobar osječaj .










Od  Sugaga pa dalje do vrha i prijevoja ne znam šta bi napisa a da bude suvislo . To jednostavno triba odvoziti i doživiti na svoj način . Do prijevoja stajemo samo jednom na kratak odmor .







Iza ovog bagera su bili V-Strom i BMW GS Riječkih tablica : prepoznaje li se ko u ovome scenariju ?








Cesta kao cesta mi je puno bolja od Tranfagarasana , međutim sam doživljaj na vrhu  je malo blidunjav u usporedbi sa Tranfagarasanom i jezerom Balea. Svaka ima svoje čari .Na vrhu prijevoja se zaustavljamo uz koju sliku a jak vitar i prilično niska temperatura nam daju naslutiti da če zadržavanje gori biti nešto krače nego smo planirali . Ionako nema šta gori raditi osim obilaziti one štandove .








Druga strana Transalpine prema Novacima nije donila ništa spektakularno i shvačam da smo odradili ono po šta smo došli . Pomišljam kako je sve gotovo i da od ove točke sljedi tek nužni dosadni povratak . Zajeba san se ... .

Negdi između Novaka i Targu Jiu oko 16:00 stajemo na malo duži odmor te organizaciju smještaja za to večer. Opet nekako rano za Targu Jiu, a još nismo ni definirali kojom se rutom vračamo da bi negdi usput organizirali sještaj . Petar nam pokazuje na karti rutu kojom je on doša do Targu Jiu pa tako mi uzimamo istu za povratak nazad .Odabiremo gradić Baile Herculane kao misto za nočenje a nalazilo se  „samo“ stotinjak kilometara dalje na spomenutoj ruti. Tu nas Petar napušta i odlazi dalje prema Drobeti , a mi ostajemo u uvjerenju da imamo vrimena na bacanje .

Mislim da je bilo iza 17:30 kad smo nastavili putovanje . Prolazimo Targu Jiu i što se više udaljavamo od njega to sve više uviđam da smo tribali tamo nočiti . Najednom me hvata glad ... pa naravno ... cili dan na pecivu iz Sibiu-a i Snickersu sa pumpe .U nozi sam počeja osječati grčeve , sunce tuče točno u oči , vizir masan usran , znoj se cidi ispod robe a kilometri sve sporije i sporije prolaze . Roman se žali na kičmu . Onih „samo“ stotinjak kilometara se pretvara u patnju kojoj nikad kraja . Cesta se ponovo uspinje te nailazimo na jako zahtjevne i spore dionice koje bi u nekim drugim okolnostima od gušta odvozija . Za kraj ulazimo u područje Nacionalnog Parka Domogled – Valea Cernei .... doslovno zavoj za zavojem i dobrim dilom puta zakrpa na zakrpi ...neka vlažurina ..čak i friško .

15-ak km prije B.Herculane vidimo nekakvu reklamu a ispod ceste nešto dimi i miriše na roštilj . Mada smo nadomak grada , zaustavljamo se i silazimo doli nadajuči se dobrom obroku..... kad ono ... paf ... uličemo u neko dvorište a muž ,žena , dica , pas oko roštilja ... svi stali i blido gledaju dvi spodobe u crnome . Koje razočaranje ... tutanj nazad .. a onaj osječaj gladi popračen intezivnim mirisom pečenoga mesa sad ide na treču potenciju .






Ulazak u Baile Herculane nije bija nikako ugodan ... navigacija me vodi  prema pansionu pokraj  ruševnih zgrada i napuštenih hotela ...sve to popračeno nekim specifičnim mirisima.... skoro pa grad duhova ...suton pojačava dojmove . Nekako nalazimo pansion i odma na prvi pogled mi se stvorija grop u grlu . Tražimo da pogledamo sobe ... ni unutra nije ništa bolje ... na kraju nas recepcioner dovodi do  sobice u potkrovlju iz koje dolazi težak vonj i kao šlag na kraju to je to ... nema druge slobodne sobe . Booking nas je zajeba dva puta u isti dan jer su dvi sobe bile rezervirane u pansionu  koji je na slikama izgleda dosta dobro. Vračam film od popodneva , prisječam se imena  hotela i tražim od recepcionera da ih zove . U zadnji čas rješavamo dvi zadnje slobodne sobe u hotelu Internacional , kupimo se i odlazimo .
Ni novo okruženje nekadašnjeg socijalističkoga polu-ruševnoga hotelskoga naselja ne obečava , ali ajde hotel na kraju nije bija uopče loš . Tuš , dobra večera i postelja su dovoljne da čovik zaboravi na sve muke.Na kraju je i bilo dobro malo se ispatiti , pa i nabasati na ovaj gradić ... da ne bude sve predvidivo . Odgovore di smo točno potažit čemo sutra ujutro .
4. dan .... isto dobar dan .
 
nije tema,ali kako gume?..na kojoj su ti kilometrazi,jesi jos uvik zadovoljan?