Dobre prilike u oglasima

Ima istine u tome, iako je to i neka vrsta hypea karakteristična za naše prostore

Povremeno pratim na kabelskoj emisijice tipa Wheeler Dealers gdje često uzimaju stare kante i restauriraju, nerijetko i malo nabrijavaju i poboljšavaju, i sam sam se znao čuditi kako aute - koje smo i kao klinci smatrali samo shitom malo jačim - obnavljaju do mint stanja, nego još više kako postoje cijeli klubovi i vojske obožavatelja sa lovom u džepu koji se bore baš za tako nekakav Kadett, Capri, Escort, Taunus, Mustang... imaju svoje meetove, sajmove, tržišta... znači hype nije samo naš, vani je još gore.

Pravi oldtimer da bi bio oldtimer, u svoje relevantno vrijeme je već morao biti pojava, odnosno donekle istaknuti model. To je moje misljenje, ne podcjenjujem kvalitetno retauriranog ficu ili apnca.

Status oldtimera se bazira na nekim drugim parametrima, pri čemu izjava tipa da je "u svoje relevantno vrijeme je već morao biti pojava, odnosno donekle istaknuti model" nije točna. Oldtimer može biti bilo koje motorno vozilo starije do 30 godina, jasno - ako zadovoljava uvjete za taj status.
 
  • Like
Reactions: Luke
Povremeno pratim na kabelskoj emisijice tipa Wheeler Dealers gdje često uzimaju stare kante i restauriraju, nerijetko i malo nabrijavaju i poboljšavaju, i sam sam se znao čuditi kako aute - koje smo i kao klinci smatrali samo shitom malo jačim - obnavljaju do mint stanja, nego još više kako postoje cijeli klubovi i vojske obožavatelja sa lovom u džepu koji se bore baš za tako nekakav Kadett, Capri, Escort, Taunus, Mustang... imaju svoje meetove, sajmove, tržišta... znači hype nije samo naš, vani je još gore.



Status oldtimera se bazira na nekim drugim parametrima, pri čemu izjava tipa da je "u svoje relevantno vrijeme je već morao biti pojava, odnosno donekle istaknuti model" nije točna. Oldtimer može biti bilo koje motorno vozilo starije do 30 godina, jasno - ako zadovoljava uvjete za taj status.
Da, samo nasim lopovima u oldtimer klubovima moras dati 400e da bi ti dali potvrdu da je auto oldtimer
 
Povremeno pratim na kabelskoj emisijice tipa Wheeler Dealers gdje često uzimaju stare kante i restauriraju, nerijetko i malo nabrijavaju i poboljšavaju, i sam sam se znao čuditi kako aute - koje smo i kao klinci smatrali samo shitom malo jačim - obnavljaju do mint stanja, nego još više kako postoje cijeli klubovi i vojske obožavatelja sa lovom u džepu koji se bore baš za tako nekakav Kadett, Capri, Escort, Taunus, Mustang... imaju svoje meetove, sajmove, tržišta... znači hype nije samo naš, vani je još gore.



Status oldtimera se bazira na nekim drugim parametrima, pri čemu izjava tipa da je "u svoje relevantno vrijeme je već morao biti pojava, odnosno donekle istaknuti model" nije točna. Oldtimer može biti bilo koje motorno vozilo starije do 30 godina, jasno - ako zadovoljava uvjete za taj status.
Hvala na replici, ali zadržavam svoje mišljenje. Za objašnjenje statusa oldtimer vozila se posebice zahvaljujem....
 
Svake 4 godine nove pv tablice i 400e...bas i nije neka usteda
nije baš tolko, ali nije ni pretjerana ušteda, pv se isplati najviše zbog uvoza (automobila) i eventualno zbog naplate štete putem osiguranja, mada to navodno kod nas ne funkcionira kao vani gdje za pv dobiješ i procjenu i vjerojatno ni ne može svaka kršina dobiti certifikat

kod nas dok se učlaniš izađe van ta gerijatrija na umoru i onda se pregled svodi na to da on pola sata slika vozilo s olympusom iz '91. i pola sata traži broj mašine jer mu je to najbitniji podatak, ludilo
 
Ma nedam im...rekli da mora doci taj tip pogledat auto i da se ta potvrda placa 400e...bezobrazluk, umjesto da su sretni da imaju aute u klubovima
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
glavešine mlate lovu i plaćaju si projekte iz tih članarina, a budale plaćaju i sretni su jer ih par put godišnje neko zove na neko naslikavanje..prosjek godina 73,2
 
  • Like
Reactions: Octane and ODST