Matek
Well-known member
Al dobijes servisnu podrsku i garanciju i priliku da te štef z međimurja pošle f pizdu materinu…
Voz vozi i vojska obuče,..😂😂😂Šta pička rodi
Ima istine u tome, iako je to i neka vrsta hypea karakteristična za naše prostore
Pravi oldtimer da bi bio oldtimer, u svoje relevantno vrijeme je već morao biti pojava, odnosno donekle istaknuti model. To je moje misljenje, ne podcjenjujem kvalitetno retauriranog ficu ili apnca.
A bogme nećeš postat ni influencerdaj link da štogod naučim. I ja vozim 10g, a ne znam vozit još.
Da, samo nasim lopovima u oldtimer klubovima moras dati 400e da bi ti dali potvrdu da je auto oldtimerPovremeno pratim na kabelskoj emisijice tipa Wheeler Dealers gdje često uzimaju stare kante i restauriraju, nerijetko i malo nabrijavaju i poboljšavaju, i sam sam se znao čuditi kako aute - koje smo i kao klinci smatrali samo shitom malo jačim - obnavljaju do mint stanja, nego još više kako postoje cijeli klubovi i vojske obožavatelja sa lovom u džepu koji se bore baš za tako nekakav Kadett, Capri, Escort, Taunus, Mustang... imaju svoje meetove, sajmove, tržišta... znači hype nije samo naš, vani je još gore.
Status oldtimera se bazira na nekim drugim parametrima, pri čemu izjava tipa da je "u svoje relevantno vrijeme je već morao biti pojava, odnosno donekle istaknuti model" nije točna. Oldtimer može biti bilo koje motorno vozilo starije do 30 godina, jasno - ako zadovoljava uvjete za taj status.
Poslje ustedis na naknadama za ceste,okolis i osiguranju.Da, samo nasim lopovima u oldtimer klubovima moras dati 400e da bi ti dali potvrdu da je auto oldtimer
Hvala na replici, ali zadržavam svoje mišljenje. Za objašnjenje statusa oldtimer vozila se posebice zahvaljujem....Povremeno pratim na kabelskoj emisijice tipa Wheeler Dealers gdje često uzimaju stare kante i restauriraju, nerijetko i malo nabrijavaju i poboljšavaju, i sam sam se znao čuditi kako aute - koje smo i kao klinci smatrali samo shitom malo jačim - obnavljaju do mint stanja, nego još više kako postoje cijeli klubovi i vojske obožavatelja sa lovom u džepu koji se bore baš za tako nekakav Kadett, Capri, Escort, Taunus, Mustang... imaju svoje meetove, sajmove, tržišta... znači hype nije samo naš, vani je još gore.
Status oldtimera se bazira na nekim drugim parametrima, pri čemu izjava tipa da je "u svoje relevantno vrijeme je već morao biti pojava, odnosno donekle istaknuti model" nije točna. Oldtimer može biti bilo koje motorno vozilo starije do 30 godina, jasno - ako zadovoljava uvjete za taj status.
Svake 4 godine nove pv tablice i 400e...bas i nije neka ustedaPoslje ustedis na naknadama za ceste,okolis i osiguranju.
Da, samo nasim lopovima u oldtimer klubovima moras dati 400e da bi ti dali potvrdu da je auto oldtimer
Hvala na replici, ali zadržavam svoje mišljenje. Za objašnjenje statusa oldtimer vozila se posebice zahvaljujem....
Ne placas nove pv table nego pregled kod oldtimer saveza za produzenje valjanosti iskaznice...Svake 4 godine nove pv tablice i 400e...bas i nije neka usteda
Ok...al opet 400e...iako sam negdje procitao da moraju i tablice, al ok...nije neka uštedaNe placas nove pv table nego pregled kod oldtimer saveza za produzenje valjanosti iskaznice...
Mali i ja bili pred par mjeseci, platio 50e...25 nesto i 25 jos nestoJa na das autu nemam pv tablice a placam clanarinu old timer kluba 16€
nije baš tolko, ali nije ni pretjerana ušteda, pv se isplati najviše zbog uvoza (automobila) i eventualno zbog naplate štete putem osiguranja, mada to navodno kod nas ne funkcionira kao vani gdje za pv dobiješ i procjenu i vjerojatno ni ne može svaka kršina dobiti certifikatSvake 4 godine nove pv tablice i 400e...bas i nije neka usteda