Dobre prilike u oglasima

Ma nije kmečanje, nego je jednostavno nerealno... ne može motor koji je nov došo 55 hiljada kuna 13-14 godina kasnije i 50 tisuća kilometara vrijedit 70% cijene... Fantastičan mi je taj zekan paradoks, da nekaj čega ima ko pljeve podiže cijenu... Uzmi usporedbu Z750 i ZX10 istog godišta... a koje su bile cijene novog?

Za novce koje ljudi traže za zeca se daju kupit "bolji" motori, to šta neki daju za zeca te novce je njihov odabir, ali ne znači da je cijena opravdana...
 
Taj z750 je isfuran ko golf dvojka...jbt za prvi model traze po 3000e, valjda ga taj ajmo reci sportski izgled prodaje
 
Z750 je posebno na cijeni zato kaj je dobro ostario, odnosno još uvijek izgleda moderno (iako je to subjektivno, mislim da će se mnogi s tim složit).
 
mali Zec je motor za mase, dobar, pouzdan, jeftin u odrzavanju, jeftin u nabavnoj cijeni.... izgled je stvar ukusa

kod nekih zaljubljenika u motore je to ono najbolje, dok drugi takav brot und butter motor baš nebi nikad kupili...

svako ima pravo odlučiti za sebe, ja spadam u ove druge
 
jako rijetki su slučajevi gdje z750 kupuje zaljubljenik u motore..
 
joj, nebuš veroval kaj sve zaljubljeniki u motore kupuju.....

bilo neki dan čitam na zahodu međimurske novine, ono naslov, ukrađen SKUPOCIJENI MOTORKOTAČ nekom VELIKOM ZALJUBLJENIKU u motore... :D

ja sav ushićen na zahodu, otvaram novine, čitam, ispale mi oči... izgleda provalilo nekom samleru u minimuzej i ukralo mu neki Brough Superior ili Vincenta....

kad ono..... :mrgreen:

kupi novine pa čitaj
 
bravo za klikbejt, navlekel si me i moral sam ići guglat

a gle, neznam kolko ih poznaš, ali martinjaši su uvijek bili malo hoh kak se i šika takvim gazdama i se njihovo vredi više nego tvoje i moje makar realno ne vredi ništ :mrgreen:

mada moram priznati, kak ajmo reći zaljubljeniku v motore, meni više vredi dt125 nego z750:mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Nero
Čitam ovo sve ,nakak mi se čini da je rasprava dosta kontradiktorna .Ima tu svega ,međutim...Glede tih raznoraznih oglasa mogli bi sad do sudnjega dana.Nekak mi se čini da ove mlađe generacije više naginju ka high-tech ponudi u vidu raznoraznih ekrana ,prikaza ovog ili onog,a manje ka stvarnim tehničkim dostignućima i njihovoj primjeni u praksi .Primjer: kao dugogodišnji Kawasakijev fan dat ću usporedbu ;uspoređujući spominjani Z750R i prastari Zxr750 ispada da mojem starcu fali neki ekran u boji tipa Lenovo tablet da bi bio današnje vrijeme konkurentan Vama kao mlađoj populaciji.U svim ostalim parametrima je klasa iznad današnjeg z750 r za široke mase .Kvalitetnija izrada ,okviri neusporedivi ,podešavanje prednjeg i zadnjeg ovjesa i ostale šeme.Uglavnom ,sveprisutna hiperprodukcija ,pa sad taj par godina stari bajk ima veliku uporabnu vrijednost a novčanu upravo smiješnu,dok kod ovih starih raga tipa gsxr,zxr,yzf ili Cbr nije tako .Ajd sad vi pokoju pametnu. :cool: 🍻:coffee:👍
 
Evo moja pametna.
Z750 i tu klasu najčešće ne kupuju stari motoristi koji su probali razne motore, jer ti ni nemaju razlog da ga kupuju već novi vozači kojima ta klasa najčešće predstavlja prvi motor. Z750 ima taj agresivni izgled koji privlači nove i mlade vozače, a kod nas je stekao ime mitskog motora, mislim prvenstveno zbog izgleda koji je atraktivan i privlačan, ne samo motoristima nego i ostalima. Kad pitaš nekog na ulici znaš kako izgleda hornet, fz6n, gsr, shiver ljudi će te gledat blijedo, a na spomen z750, da da, brutalan je, jedino još tako prepoznatljiv motor kod običnog puka je monster, ali on predtavlja kod većine kvarljivog talijana.
S obzirom da većina vozača nisu neki zahtjevni korisnici, nikad ga ni ne prerastu i nemaju potrebu za nečim boljim.
Slična, ali dijametralno suprotna stvar bi bile gume. Iako se većina vozača ni ne približi limitu sport touring guma, mnogi voze na supercorsama ili narezanim slickovima koje pumpaju na 2,5/2,9 jer je netko u kafani rekao kako je to najbolja guma.
 
  • Like
Reactions: Nero and JosoGT46
Ja se slažem... ali ovo je jedini na oglasu koji sam vidio da ima manje od 50 hiljada... moguće da je stvarna, nema teoretske šanse da znam pouzdano je ili nije, ali mi jako odskače od obrasca tih motora... A ako nešto odskače od obrasca to izbjegnem...

Meni je upravo to znak da je motor kupljen u Hrvatskoj, ostalo je sve u pravilu unos iz Njemačke i onda cijenama traže ovdje osnovnu cijenu za motor sa 70.000 km kao za motor koji u Njemačkoj ima 18.000... motori koji su u Hrvatskoj otpočetka imaju u pravilu malo kilometara, hrvatski standard se ogleda i u tome, pa nikakvim obrascima u pravilu ne vjerujem...
 
vozači početnici ne kupuju Z750 zato što je "brutalan", jer on to nije,
nego jer je jeftin i daje puno za malo novaca....

Brutalni su ipak neki drugi motori, da ne nabrajam...
 
  • Like
Reactions: singlica
Ma nije kmečanje, nego je jednostavno nerealno... ne može motor koji je nov došo 55 hiljada kuna 13-14 godina kasnije i 50 tisuća kilometara vrijedit 70% cijene... Fantastičan mi je taj zekan paradoks, da nekaj čega ima ko pljeve podiže cijenu... Uzmi usporedbu Z750 i ZX10 istog godišta... a koje su bile cijene novog?

Za novce koje ljudi traže za zeca se daju kupit "bolji" motori, to šta neki daju za zeca te novce je njihov odabir, ali ne znači da je cijena opravdana...

2009. kupim Z750 sa samo 1300 km za 6.200€! Prodam ga nakon godinu i pol za 5.500€ stanje mint, jedva toliko novaca dobio.
Prošle godine u zimu odlučim opet kupiti nešto, krenem gledati Z750... jbt ispod 4500€ ništa normalno, a motori stariji od Isusova magarca. Zovem ljude, nitko ni 100€ spustiti...cijena fiksna ta koja je u oglasniku, ne gori prodati... Sa FZ6n je bila skroz drugačija priča, na kraju sam uzeo njega
 
Meni je upravo to znak da je motor kupljen u Hrvatskoj, ostalo je sve u pravilu unos iz Njemačke i onda cijenama traže ovdje osnovnu cijenu za motor sa 70.000 km kao za motor koji u Njemačkoj ima 18.000... motori koji su u Hrvatskoj otpočetka imaju u pravilu malo kilometara, hrvatski standard se ogleda i u tome, pa nikakvim obrascima u pravilu ne vjerujem...
Ovo nema nikakvog smisla... Zašto bi to bio znak da je kupljen u Hrvatskoj? Znam gospodina koji vozi isti model, samo crveni, kupljen taze novi 09-te kod nas, i zadnje kad sam se razgovarao s čovjekom, motor je bio preko 80 hiljada... a u društvu BMW-ejaša je imao još nekoliko ljudi s istom forom... Apsolutno nema nikog smisla, postoje ljudi u HR koji nisu sirotinja, kupe novi motor i naprave s njime puno kilometara, ima ih malo, ali ima ih...
 
@Kawah i @Igor28 vezano uz ovo što pričate, u prvom redu Kawah, ne bi se složio, napravio si tu jednu generalizaciju, ali u čemu (ja) mislim da je stvar... Stvar je u tome da smo svi mi pod utjecajem nekog doba, naravno da netko tko danas ima 20 godina neće svaki dan čitat u mjesečnicima, na sajtovima bit bombardiran o Hondi VF750 ili recimo ZX7R, viđat će stvari o MT07, 07, GSX650 itd itd da ne nabrajamo bez veze... Isto tako, postoje stari motoristi koji se kunu u motore s fergazerima i Marving auspuhom, a postoje stari motoristi koji su odmakli od toga i prihvatili ubrizgavanje i ABS... nije crno bijelo, ima cijela paleta boja s jedne i druge strane..

Osobno, ZX7 mi je zvijer, nisam nikad vozio ali teški mi je seks od motora, i nadam se da ću jednog dana upiknut i upicanit ga za kurčit se ekipi... Ali trenutno, financije, životno iskustvo itd. bi mi s takvim motorm radilo više tereta i više bi bio po garaži nego kaj bi ga vozio, tak da mi je smisleno bilo kupit mlađi, ali jednostavniji (neki će reć lošiji) motor koji ću moć rabit svaki dan i napravit žarko željene kilometre..

kaj se Z750 tiče, za nekoga ko kurca ne zna o motorima, a hoće vozit motor, bit "brz", to je u biti sasvim smislen izbor... Relativno je mlado (ovo ubija bojazan da je "istrošena" mašina), tehnologija je moderna, izgled kao što je Igor napisao je zanimljiv većini, a kaj se tiče podesivog ovjesa i to... nula bodova od toga ekipa, većina mladih vozača oće sjest na motor natankat i vozi... doseg stajaćeg motorizma je podmazivanje lanca.. i to je to.. Kaj se tiče ovih ekrana itd., od ekipe koju sam upoznao i da svršava na to, uglavnom su 40+, dok mladi više pate na ABS-ove, ESP-ove i ostale pizdarije za koje misle da će ih spasit od kršenja, u stvari kompenziraju svoje neiskustvo a žele brzo postat dobri vozači...
 
Ovo nema nikakvog smisla... Zašto bi to bio znak da je kupljen u Hrvatskoj?

Takovi koje navodiš su velika manjina u Hrvatskoj, i to se ne tiče samo BMW-jaša, nego i svih ostalih. Hrvatska je zemlja u kojoj prosječni motociklist napravi samo par tisuća km godišnje. A da li ima smisla - otprilike kao i tvoje izbjegavanje motora zbog nekog umišljenog obrasca...

Velika većina motocikala koji su kupljeni u Hrvatskoj ima male kilometraže, oni sa debelima su pretežito iz unosa izvana. Iako je moguća odstupanja od tih pravila lako provjeriti, bilo da ima malo km, bilo da ima puno....