Dobre prilike u oglasima

Jebeš mi sve ja to stvarno ne kužim. Ima li tko na ovom forumu da je minja diskove prije 30.000 a da nije padan motor ili striktno za stazu složen??? Javite se molim vas ubi me znatiželja
Moji su na Dukcu na 20tkm još bili živi ali mislim da bi skoro bili za zamjenu. Za ostale mislim da nikad nisam mijenjao diskove. Moguće da ovisi i o načinu vožnje, moji lanac i lančanici su na enduru trajali uredno po 50% manje od svih ostalih u ekipi.
 
  • Like
Reactions: LemmyZD
bejzikli... ja ne znam da li na potezu od 50ak km 3-4 puta jače prikočim, sve ostalo sa mašinom, eventualno mrvicu popravim zadnjom... živio V2...
Vidiš, za razliku od velike većine nisam nikad primjećivao posebnu razliku između V2 i rednih 4 po tom pitanju. Ima ekipe koja ne koči nikad i one koja koči stalno. Meni je prst na bremzi stalno.
 
Vidiš, za razliku od velike većine nisam nikad primjećivao posebnu razliku između V2 i rednih 4 po tom pitanju. Ima ekipe koja ne koči nikad i one koja koči stalno. Meni je prst na bremzi stalno.
To sam i ja primjetio nakon sto sam vozio apriliu, da je kocenje masinom kod v2 i r4 podjednako.
 
Vidiš, za razliku od velike većine nisam nikad primjećivao posebnu razliku između V2 i rednih 4 po tom pitanju. Ima ekipe koja ne koči nikad i one koja koči stalno. Meni je prst na bremzi stalno.
Aah, da se razumijemo, i moj je za ne daj Bože kod bremze... A kaj se razlike tiče, nije to sad ne znam kakva razlika, ali je ipak ima mrvicu, na mojem motoru je najosjetnija između 4 i 6 tisuća okretaja... najbolja usporedba mi je sa XJ6 (njega sam poslije svojega najviše vozio u zadnjih par godina), na nižim okretajima je bio mekši, ali na visokima je xj jače ili jednako kočio mašinom... ili se barem meni tak činilo... u svakom slučaju, mislim da kočenje motorom prirodno dođe kada se ravnomjernije voziš, bez naglih ubrzavanja i kočenja..
 
Jebeš mi sve ja to stvarno ne kužim. Ima li tko na ovom forumu da je minja diskove prije 30.000 a da nije padan motor ili striktno za stazu složen??? Javite se molim vas ubi me znatiželja
ja sam mjenjao na 8000km

s motora nije bilo padano i nije bio striktno i isključivo za stazu
 
ja imam 25 tisuca i pred malo sam promjenio. dobri su bili ali su plivali naprijed nazad, neki cudan luft su imali. inace mozda ni nebi mijenjao ali sam dobio jako dobru cijenu pa sam ulozio malo
 
ja imam 25 tisuca i pred malo sam promjenio. dobri su bili ali su plivali naprijed nazad, neki cudan luft su imali. inace mozda ni nebi mijenjao ali sam dobio jako dobru cijenu pa sam ulozio malo
Bili su ok. :unsure:
 
ja imam 25 tisuca i pred malo sam promjenio. dobri su bili ali su plivali naprijed nazad, neki cudan luft su imali. inace mozda ni nebi mijenjao ali sam dobio jako dobru cijenu pa sam ulozio malo

Na mojoj bivsoj 10 - ki , sada strujkovoj su jos original diskovi 52 tkm

original plocice mijenjane na 30 tkm i stavljene opet original koje su mislim i sad na motoru

original lanac izdrzao 32 tkm
 
Potrošeni ili si stavljao druge?
bili su novi ko i motor... al sam htio Braking valovite... i amortizer i vilice su bile nove pa sam stavio Matris, i lajtunzi itd itd :mrgreen:

ko što Luka kaže, orginal diskovi moraju zdurat bar 50tkm minimalno i to prave vožnje, orginal pločice isto 20-30... ovo taljiganje kak se većina ljudi vozi diskovi bi i na 100tkm trebali bit novi... e sad, to što se radi uštede od 100-200kn stavljaju pločice koje pojedu diskove je drugi par rukava...