Dobre prilike u oglasima

Objasni mu da ne bude glup, i rob kilometara.
Prosvijetli ga, zaboga. 😜

ma prije cu zidu objasnit nego takvim ljudima. znas i samo koliko smo se za tvoju culi i dogovarali, ali ja stvarno vjerujem da se neki motori mogu nac sa malom kilometrazom ali sa visim godistem. moja desetka je bas bila barn find. platio sam je jeftino ali je tako i izgledala i dosta truda i love je trebalo za uredit ju kako spada. u tom slucaju smatram da je bolje uzet motor koji ima kilometre ali je i odrzavan u skladu s njima nego motor sa malo kilometra ali totalno zapusten
 
  • Like
Reactions: elektricar86
Tebi je smiješno,koji je razlog tvojeg smijeha ? Jel' smanjenje kilometraže uzrok il' jte veseli da tvoj bivši motor sad odjednom vrijedi tih desetak tisuća kuna više.Baš me zanima opservacija s tvojeg gledišta.🏁🍻
 
Nema nikakve veze sa novim, i slazem se s tobom.
Ali da se ponovim, realna vrijednost je jedno, trziste i interes su sasvim nesto drugo.
Ajmo sa Golfom 1 Gti, ili sa bmw e30 M3, ili sa bmw 7 e32 linije, koji do prije "par" godina nije vrijedio nista, a sada....

Jebaj ga, nije posteno. 😉😁

Kad se sjetim raznih sad kultnih auta koji su se bagatelno nudili, a sad im je cijena u nebu... Ali, to je zakon tržišta.
To je isto istina,ali opet 10g star motor,(zx-10r),koji je nov koštao 106tkn da je u savršenom stanju s 25tkm vrijedi Max. 30tkn. Jednostavno nakon 10g mu mora pasti vrijednost bar toliko. I to je realno.
A one fore sada novi košta 150tkn su glupe da gluplje ne mogu biti,jer prvo šta ima veze koliko sad nešto košta a onda i drugo i bitnije,kakve veze taj 10g star motor ima veze sa ovim novim,znači ni po ovjesu,ni kočnicama,ni motoru a o opremi i tehnologiji koji novi ima da i ne govorimo

Određeni motori dođu u razdoblje kad im cijena jednostavno stagnira i ne ide dolje. Ti gledaš ZX10R za 4t € kao 10 godina star motor s potencijalnim ulaganjima, a netko ga gleda kao modernu jurilicu sa 190 konja i ovjesom i kočnicama koje mogu pružiti daleko više nego što prosječan vozač može iskoristiti. I oboje ste u pravu.
 
  • Like
Reactions: Ivan_ZG and Dene
Kad se sjetim raznih sad kultnih auta koji su se bagatelno nudili, a sad im je cijena u nebu... Ali, to je zakon tržišta.


Određeni motori dođu u razdoblje kad im cijena jednostavno stagnira i ne ide dolje. Ti gledaš ZX10R za 4t € kao 10 godina star motor s potencijalnim ulaganjima, a netko ga gleda kao modernu jurilicu sa 190 konja i ovjesom i kočnicama koje mogu pružiti daleko više nego što prosječan vozač može iskoristiti. I oboje ste u pravu.
Slažem se ja s tobom i ok meni ne vrijedi preko 4 a za nekoga to može biti 5 ili 6t eura ali ovaj tip traži 9 t eura,a to mislim da nikome nije normalno 😁
 
  • Like
Reactions: prpa
Tebi je smiješno,koji je razlog tvojeg smijeha ? Jel' smanjenje kilometraže uzrok il' jte veseli da tvoj bivši motor sad odjednom vrijedi tih desetak tisuća kuna više.Baš me zanima opservacija s tvojeg gledišta.🏁🍻

pa normalno da mi je smjesno. jer je cijena motora opcenito u dvije godine skocila barem 10tkn. ja sam ju kupio za 30, prodaje se ili se prodavala za 42. smijesan mi je taj skok cijena za te starije motore koje realno ne vrijede ni blizu koliko se oglasavaju, pogotov kada znas koliko si je ti platio
 
  • Like
Reactions: xkovax and Dene
Može on tražiti koliko hoće, sad hoće li netko platiti to je drugo. Ja sam uvijek i kupovao i prodavao po nekim normalnim cijenama a to što sada ne možeš kupiti zx10r ili e30 m3 za neku normalnu cijenu pa ok, koga briga, onda ih neću kupiti jer ima milijun drugih motora/auta koji me zanimaju podjednako... Taj mindset kupnje vozila kao investicije i onda ga ne voziš da mu ne srušiš vrijednost je meni osobno bezveze.
 
Može on tražiti koliko hoće, sad hoće li netko platiti to je drugo. Ja sam uvijek i kupovao i prodavao po nekim normalnim cijenama a to što sada ne možeš kupiti zx10r ili e30 m3 za neku normalnu cijenu pa ok, koga briga, onda ih neću kupiti jer ima milijun drugih motora/auta koji me zanimaju podjednako... Taj mindset kupnje vozila kao investicije i onda ga ne voziš da mu ne srušiš vrijednost je meni osobno bezveze.
Znam hrpu takve ekipe i ne razumijem to… Osobno držim do toga da je vozilo koje se ne koristi fulana investicija… na kraju je tak bitna godina i kilometri, na dobro stanje dobiš još par sto eura više i to je to :)
 
  • Like
Reactions: Dene
Sve se proda...kad-tad...cijena zavisi od marke,ocuvanosti...Nista ne ostavljaj za sobom-Uzivaj zivot-...sve sto ostavis prodat ce neko drugi ...
 
  • Like
Reactions: Luke
Osobno držim do toga da je vozilo koje se ne koristi fulana investicija…
zašto bi investicija bila fulana ako donosi zaradu ili barem očuvanje vrijednosti??
netko ulaže u nekretnine, netko u pokretnine, netko u bitcoine i dionice, sve nabrojano je besmisleni mrtvi kapital..

..a netko (ustvari velika većina ljudi na ovim prostorima) kupi na kredu 2 godine star audi a4 ili passat karavan dizlo, plati ga s kamatama 20-30 tisuća eura, kroz održavanje potroši još 10 i na kraju ga proda za 7, tko je bolje investirao??
 
Antonio carraro puna tvornica traktora a nemozes ga kupit. Cekaju da cjena ode gore pa ce ih na kapaljku pustat van. Isto k s autima i motorima...

Jbna vremena za kupnju dobra za prodaju ko ima...

Vidit cemo za 2-3 god cjene
 
zašto bi investicija bila fulana ako donosi zaradu ili barem očuvanje vrijednosti??
netko ulaže u nekretnine, netko u pokretnine, netko u bitcoine i dionice, sve nabrojano je besmisleni mrtvi kapital..
Ako donosi zaradu, onda znači da se vozi i to je ok, a u privatne svrhe većinom je samo trošak koji je opravdan samo ako se to vozilo zaista i koristi.
Makar, imam doma odma prvog suseda, kupil bmw 318i 2008. novog novcatog. Danas (2021.) auto ima 32k km(trideset i dvije tisuće!!), i velikom većinom samo stoji u garaži. Kolko vrijedi taj auto?
70% novog, ili bliže 30-40% novog? Mislim da je ipak ovo drugo, bez obzira na stanje. Ali, čovjeku je gušt imat BMW u garaži, i to je spreman platiti.

Slažem se za mrtvi kapital, lova se mora vrtit.

..a netko (ustvari velika većina ljudi na ovim prostorima) kupi na kredu 2 godine star audi a4 ili passat karavan dizlo, plati ga s kamatama 20-30 tisuća eura, kroz održavanje potroši još 10 i na kraju ga proda za 7, tko je bolje investirao??
Banka :D
Ali, to je klasika kod nas, kupuju se vozila iznad mogućnosti i potreba, a fasada bu pričekala još kojih 10-15god.
 
  • Like
Reactions: leCo
zašto bi investicija bila fulana ako donosi zaradu ili barem očuvanje vrijednosti??
netko ulaže u nekretnine, netko u pokretnine, netko u bitcoine i dionice, sve nabrojano je besmisleni mrtvi kapital..

..a netko (ustvari velika većina ljudi na ovim prostorima) kupi na kredu 2 godine star audi a4 ili passat karavan dizlo, plati ga s kamatama 20-30 tisuća eura, kroz održavanje potroši još 10 i na kraju ga proda za 7, tko je bolje investirao??

Nažalost, da se lova mora vrtiti je šuplja priča za većinu ljudi.
Većina ljudi živi od servisa do servisa, od rate do rate za auta koja si ne mogu priuštiti, na jebenu žalost.
Svaki motor sam po realnoj cijeni kupia,a i proda.
Ako ode par sto eura za godinu, dvi dana, bez troškova održavanja, to je za mene očuvana vrijednost.
 
Nažalost, da se lova mora vrtiti je šuplja priča za većinu ljudi.
Većina ljudi živi od servisa do servisa, od rate do rate za auta koja si ne mogu priuštiti, na jebenu žalost.
Svaki motor sam po realnoj cijeni kupia,a i proda.
da, istina je negdje na pola puta... za sirotinju to znači trošit bez mjere i ono kaj nemaju, dok kod bogatih to znači udvostručit ili utrostručit određenu sumu novaca...
Ako ode par sto eura za godinu, dvi dana, bez troškova održavanja, to je za mene očuvana vrijednost.
potpis!
 
  • Like
Reactions: leCo
Ako donosi zaradu, onda znači da se vozi i to je ok, a u privatne svrhe većinom je samo trošak koji je opravdan samo ako se to vozilo zaista i koristi.
Makar, imam doma odma prvog suseda, kupil bmw 318i 2008. novog novcatog. Danas (2021.) auto ima 32k km(trideset i dvije tisuće!!), i velikom većinom samo stoji u garaži. Kolko vrijedi taj auto?
nisi me baš do kraja shvatio, pokretnine koje se kupuju za kolekciju i(li) preprodaju sigurno neće donijeti zaradu ako budu se (puno vozile), na kraju krajeva, osoba koja kupuje nešto takvo kao neki oblik ulaganja sigurno uz to vozilo ima i neko(liko) s kojim će se voziti

netko kupuje da jednog dana zaradi, netko kupuje jer ima viška love, a držati lovu na računu je glupo, a netko kupuje jer mu je to jednostavno lijepo, kao što netko kupuje satove, slike..

osobno vozilo koje se svakodnevno koristi, bilo da je kupljeno kešom ili kreditom, ne može u nikakvom slučaju donositi zaradu, eventualno ako je kupljeno na firmu pa se mulja s putnim troškovima i rentom, na balkanski način :mrgreen:

što se zadnjeg tiče, nedavno sam prodao citroen saxo 1998. s originalnih 50 tkm, u obitelji je od prvog dana, još ima miris po dućanu, registriran, dobio sam za njega ravnih 5000 kn :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: diesel power