Dobre prilike u oglasima

Meni su te kilometraže od 1500-2500 km godišnje totalno čudne i nerealne iz mog aspekta, koga vraga kupuješ motor ako ga ne misliš voziti. Relativno sam friški povratnik, pa sam u 4 sezone "okinuo" 40 somova i to s KLE500 i ER6N kaj su krave a ne motori. Da imam love za nekaj bolje na čemu guzica ne otpada nakon 400-500 km, radil bi i više.
Kaj ljudi više kilometri naprave s krpicom dok glancaju i na štenderu dok čiste lanac nego na cesti?
 
Meni su te kilometraže od 1500-2500 km godišnje totalno čudne i nerealne iz mog aspekta, koga vraga kupuješ motor ako ga ne misliš voziti. Relativno sam friški povratnik, pa sam u 4 sezone "okinuo" 40 somova i to s KLE500 i ER6N kaj su krave a ne motori. Da imam love za nekaj bolje na čemu guzica ne otpada nakon 400-500 km, radil bi i više.
Kaj ljudi više kilometri naprave s krpicom dok glancaju i na štenderu dok čiste lanac nego na cesti?
E, ista stvar mene fascinira... drugo je kad život ne dopušta..
 
ukupno 20tkm, 3 motora, skuter, 3 auta

sa biciklom 2300km

svi ko novi


Srki
sigurno sve zanima i koliko km si napravio na kravama i tačkama ilitiga kariolama po baušteli pa bi bilo dobro da podijeliš i tu informaciju, čisto da ljudi ne umru u neznanju :eek:
 
  • Haha
Reactions: leCo
Ja sam od 4.4.2020 pa do danas napravio skoro 9000 km ali nemam djecu niti zenu. Meni se frendu rodilo dijete i napravio je 700 km u godinu dana...
 

poznat nekome mozda,nekakvi info...?
 
Ja sam od 4.4.2020 pa do danas napravio skoro 9000 km ali nemam djecu niti zenu. Meni se frendu rodilo dijete i napravio je 700 km u godinu dana...
E to je, ja imam zenu i malo dijete...odem sa frendom đir vikendom i to cca dva sata...pa racunaj mjesecno 3-4 kratka đira koliko je to km
 
Last edited:
Meni su te kilometraže od 1500-2500 km godišnje totalno čudne i nerealne iz mog aspekta, koga vraga kupuješ motor ako ga ne misliš voziti. Relativno sam friški povratnik, pa sam u 4 sezone "okinuo" 40 somova i to s KLE500 i ER6N kaj su krave a ne motori. Da imam love za nekaj bolje na čemu guzica ne otpada nakon 400-500 km, radil bi i više.
Kaj ljudi više kilometri naprave s krpicom dok glancaju i na štenderu dok čiste lanac nego na cesti?

Evo moj primjer: Dok sam radio u HR onda 9,000 km godisnje, od kada sam pomorac max. 4000 km godisnje jer sam na brodu 9 mj.
 
Ma to razumijem, pa i manje da napraviš od toga, ali ispada da kod nas samo pomorci i oni kojima se rodi dijete imaju motor i da su samo takvi motori u oglasnicima na prodaju. Meni se više čini da je kod nas masovna pojava skidanje kilometara, moj bivši KLE500 je kupljen s 50000, pa je na kraju ispalo da mu je to drugih ili možda i trećih 50tkm na satu nakon što se sat okrenul na nulu. Skužiš kad ti počnu odlaziti stvari na motoru koje baš nisu oubičajene za te kilometre. Onda drugi put psžljivije biraš i prodavatelja i motor.
 
Meni su te kilometraže od 1500-2500 km godišnje totalno čudne i nerealne iz mog aspekta, koga vraga kupuješ motor ako ga ne misliš voziti. Relativno sam friški povratnik, pa sam u 4 sezone "okinuo" 40 somova i to s KLE500 i ER6N kaj su krave a ne motori. Da imam love za nekaj bolje na čemu guzica ne otpada nakon 400-500 km, radil bi i više.
Kaj ljudi više kilometri naprave s krpicom dok glancaju i na štenderu dok čiste lanac nego na cesti?
Ako voziš cijele godine onda vidiš kada počnu svi voziti, kada bude sunce i toplo bar 5 dana, onda navale ko muhe na govno, kiša pada ili hladno, neće nitko voziti, baš kupe motor za kurčenje.


Najljepše mi je voziti kada nema drugih na skuterima/motorima, ovako moram još i na njih paziti, neki voze ko muhe bez glave.
 
Meni su te kilometraže od 1500-2500 km godišnje totalno čudne i nerealne iz mog aspekta

Dobro si se ogradio - iz "tvog aspekta", No 100 ljudi - 100 ludi, ima ljudi koji imaju i neke druge zanimacije, obaveze, odgovornosti itd. Pa nismo svi murja na motoru ili poštari na motoru koji moraju voziti kad dođe na posao, htio ili ne... ako uz motor imam i quad, pa i obitelj sa manjom djecom koju vodim na izlete preko vikenda itd itd, nemam baš volju sav fokus u životu prebaciti na motor...

koga vraga kupuješ motor ako ga ne misliš voziti

Pa voze ga ljudi, i to iz čistog gušta, ne zato da nadoknađuju silne godine nakupljanja frustracija... ti goriš u svojim željama, no ima ljudi koji su se dobro vozili dok si ti apstinirao.

Relativno sam friški povratnik, pa sam u 4 sezone "okinuo" 40 somova i to s KLE500 i ER6N kaj su krave a ne motori. Da imam love za nekaj bolje na čemu guzica ne otpada nakon 400-500 km, radil bi i više

Možda da manje liječiš frustracije, ostalo bi i love za bolji motor, ovako sav višak love spržiš kroz auspuh... guštaj, što drugo reći.

Kaj ljudi više kilometri naprave s krpicom dok glancaju i na štenderu dok čiste lanac nego na cesti?

Ima cijelih firmi koje na tome glancanju jako dobro žive, počev od Harleya pa nadalje...
 
  • Like
Reactions: Elias and joya
Ja radim 3 posla zadnja 2 mjeseca pa sam napravio 2500 km na motoru samo sa posla/na posa, nekad pravi dir ne bude ispod 600-700 km, pa nisu ni meni jasne te kilometraze...
 
Ja radim 3 posla zadnja 2 mjeseca pa sam napravio 2500 km na motoru samo sa posla/na posa, nekad pravi dir ne bude ispod 600-700 km, pa nisu ni meni jasne te kilometraze...
To je jasno samo ovoj ekipi koja misli da motor košta 100 kuna pa onako, neka bude, vozili se ili ne, i ovoj prahistoriji koja je vozila motore pred 77 godian kad je više od 5000 kilometara godišnje radio samo "Crni" koji se bavio mutnim poslovima i bario najljepše cure u 3 sela....
Samo njima može bit smisleno da od 100 motora u oglasniku 97 motora radi u prosjeku 1000 kilometara godišnje, a ova 3 koja imaju "veliku" kilometražu su izvozana smeća...
No što znamo mi koji se vozimo svaki dan, koji za vikend napravimo 1000 kilometara, koji se družimo s ljudima čiji su motori u zadnjih 10 godina napravili 100 soma itd...
 
  • Like
Reactions: Kesi