Dobre prilike u oglasima

Kakva je ta big bang? Treba to isto vrtiti do neba kao i ostale ajmo rec normalne japance da bi islo?
 
Ja je probao tamo 2009 kad je kolega uzeo novu. Meni se nije nesto dojmila

Onako iz nizih okretaja ide dosta dobro... al stekao osjecaj da sto je vise vrtis da nema gore neku ekstra provalu snage...

u usporedbi s mojim tadasnjim zx10r 2009... dole je R1 bila jaca, poletnija al kawic kasnije kad nabere 7 t okr jace ubrza...

jos kasnije kad sam na kawasakia stavio naprijed -1 je bio top :cool:
 
Kolega koji ju je uzeo tad novu isto nije imao neke specijalne dojmove

prije nje je imao R1 2002 i R1 2007... sve nove uzimao i kaze da mu je 2007 bila najlipsa za vozit... najpogodenija...

i da nema neki filing na ovoj 2009... prodao ju je brzo... napravio ne znam dal 5000 km s njom
 
ako je suditi po ovoj buteljki i gengbengici, ovu temu bi trebalo preimenovati u neprilike :mrgreen:
 

Kak su se pokazale ove K4/K5 Suzane?

to godište je maltene neuništivo...

e sad, taj konkretno ovak na prvu ima minimalno tri četri stvari zbog kojih nebudeš prošao tehnički, onda dok to sve posložiš plus još neki neplanski trošak kojeg uvijek ima kod takvih zraubanih krama i ispadne te skuplja pita neg tepsija

zaobiđi
 
K4 odličan imao ga 2 sezone, ovaj sa linka ne vrijedi tu lovu, trazi koliko toliko originalne primjerke i nemas brige.. jedino sta drze cijenu pa ne mozes bas povoljno uzet k4-5
 
mora bit ovakav....

aaaaaaahh....

nostalgija......
 

Attachments

  • FB_IMG_1611144157620.jpg
    FB_IMG_1611144157620.jpg
    60.8 KB · Views: 149
  • Like
Reactions: karadolo46
slažem se, do desetke
mada su i dukci bili bomba, ali nije to motor za njega :mrgreen:
 
to godište je maltene neuništivo...

e sad, taj konkretno ovak na prvu ima minimalno tri četri stvari zbog kojih nebudeš prošao tehnički, onda dok to sve posložiš plus još neki neplanski trošak kojeg uvijek ima kod takvih zraubanih krama i ispadne te skuplja pita neg tepsija

zaobiđi
Ma ja si računam, ako financije budu dozvoljavale (i ova šugava situacija u svijetu), uzet nekaj od litru na proljeće, ali ovo mi je plan B, nakon 600RR, gledam prek plota u Suzukijev tabor :mrgreen: K4/K5 serije su mi dizajnom vrh.
 
to je vredu al za 4000 evra se kupi baš fini motor već a ne neki nafarbani sklepanec koj nevredi niti pol kolko išče
 
Sad vam smetaju sklepanci, a onda imate sto za pljuvati po urednim motorima....
Ovaj sto je uredan, samo je skup, ali je uredan...
A ovaj sto je satran, za bilo koju cijenu, i za bilo koje ulaganje on je i dalje satran...
I da, motori su precjenjeni...
 
  • Like
Reactions: Nexie