Dobre prilike u oglasima

ok, moje mišljenje je bilo generalne naravi, ne u smislu kupovine nekih limitiranih i rijetkih vozila nedostupnih običnom puku... to je ipak priča za sebe i naravno da je neki vid biznisa :mrgreen:
kad smo već kod kolekcionarstva, da mogu, odma bi uzel malog yarisa GR-a, mislim da za 20-30 god to bude čudo skupo, ko i clio wiliams, ili panda 4x4 :D
 
što se zadnjeg tiče, nedavno sam prodao citroen saxo 1998. s originalnih 50 tkm, u obitelji je od prvog dana, još ima miris po dućanu, registriran, dobio sam za njega ravnih 5000 kn :mrgreen:
i, u koji dio za Aprilie je sad tih 5000kn investirano :mrgreen:
 
u nijedan, ali bilo bi otprilike dovoljno za jednu cijelu lagano strugnutu :mrgreen: to je lova od roditelja, a starog smo sestra i ja za penziju počastili drugim vozilom
 
  • Like
Reactions: xkovax
Može on tražiti koliko hoće, sad hoće li netko platiti to je drugo. Ja sam uvijek i kupovao i prodavao po nekim normalnim cijenama a to što sada ne možeš kupiti zx10r ili e30 m3 za neku normalnu cijenu pa ok, koga briga, onda ih neću kupiti jer ima milijun drugih motora/auta koji me zanimaju podjednako... Taj mindset kupnje vozila kao investicije i onda ga ne voziš da mu ne srušiš vrijednost je meni osobno bezveze.
Ja kupim vozilo, poservisiram i sredim sta treba, onda se predomislim, tj. vise mi nije zanimljiv, pa ga cuvam do prodaje, ne vozim ga, da vratim barem nesto od ulozenog.
Jebajga. 😁
 
  • Haha
Reactions: Dene
Antonio carraro puna tvornica traktora a nemozes ga kupit. Cekaju da cjena ode gore pa ce ih na kapaljku pustat van. Isto k s autima i motorima...

Jbna vremena za kupnju dobra za prodaju ko ima...

Vidit cemo za 2-3 god cjene
Carraro traktor je davnih godina ima moj prabarba.
Prodali su ga coviku u Puciće blizu Žminja, usput si je čovik uza i mačka(da mu lovi miše i to) 😁
Kad su ga za neko vrime pitali kako traktor, reka je "mačku saka čast, ma traktor......"
Nadam se da su popravili kavalitetu od tada. 😁
 
u nijedan, ali bilo bi otprilike dovoljno za jednu cijelu lagano strugnutu :mrgreen: to je lova od roditelja, a starog smo sestra i ja za penziju počastili drugim vozilom
Znaci uzeli i prodali starom odlican saxo(pitaj boga koju ste mu pricu prodali), pobrali lovu, i onda mu uvalili neki drlog,kakav Alfa Romeo npr. cccc
Nisam mislio da si bas takav covjek. 😔
 
  • Haha
Reactions: e39 and Dene
osim honde, alfeta je bio jedini auto s kojim sam bio zadovoljan
i zato smo mu uzeli civica, naravno
da je sexo imao klimu i servo, sigurno ga nebi prodavali
 
sexo je zmaj i nemoj lagat ovaj napaćeni narod da je imao 50 tkm.... imao je 60... ;)
 
Ja kupim vozilo, poservisiram i sredim sta treba, onda se predomislim, tj. vise mi nije zanimljiv, pa ga cuvam do prodaje, ne vozim ga, da vratim barem nesto od ulozenog.
Veliko je pitanje koliko se tu može išta vratiti u tom smislu, jer kod običnih auta stanovita kilometraža ne znači baš ništa u formiranju cijene (npr. 10-20.000 km gore-dolje ne znače skoro ikakav faktor u formiranju cijene rabljenog auta)... definitivno više gubiš novca i za sebe svekolike koristi ako ti stoji (i ne koristiš ga, dapače ti zauzima puno mjesta u garaži), nego kada se ne odričeš i koristiš auto za namjene za koje je takav običan auto i kupljen, a ne koristiš ga tako "namjenski"... toga da bi se o povratu uloženog moglo govoriti samo uz veeeeliki upitnik nad glavom... kada se zbroje svi direktni i indirektni troškovi, zajebancija, briga, prostor, održavanje itd - mislim da ne vratiš ništa...

Kupcu je tako svejedno da li ti taj (stari) auto, koji ima npr. 50.000 km, prodaješ sa 50.000 ili sa 62.000, taj podatak u tom malom omjeru ne utječe na cijenu... a sebe si uskratio za osnovni razlog zbog kojega je i kupljen (da ga koristiš). Jasno, ne mislim o onim ekstremnim primjercima gdje lik ima npr. Fiat 1300 (vidjeh nedavno sličan oglas) iz 1972-.e u mint stanju i sa samo 9000 km na satu, pitanje je gdje je taj auto - i zašto - tako dugo stajao da nije vožen (jer sumnjam da ga je netko kupio baš sa namjerom da auto stoji i skuplja godine da bi jednog dana, nakon 50 godina, bio "vrijedan primjerak" koji će otići ni u pola cijene za koju je kupljen...)...

Ljudi vole koristiti netočne fraze tipa "isplati mi se kupiti taj i taj auto", iako se tu nikada ne može govoriti o isplativosti, čak ni onda kada je auto kupljen na popustu i "znam" da će nakon akcije opet biti na staroj cijeni (koja će se uvijek preskočiti kada naiđe kupac, jer je sa akcijom taj auto već "uknjižen" da ide po toj nižoj cijeni). O isplativosti ne može govoriti nitko tko sa tim autom ne zarađuje lovu, bilo kao taksi, trgovački putnik, bilo što drugo gdje sa tim autom odrađuje posao i to naplati... svima ostalima auto je svojevsrtan luksuz i komocija koja bi se mogla i drugačije odraditi, no ajde... i vrijeme nešto vrijedi.

Isplativost ima samo nekakvo kolekcionarsko vozilo, koje lovatori kupe da bi ga u svojim ogromnim garažama držali, pokazivali na izložbama tipa Concorso d'Eleganza Villa d'Este i onda jednog dana preprodali za još veću lovu, no to je već tematika za neke druge prilike, jer je bavljenje oldtimerima i njihova restauracija za mnoge u svijetu veliki biznis u kojemu se okreću milijarde i od kojega jako dobro žive, no za to je potrebno i jako puno i love i stručnog znanja, a ne samo entuzijazam "idem to složiti jer će biti fora"... Ali u tom svijetu vrijede i mnoga vrlo stroga pravila kojih se mnogi pojedinci entuzijasti koji kupe neku kramu za svoj gušt i onda godinama uređuju po principu "imam mjesečno za kilu farbe i ništa više" ne pridržavaju, u prvom redu pogriješe npr. kada idu raditi kompromise sa dijelovima koje ne mogu nabaviti u originalnom stanju...
 
Last edited:
osim honde, alfeta je bio jedini auto s kojim sam bio zadovoljan
i zato smo mu uzeli civica, naravno
da je sexo imao klimu i servo, sigurno ga nebi prodavali
A dobro ajde, honda je ok. 😁

Bitno da nije fiat. 😄
Se zajebavam, imao sam 156,2.0 ts, odlicna makina, 70k km bez izmjene ulja, svijecica itd..., uvjek je isla.
Tada sam bio mlad i nesmotren, pa nisam redovne servise dozivljavao ozbiljno.
Jedina mana joj je bila da je uzasno trosila, kao i Tuono, ok, malo manje, oko 10,Tuono je bio na 11,5 cca. 😄😄
 
Kako su se cijene motora napuhale u zadnje vrijeme, cudno je kad naletis na oglas s razumnom cijenom.

2020 godina i 6000 na satu za 4500€ mi se cini kao dobar deal

Jel zna netko da li su na RC modelima otklonjeni problemi s brtvom glave i ventila? Pricalo se da su nakon 2017 goddine riješeni ali ne mogu naci nista na forumima
Jel zna itko nesto o ovom motoru? Cijena je super ali nikako da se proda. Vlasnik mi nije bas blizu pa da nebio bezveze vozio 2 sata radi clickbaita
 
Jel kome poznat motor?
IMG-44248a4e9ce80aba6f12a5bed29ca8ce-V.jpg