Dobre prilike u oglasima

.
 

Attachments

  • Screenshot_20230320_215715_Instagram.jpg
    Screenshot_20230320_215715_Instagram.jpg
    133.8 KB · Views: 0
To je i u Tipu bilo malo previše (ovjes još ok , ali kočnice...), mogu si mislit kak je izgledalo u Unu. Tipo je bila prva (studentska) ljubav, rabotal sam za njega 2 mjeseca po 12-14 sati na cnc mašini.
Vozio sam tog Una par puta,ali jako kratko,tada nisam imao vozačku,uglavnom kad se upali turbo brzinu izvrti jako brzo i doslovno poleti, prestizanje s njim je bio poseban gušt
 
  • Like
Reactions: Grom90
Vozio sam tog Una par puta,ali jako kratko,tada nisam imao vozačku,uglavnom kad se upali turbo brzinu izvrti jako brzo i doslovno poleti, prestizanje s njim je bio poseban gušt

Od futera na Grobniku
 
  • Like
Reactions: Dene
Vozio sam tog Una par puta,ali jako kratko,tada nisam imao vozačku,uglavnom kad se upali turbo brzinu izvrti jako brzo i doslovno poleti, prestizanje s njim je bio poseban gušt
Je, poseban doživljaj vožnje turbo benzinaca tog doba je bio. Uglavnom su imali malu "turbo rupu" u kojoj, kad bi stisnuo pedalu ubrzanja, ništa se posebno ne bi dogodilo. Dok turbina ne zavrti a onda show. Opčenito je sam doživljaj vožnje tih auta bio puno bolji, osjetio se kontakt s podlogom odlično, u okuci si "letio" sa 80 i izgledalo je da voziš bar 150.
Današnji su brži, udobniji neuporedivo, puni raznih gadgeta - korisnih i beskorisnih ali ko si može priuštiti jednu od tih "jurilica" 80-ih ka vozilo za povremenu vožnju, ne može falit.
 
Punto gt turbo, prerada cca 230ks
5.1 sec do 100
402m 13.5 sec
Max speed cca 250km/h
 

Attachments

  • Screenshot_2023-03-21-15-40-55-303_com.facebook.katana.jpg
    Screenshot_2023-03-21-15-40-55-303_com.facebook.katana.jpg
    304.6 KB · Views: 0
  • Screenshot_2023-03-21-15-39-38-853_com.facebook.katana.jpg
    Screenshot_2023-03-21-15-39-38-853_com.facebook.katana.jpg
    752.5 KB · Views: 0
  • Screenshot_2023-03-21-15-41-23-892_com.facebook.katana.jpg
    Screenshot_2023-03-21-15-41-23-892_com.facebook.katana.jpg
    748.6 KB · Views: 0
Imao je Frzop 07-08' onu crnu Alfu 145 sa motorom i pogonom od Dedre Integrale,vozio na Grobniku 402 ispod 10 sec cini mi se,gledao sam voznju protiv austrijanca sa Golfom 2 R32 DSG....kako je ta Alfa isla to je bilo strasno...
sta gleda vozio sam se :cool::eek: malcice iz arhive
 

Attachments

  • 20770004_10209632930925027_9212563600592269367_n.jpg
    20770004_10209632930925027_9212563600592269367_n.jpg
    117.3 KB · Views: 0
  • 22538949_10210258464754049_3256900147925815455_o.jpg
    22538949_10210258464754049_3256900147925815455_o.jpg
    518 KB · Views: 0
  • 0.jpg
    0.jpg
    12.5 KB · Views: 0
  • 1069270_10201515691191437_1604470681_n.jpg
    1069270_10201515691191437_1604470681_n.jpg
    77 KB · Views: 0
  • IMG_7866.JPG
    IMG_7866.JPG
    7.4 MB · Views: 0
  • IMG_7864.JPG
    IMG_7864.JPG
    7.3 MB · Views: 0
nisam vozio ali sam bio na suvozacu u unu turbu i u puntu gt. taj osjecaj kad se turbina otvori ce mi uvijek ostat u pamcenju. danas mi se cini da je sve nekako ugladeno a prije si moramo imat obadvije ruke na volanu
 
  • Like
Reactions: Octane
Mislim da je taj auto i dalje u Splitu.

Geleri ga izgađali za vrijeme bombardiranja Dubrovnika.

Navodno jedini primjerak u Hrvatskoj, iako se spominjao i jedan plavi Turbo 2 negdje u Slavoniji.
Je još je u Splitu
 
Je još je u Splitu
Postoji jedan u Kastelima,ima ga jedan iz Moto Kluba Sjene,ne znam dali ga je proda ali prije godinu dvi je bija kod njega jos