Dolomiti 2019 - vikend izlet

Austrija nije za igrati se. Po Italiji se da švercati...

Ima dobrih 6 godina da su me zaustavili u A zbog auspuha, doduše sve je bilo u redu (homologiran, atestiran i sa db killerima). Sad, 6 godina kasnije može biti samo rigoroznije...
a gdje to kontroliraju, kako? dajte mi malo info da nebi imao sranja po europi :unsure:
 
a gdje to kontroliraju, kako? dajte mi malo info da nebi imao sranja po europi :unsure:

zaustavila me patrola i nakon što su pregledali auspuh (db killer, oznake na auspuhu i homologaciju od akrapoviča koju sam imao sa sobom) i papire od motora pustili su me, nisu mjerili buku

a imaš i akcija na motoriste gdje mjere buku, isto kao i kod nas, mislim da to danas nije ništa neuobičajeno
sad dali ćeš naletiti ili ne, pitanje je sreće...
 
Bijah nekoliko puta na Mangartu, zadnje 07/21 prosao kroz odron na vlastitu odgovornost, na Sedlu se apsolutno ništa nije vidjelo od magle.
Treba pratiti prognozu, ali i imati sreće.
btw nitko me nikad nista nije pitao, ni zaustavljao zbog buke.
Vise puta sam vozio po Alpama bez dB killera :mrgreen:

da, tako sam se i ja provukao kraj rampe, ali navodno sad krajem ljeta fizički se nije moglo proći...
 
Jeli Mangart po nečemu specifičan vezano za prohodnost i prognozu ili? - prošlo ljeto u 7. mjesec prošao preko Vršića i bilo je milina (ok, niži je od Mangarta). Baš me svrbi možda proći istu rutu ali u suprotnom smjeru i umjesto na Vršić otići na Mangart ali sudeći prema zadnjih par postova izgleda zajeban?

Inače nemam nikakvog iskustva (osim Vršića) s vožnjom po Alpama/prijevojima pa zato i pitam (y)

Mangart nije za usporediti sa Alpskim prijevojima, Dolomitima i sl.

Radi se o vrlo uskoj cestici koja vodi do vrha, tj. Mangartskog sedla. Problem, osim po pitanju vremenske prognoze, mogu predstavljati odroni, te promet (auti, kamperi), jer je cesta uska a dobar dio ljudi realno nezna voziti u takvim okolnostima.

Osim samog lošeg vremena (kiša, magla) koje te može uhvatiti, radi se o tome da cesta nije otvorena za promet u zimskim mjesecima (bar je tako nekad bilo), odnosno dok se vrijeme ne stabilizira (zbog odrona i nanosa snijega) rampa na dnu je spuštena. Radi se o turističkoj atrakciji, a ne cesti koja služi za tranzit nekamo (slijepa je za razliku od Vršića), pa jednostavno nije prioritet držati ju prohodnom dok još može padati snijeg.

U mom potpisu ti je link na vožnju na Stelvio 2017., gdje sam otišao i na Mangart, pa možeš baciti oko na još slika.
 
  • Like
Reactions: bricksrheavy
zaustavila me patrola i nakon što su pregledali auspuh (db killer, oznake na auspuhu i homologaciju od akrapoviča koju sam imao sa sobom) i papire od motora pustili su me, nisu mjerili buku

a imaš i akcija na motoriste gdje mjere buku, isto kao i kod nas, mislim da to danas nije ništa neuobičajeno
sad dali ćeš naletiti ili ne, pitanje je sreće...
Nisam znao da i buku mjere. Imam akroapovic i papire ali ne nosim ih nikada sa sobom.🤷‍♂️ I naravno bez db killera
 
Jeli Mangart po nečemu specifičan vezano za prohodnost i prognozu ili? - prošlo ljeto u 7. mjesec prošao preko Vršića i bilo je milina (ok, niži je od Mangarta). Baš me svrbi možda proći istu rutu ali u suprotnom smjeru i umjesto na Vršić otići na Mangart ali sudeći prema zadnjih par postova izgleda zajeban?

Inače nemam nikakvog iskustva (osim Vršića) s vožnjom po Alpama/prijevojima pa zato i pitam (y)

Mangart i Vršić su jako blizu, 50ak Km, ako ideš odradit jednog, zašto ne drugog?
 
Malo čačkam po malo starijim temama i naiđem na ovo.
Pošto planiram krajem svibnja/početkom lipnja se zaletiti na Mangart, Nassfeld i Grossglockner, imaš li kakva iskustva sa kontrolom razine buke auspuha, pogotovo u ITA/AUT? Viđao sam tu i tamo neke članke vezane uz taj noise control, ali nisam siguran kako to ide u praksi.
Pitam jer je kod mene također riječ o R1 sa Akra bez db killera, koje je naravno grijeh stavit. Nije crossplane, nego '04 doduše.
Dva puta sam u Austriji naletio na kontrolu motorista i onda su rigorozni, gledaju apsolutno sve. To su akcije usmjerene isključivo na motoriste slično kao i kod nas, zaustavljaju sve i kontroliraju sve. Ako i sretneš obične patrole najčešće te neće ni pogledati a kamo li zaustaviti tako da taj dio nije problematičan.
 
  • Like
Reactions: prvi
Ja di god idem, samo original, mali dodatak... laganice turbo-zvizdanje, fiijuuuu-vroooorrr...ugoda za uho...a ne tu neki killeri... bubnjici pucaju, skinite auspuhe sta ce vam... :mrgreen:
 

Attachments

  • turbo zvizda.jpg
    turbo zvizda.jpg
    1.8 MB · Views: 0
zaustavila me patrola i nakon što su pregledali auspuh (db killer, oznake na auspuhu i homologaciju od akrapoviča koju sam imao sa sobom) i papire od motora pustili su me, nisu mjerili buku

a imaš i akcija na motoriste gdje mjere buku, isto kao i kod nas, mislim da to danas nije ništa neuobičajeno
sad dali ćeš naletiti ili ne, pitanje je sreće...

Vidiš nisam nikada razmisljao o tome, a vozim se s Termignoni Racing granama i topom... Valjda sam samo sreće imao do sad, ali da za ovako neki put na Alpe - natrag orginal lonac, katalizator i gas... Inače samo nepotrebno uletiš u probleme...
 
  • Like
Reactions: TIS
Ne kužim te killere...auspuhe...grmljavine, nije to ni jeftino, te upisivanje u knjižicu, zahebancija, trošak bez-vez, kod nas dozvoljeno.,a kad dodjes u drugu državu mos naletit i masne su kazne za buku motora, cak negdje i ostat bez motora......ja mislim da to stavljaju vozači koji su nesigurni na motorima, pa da se čuje da idu...tj.da se mičeš da te ne pokupi il sebe... ja u Italiy, npr. Trst...Firenca, Milano...Rim...itd...ima motora ka mravi, samo zuje...al nisam čuo ni jednog da grmi...
 
Meni je Dukac vec dosao s Racing granama, ali i da nije uzeo bih ga i stavio i to ne zbog nikoga drugog nego samo zbog sebe...
Ne znam... Zvuk V2 Ducatia s otvorenim Termignoni-jem - meni osobno nema boljeg zvuka od toga.... I osjećaj kad sjednem na motor, upalim ga sa smjeskom i guštom da jedvo čekam na cestu... Vozio na 4t okretaja ili 10, jednostavno je gušt...

Ili kad dodjem s broda nakon 3 mjeseca ne voženja i upalim motor svaki, ali baš svaki se put naježim....
Mislim da su to neke od sitnica zbog kojih i volimo motore. :D
 
Ne kužim te killere...auspuhe...grmljavine, nije to ni jeftino, te upisivanje u knjižicu, zahebancija, trošak bez-vez, kod nas dozvoljeno.,a kad dodjes u drugu državu mos naletit i masne su kazne za buku motora, cak negdje i ostat bez motora......ja mislim da to stavljaju vozači koji su nesigurni na motorima, pa da se čuje da idu...tj.da se mičeš da te ne pokupi il sebe... ja u Italiy, npr. Trst...Firenca, Milano...Rim...itd...ima motora ka mravi, samo zuje...al nisam čuo ni jednog da grmi...
Zadnjih par godina po Alpama skoro pa isključivo grme motori sa Talijanskim tablicama …
 
  • Like
Reactions: Paf
Zadnjih par godina po Alpama skoro pa isključivo grme motori sa Talijanskim tablicama …
OK., ne vozim po Alpama...samo po gradovima...selima...
 
biti će gužva :mrgreen: već mi se par njih javilo u inbox da isto idu u lipnju
samo da ne bude snijega kao jedne godine kad sam bio u to doba :mrgreen::ROFLMAO:

A mozda pomjerim i za kraj 6. mjeseca, sigurnije je zbog vremena. Ali u 7. vec tesko da bi mogao, mada bi to bilo jos bolje sto se tice vremena i temperatura
Kada si ti planirao ici ?
 
A mozda pomjerim i za kraj 6. mjeseca, sigurnije je zbog vremena. Ali u 7. vec tesko da bi mogao, mada bi to bilo jos bolje sto se tice vremena i temperatura
Kada si ti planirao ici ?

Kad obaveze dopuste, ili 6. ili 8. mj, nadovezati se na one neradne dane.

Neznam još, ali obzirom da je meni to relativno blizu (400 km), mogu pustiti i vidjeti kako će se situacija razvijati pa odlučiti relativno u zadnji čas.
 
Kakve su temperature gore pocetkom 7. mjeseca ?
Sve su prilike da bi tada mozda mogao skoknuti gore, samo je nedoumica da li krenuti u meshu i nositi kisnjak ili u goretexu bez kisnjaka… Goretex mi je podnosljiv do nekih 25 stepeni
 
Kakve su temperature gore pocetkom 7. mjeseca ?
Sve su prilike da bi tada mozda mogao skoknuti gore, samo je nedoumica da li krenuti u meshu i nositi kisnjak ili u goretexu bez kisnjaka… Goretex mi je podnosljiv do nekih 25 stepeni

trebalo bi biti okej, ali prati prognozu - mjestimična kišica nije problem, ali ako daju neku ciklonu bolje odgodi

kišna je godina, pogotovo kod mene, pretpostavljam i u brdima isto - jer je to po cesti 400 km od mene a zračne linije puno manje