DR350S tema

diesel power said:
sta je to u moru stajalo :misli:
Stajao je oko 5 godina na buri na Pagu (a bura nanosi morsku sol), ovo je bio zadnji trenutak da se spasi, da je ostao stajati jos godinu-dvije, mogao je zavrsiti samo kao krupni otpad.
 
enduro said:
Da vam ne bude zao sto ga niste kupili...

Upravo restauriram 3 enduro krampa koji su stajali godinama. 2 su hrđavi skoro ko ovaj tvoj. Veliki dio sam već riješio. Ako imaš vremena, volje i prostor za to, možda si našao hobi za kiše i hladne dane.
 
Dado33 said:
Upravo restauriram 3 enduro krampa koji su stajali godinama. 2 su hrđavi skoro ko ovaj tvoj. Veliki dio sam već riješio. Ako imaš vremena, volje i prostor za to, možda si našao hobi za kiše i hladne dane.

Bas to, imam volje, prostor i znanje (vise kao mehanicar nego kao lakirer) da  to mogu kvalitetno odraditi. Jucer sam ga upalio, radi dosta dobro s obzirom da fali holder zracnog filtera i filter-spuzva, treba postelati ventile i staviti novo ulje i filter ulja. Jedino moram rastaviti kvacilo, zaljepile su lamele za medjuploce. Sada cu ga polako rastavljati, da odradim koroziju na metalnim dijelovima. Dvoumim se izmedju lakiranja i plastificiranja metalnih dijelova i rame.
 
Da sam na tvom mjestu, ja ga nebi puno palio sa tim starim uljem.
Što se tiče hrđe,  u Sv.Nedjelji imaš povoljno i kvalitetno pjeskarenje i plastificiranje. Na rudešu imaš skroz jeftino cinčanje. Baš prošli tjedan sam tamo radio neke stvari. Mogu ti poslati slike. Ja ne razmisljam o lakiranju. Jedino tank. A i njega bi plastificiral iznutra. Jedino ako je toliko strunuo da ima rupe. Onda trebaš drugi.
 
Dado33 @  To cincanje na Rudesu me zanima, za Sv. Nedjelju mi je vec rekao Bojan (Bocojaki). Tank je skroz strunuo, ima malo iznad slike tanka i rupa po njemu, imam drugi tank, ali je bijele boje (morat ce se lakirati). Ovo pitam iz znatizelje: Na koji nacin se plastificira tank iznutra? Ja sam na bivsem DR-u iznutra oblozio tank dvokomponentnom epoksidnom bojom (Hempel), kupio sam u trgovini sa brodskim programom.
Nije paljen sa starim uljem koje je bilo u njemu.
 
enduro said:
Dado33 @  To cincanje na Rudesu me zanima, za Sv. Nedjelju mi je vec rekao Bojan (Bocojaki). Tank je skroz strunuo, ima malo iznad slike tanka i rupa po njemu, imam drugi tank, ali je bijele boje (morat ce se lakirati). Ovo pitam iz znatizelje: Na koji nacin se plastificira tank iznutra? Ja sam na bivsem DR-u iznutra oblozio tank dvokomponentnom epoksidnom bojom (Hempel), kupio sam u trgovini sa brodskim programom.
Nije paljen sa starim uljem koje je bilo u njemu.

Talijani u xtz grupi se kunu u nešto što se zove "tankerite"

Na tvom mjestu, ja bi ganjao Acerbisov, ima ih po 80-100 € osim ako ne želiš DR u original stanje dovest
 
jolly the roger said:
Talijani u xtz grupi se kunu u nešto što se zove "tankerite"

Na tvom mjestu, ja bi ganjao Acerbisov, ima ih po 80-100 € osim ako ne želiš DR u original stanje dovest

Acerbis nije opcija, ne postoji mogucnost zakljucavanja tanka.
 
enduro said:
Acerbis nije opcija, ne postoji mogucnost zakljucavanja tanka.

Možda ima :wink:
https://www.ebay.co.uk/itm/Large-or-Small-Acerbis-Locking-Cap-Fuel-Petrol-Gas-Tank-Tappo-Chiave-Serbatoio-/160366695780

Sretno s projektom, pratimo (y)
 
Sredit ćeš ti njega ne sumnjam.
Plastificiranje ima svoje prednosti i mane u odnosu na lakiranje.
Kad se plastificirana površina ošteti korozija se podvuče pod ostatak i podigne istu. Teško se da krpati, tu je lakiranje u prednosti, da se lako zakrpat.
Tank zaštititi iznutra nije neka mudrost, ima nekoliko proizvoda, svi rade na istom principu.
Pomalo

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fulk%2Fitm%2F301543331490


https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fulk%2Fitm%2F362292299594


https://ozongenerator.org/tankversiegelung-test-vergleich/

Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
enduro said:
Ovo pitam iz znatizelje: Na koji nacin se plastificira tank iznutra? Ja sam na bivsem DR-u iznutra oblozio tank dvokomponentnom epoksidnom bojom (Hempel), kupio sam u trgovini sa brodskim programom.

https://www.por15.de/Complete-Kits/Cycle-Tank-repair-Kit-10-l::24.html
 
Rastavljanje "titanika" je pocelo. Krenuo sam od zadnjeg kraja:
 

Attachments

  • IMG-da5e9757dc79abe56a897f6506c32e3a-V.jpg
    IMG-da5e9757dc79abe56a897f6506c32e3a-V.jpg
    209.2 KB · Views: 128
  • IMG-06f73e9a51d1bae89820ec6e32ad972b-V.jpg
    IMG-06f73e9a51d1bae89820ec6e32ad972b-V.jpg
    242.4 KB · Views: 126
  • IMG-138bea840d94240735de4fc8ad742c9f-V.jpg
    IMG-138bea840d94240735de4fc8ad742c9f-V.jpg
    214.2 KB · Views: 142
  • IMG-3274c229b9890678cf9cac61b8b2d187-V.jpg
    IMG-3274c229b9890678cf9cac61b8b2d187-V.jpg
    225.5 KB · Views: 131
Uh...veselo...

Ja bi stavio acerbis s obicnim cepom, povecanog kapaciteta. Jedan u tvornickom stanju vec imas. Od ovog bi napravio ultimate overland machine... :cool:
 
s veseljem pratim ovu temu, ovakve restauracije održavaju vitalnima moždane vijuge ,živce u metaforičkom smislu i cijelo tijelo