Dragstar 1100 ili Honda Shadow 750?????

Status
Not open for further replies.

trinity

New member
Planiram uzeti, 2-3 god., staru "kravu" i prodati Fazera 1000, koja je vaša preporuka između ova dva modela isključivo, i koliko ti motori mogu preći kilometara uz redovito održavanje.

Hvala, pozdrav.
 
trinity said:
Planiram uzeti, 2-3 god., staru "kravu" i prodati Fazera 1000, koja je vaša preporuka između ova dva modela isključivo, i koliko ti motori mogu preći kilometara uz redovito održavanje.

Hvala, pozdrav.
Nisi li već prije koji dan, mjesec otvorio sličnu temu pa nakon par stranica odlučio ostati na fazeru  :misli:,  :shock: :shock: :shock: pa što se pobogu dogodilo u međuvremenu  :? ili je to bio neko drugi  :misli:
 
Mislim da ces se duboko razocarat u bilo kojem nakon fazera 1000,jednostavno je velika razlika izmedju motora.Savjet,ostavi si ti lijepo fazera 1000.Ak vec moras i hoces ja bi izabrao Dragstar 1100.
 
Ghostrider-SB said:
Nisi li već prije koji dan, mjesec otvorio sličnu temu pa nakon par stranica odlučio ostati na fazeru  :misli:,  :shock: :shock: :shock: pa što se pobogu dogodilo u međuvremenu  :? ili je to bio neko drugi  :misli:
to je taj..... :( Ako si vec odlucio uzeti...uzmi shadow-a.... Dragstar ima problema sa spojkom anlasera..izmedu ostalog...
 
bmw m 5 said:
to je taj..... :( Ako si vec odlucio uzeti...uzmi shadow-a.... Dragstar ima problema sa spojkom anlasera..izmedu ostalog...
A ipak je to taj, heeej..... pa šta je sa onim svim ..."kad zagrmi..., pa ovo, pa ono...".
Izgleda je pala odluka  :(, još jedan manje - a što se tiče čoperice honda je  (y), ali dragica je moćnija što za popratu ima i skuplju regu ali i veću potrošnju goriva.
 
Moj  izbor bi bio Dragstar 1100 jer je vozniji od Shadowice (to je moje osobno mišljenje) a što se tiče alnasera na Dragstaru to je poznata boljka ali nije kod svih. U klubu imamo tri Dragstara 1100 i još ni jednome nije otišla spojka alnasera a imaju svaki preko 15000 km  (y) (y)
 
Koliko prelaze ti motori tipa Dragstar 1100 i Shadow 750 i kakvo im je održavanje u odnosu na ove naše HI-TECH pile???
 
Iz prve ruke, imam dragstara 1100 s 25.000 km,

jedini kvar koji sam imao na njemu je regler, inače s motorom nemam nikakvih problema. toplo ti preporučam DS-a.

prošlu sezonu napravio 10.000 km, išao na more, krug po cijeloj hrvatskoj. vozio po neviđenom pljusku 200 km, po temperaturama do +40. niti jednom nije štucnio. ne bih ga mijenjao nema šanse  (y)

za ovo sa spojkom sam čuo i čak sam pomislio da i ja imam taj problem, ali bila je banalna stvar koja nije vrijedna spomena.

uz redovno i kvalitetno servisiran motor, nebi smjeo imati nikakvih problema.

 
trinity said:
Koliko prelaze ti motori tipa Dragstar 1100 i Shadow 750 i kakvo im je održavanje u odnosu na ove naše HI-TECH pile???

održavanje

3 litre ulja, filter ulja, dvije svječice, i filter zraka (jednom u ... km).
od većih stavki koje idu u potrošni materijal su pločice jer ima tri diska ali to je isto kao na fazeru.

imaš podešavanje zazora ventila u redovnom održavanju svakih 15-20.000 km i eventualno po potrebi čišćenje karburatora.

nemaš lanac nego kardan i nema zafrkancije s podmazivanjima, zatezanjima...

ugl. ništa posebno.

koliko prelaze nemam pojma, volio bi i ja znati, znam da s 55.000 voze se bez problema

 
hamersmith said:
održavanje

3 litre ulja, filter ulja, dvije svječice, i filter zraka (jednom u ... km).
od većih stavki koje idu u potrošni materijal su pločice jer ima tri diska ali to je isto kao na fazeru.

imaš podešavanje zazora ventila u redovnom održavanju svakih 15-20.000 km i eventualno po potrebi čišćenje karburatora.

nemaš lanac nego kardan i nema zafrkancije s podmazivanjima, zatezanjima...

ugl. ništa posebno.

koliko prelaze nemam pojma, volio bi i ja znati, znam da s 55.000 voze se bez problema

Potpisujem  (y)
 
vozim shadow-a 2 godine, napravio 19000 km. odrzavanje- nista osim redovnih servisa... o motoru sve najbolje.
jedino sto ev. moze biti zamjerka (ovisno o nacinu voznje) je da li mu mozda fali par konja za voznju u dvoje... konacna brzina 160, ubrzanje do 120 cisto pristojno (naglasavam - za takav tip motora, nemoj usporedjivati sa fazerom)...
u usporedbi sa drag starom 1100 mu je najveca (jedina?) prednost manja davanja (rega, porez)...
 
SHADOW definitivno

Manja ti je rega i to puno.

Iznad nje imaš klasu 750 - 1000 a preko toga 1000+, zanči 2 klase manja rega.
Odlična je kvaliteta Shadowice a Dragstar mi se ogadio iz dubine duše kad sam htio uzet Bulldoga i kad mi je Šile i ostali napisao da crkava anlaser na 30 000ak tisuća km i to košta 4000kn popravak i to je glavni razlog zašto nisam uzeo Bulldoga  :palacdolje:

Osim toga, tih Dragstara 1100 ima ko' govana, a osim toga Shadow mi je vizualno ljepši. Živim blizu Rutinga i gledam Shadowicu često u izlogu a i vidio sam puno Dragstara i fakat je ljepša Shadow.

Da ti nije bed cijena rege  :ugovor: ja bi ti sad preporučio Harleya recimo 1200 umjesto Dragstara al to je priča za sebe... Jer Dragice se daju po 8000 a pad godina stariji Harley 1200 za 10 000 pa kad je bal nek je maskenbal  :party: a Harleya bi i ženica rađe provozala nego sintisajzer  :rock: da ne govorim sad razliku zvuka, pojave i feelinga  (y)
 
treba biti objektivan i reći prednosti i mane, a ne meni su rekli pa mi se gadi.

da li ti se motor sviđa ili ne subjektivno je mišljenje.

koliko ih ima na cesti može biti samo prednost a ne mana jer govori o popularnosti i kvaliteti.

meni osobno na shadowu se ne sviđaju kočnice. doboš straga, i samo jedan disk sprijeda. to je za mene velika mana jer motor ima kila. nisam ga probao pa ne mogu reći kako koči ali ne uljeva mi povjerenje.

što više motora na cesti nekog tipa to se više čuje za njegove probleme to je logično, a DS-ova ima puno.

nečeš pogriješiti ni s jednim ako su u dobrom stanju. odrtina je odrtina koja god marka bila. sjedi na jedan i drugi napravi krug i vidi šta ti bolje leži, to je cijela priča oko ova dva motora.

 
trinity said:
Ma taj sam, stalno se lomim, gle ovo, Prije Fazera sam vozio endurca KLE 500, 2006 uzmem Fazera 2005.god., sa 7 000 kn na satu, danas ima okruglo 15 000, nemam se kad vozit, stoji mi u garaži, jedino će more odradit ove godine kao i prošle, žena mi je isto luda za motorima i također vozi fezerku ali mi ju je već na mjest 2x izvrnula, jer joj je previsoka, obično se motoristi voze vikendom, ja sam uz svoj posao i glazbenik pa vikendom sviram, tak da jednostavno nemam vremena se otić provozat, na godinu trebam počet graditi kuću, bit će još manje vremena, naravno bez motora nikad neću bit da imam 100 kuća za napravit i 100 drugih stvari ali mislim da bi mi recimo sa Shadowkom bila i manja registracija i manje održavanje a opet imam pilu, opet govorim nije mi problem za sada ni to održavanje, ali kad tad će postat kada krene gradnja, imam 2 auta, jer ih moram imati, a i s tim bi rješio motor za ženu jer nemamo još djece da se bar nauživa dok može jer je ono, glavna mačka u gradu kad prođe na tisućaku, a meni drago vidjet, a i može po ljetu na posao s njim, ima 4 km do posla.

Možda griješim ali bolje da mi stoji Custom u garaži i služi za povremenu vožnju nego Fazer, pa ovo traži svoje, propast će ako stoji, 145 konja kad ne upališ 20 dana, kad sjednem hoće poletit.

Možda griješim ali mislim da bi mi i održavanje bilo dosta jeftinije, a do mora dolazi i Shadow, jel i Dragstar  1100 zračno hlađenje kao 650 ???

POZDRAV!!!!!

ovako gledano,skroz si u pravu,fazer 1000 i nije baš nešto što ti treba....

dragstar 650 ima isto zračno hlađenje kao i 1100,kao što su ljudi rekli ,taj anlaser mu je boljka,i ako se ne varam,pri zamjeni ulja,da bi skinu filter moraš skidati i jedan auspuh,što nije baš neko praktično riješenje.
Drag 1100 je dobar ali težak....skoro 300kila,mislim da nije to baš motor s kojim bi neka žena bila sretna,po gradu,Shadov mi se čini kao bolji izbor,mada ni on nije lagan,iskreno možda bi najbolje bilo uzeti neki manji naked,kao er6,recimo,koji je dosta jak,prilično niskoga sica,nudi dosta gušta u vožnji....ili suza sv650 ili mali bandit..jer to su sve motori s kojima se da lijepo i ekonomično voziti ,ako hočeš i malo brže,ako ne može i pomalo,a shadow i dragstar,ma tu se vozikaš 100-120,a po zavojima pomalo,skoro ko auto....s time da ti motori ipak prilično slabo koče....ima dragstar 1100 tri diska ,ali i 400kg s vozačem.
 
A neki fazer 600 s obzirom da zena vozi  :misli:
 
Sve u svemu, hvala vam svima na odgovorima, sve to stoji i cijenim svako mišljenje, sagledavajući sve odgovore mislim da bi Shadow ipak bio najbolji izbor, Dragstar 650 mi je slab a i čujem da mu je motor dosta loš obzirom da ima malo snage, s 1100 bi dobio nepotrebno veću registraciju za njegovih 60 KS u odnosu na Hondinih 44 KS, a i lakša je pa ne vidim nekakve prednosti od Dragstara, i nikako mi to zračno hlađenje ne ide pod kapu, bar ne u današnje vrijeme.

Kod nas nešto kiša pada, već sam dogovorio probnu vožnju Shadowke , ako se meni svidi, i ženi naravno, Fazer ode na bubanj i definitivni kupujem Hondu, i to ću je tražit dok god ne nađem ono što mi treba.

Ja jednostavno nemam vremena za vožnju, moram nešto promjenit, a kad se pogodi dan za vožnju mislim da ću na takvom motoru uživati s punim plućima, lagano, bez žurbe, 2 cilindra, ma pjesma za dušu i tijelo.

Pozdrav.

 
48000 km na shadowki bez ikakvih problema


i bit ces vise nego zahvalan kad odes uplatiti osiguranje, znam da je razlika između 750 i 800 ogromna, za 1100 vjerujem da je i veća
 
razlika u osiguranju je 1000 kn (za moje područje-oscilira po gradovima, imam tabelu) a godišnjem porezu oko 850 , daj mi reci kako se ponaša u vožnji sa dva putnika obzirom da je 44 KS??? More i to, prtljaga ....??

Cijena održavanje, mane i to, jesi ju kupio novu??

pozdrav.
 
trinity said:
daj mi reci kako se ponaša u vožnji sa dva putnika obzirom da je 44 KS??? More i to, prtljaga ....??



pozdrav.

kod voznje u dvoje sve ide bez problema do voznje od nekih 120. pretjecanje pri toj brzini zahtijeva malo vise paznje (saltanje i dvije brzine nize, i malo vise vremena). pri nekim njemu ugodnim brzinama od oko 100 sve ide bez ikakvih problema. dosta velik okretni moment pokriva manjak konja...
 
Status
Not open for further replies.