Nisi li već prije koji dan, mjesec otvorio sličnu temu pa nakon par stranica odlučio ostati na fazeru :misli:, :shock: :shock: :shock: pa što se pobogu dogodilo u međuvremenu :? ili je to bio neko drugi :misli:trinity said:Planiram uzeti, 2-3 god., staru "kravu" i prodati Fazera 1000, koja je vaša preporuka između ova dva modela isključivo, i koliko ti motori mogu preći kilometara uz redovito održavanje.
Hvala, pozdrav.
to je taj..... Ako si vec odlucio uzeti...uzmi shadow-a.... Dragstar ima problema sa spojkom anlasera..izmedu ostalog...Ghostrider-SB said:Nisi li već prije koji dan, mjesec otvorio sličnu temu pa nakon par stranica odlučio ostati na fazeru :misli:, :shock: :shock: :shock: pa što se pobogu dogodilo u međuvremenu :? ili je to bio neko drugi :misli:
A ipak je to taj, heeej..... pa šta je sa onim svim ..."kad zagrmi..., pa ovo, pa ono...".bmw m 5 said:to je taj..... Ako si vec odlucio uzeti...uzmi shadow-a.... Dragstar ima problema sa spojkom anlasera..izmedu ostalog...
trinity said:Koliko prelaze ti motori tipa Dragstar 1100 i Shadow 750 i kakvo im je održavanje u odnosu na ove naše HI-TECH pile???
hamersmith said:održavanje
3 litre ulja, filter ulja, dvije svječice, i filter zraka (jednom u ... km).
od većih stavki koje idu u potrošni materijal su pločice jer ima tri diska ali to je isto kao na fazeru.
imaš podešavanje zazora ventila u redovnom održavanju svakih 15-20.000 km i eventualno po potrebi čišćenje karburatora.
nemaš lanac nego kardan i nema zafrkancije s podmazivanjima, zatezanjima...
ugl. ništa posebno.
koliko prelaze nemam pojma, volio bi i ja znati, znam da s 55.000 voze se bez problema
Potpisujem
trinity said:Ma taj sam, stalno se lomim, gle ovo, Prije Fazera sam vozio endurca KLE 500, 2006 uzmem Fazera 2005.god., sa 7 000 kn na satu, danas ima okruglo 15 000, nemam se kad vozit, stoji mi u garaži, jedino će more odradit ove godine kao i prošle, žena mi je isto luda za motorima i također vozi fezerku ali mi ju je već na mjest 2x izvrnula, jer joj je previsoka, obično se motoristi voze vikendom, ja sam uz svoj posao i glazbenik pa vikendom sviram, tak da jednostavno nemam vremena se otić provozat, na godinu trebam počet graditi kuću, bit će još manje vremena, naravno bez motora nikad neću bit da imam 100 kuća za napravit i 100 drugih stvari ali mislim da bi mi recimo sa Shadowkom bila i manja registracija i manje održavanje a opet imam pilu, opet govorim nije mi problem za sada ni to održavanje, ali kad tad će postat kada krene gradnja, imam 2 auta, jer ih moram imati, a i s tim bi rješio motor za ženu jer nemamo još djece da se bar nauživa dok može jer je ono, glavna mačka u gradu kad prođe na tisućaku, a meni drago vidjet, a i može po ljetu na posao s njim, ima 4 km do posla.
Možda griješim ali bolje da mi stoji Custom u garaži i služi za povremenu vožnju nego Fazer, pa ovo traži svoje, propast će ako stoji, 145 konja kad ne upališ 20 dana, kad sjednem hoće poletit.
Možda griješim ali mislim da bi mi i održavanje bilo dosta jeftinije, a do mora dolazi i Shadow, jel i Dragstar 1100 zračno hlađenje kao 650 ???
POZDRAV!!!!!
trinity said:daj mi reci kako se ponaša u vožnji sa dva putnika obzirom da je 44 KS??? More i to, prtljaga ....??
pozdrav.