motoklasik
Member
Prosle godine kupim Guzzi V11 LeMans i nekako mi italijani, posle vise decenija na motoru, tek sada udju pod kozu.
Sto bi se reklo, udjem u italijansku fazu.
Ove godine dobijem zelju da nabavim Ducati, ali neki klasicniji, sa vazdusnim hladjenjem.
Nasao sam Monster S2R 1000, ali bilo je nekih problema sa papirologijom u sta nisam hteo da se upustam.
I onda iskrsne 800 SS, sa predjenih 4800 milja u gotovo besprekornom stanju, odavno uvezen iz Amerike, jednom registrovan i kasnije vozen po par desetina kilometara godisnje. Guzzi, naravno, nisam prodao...
Odvikao sam se vec od niskog polozaja rucica upravljaca, ali sve sto sam mogao da uradim je da kupim 30mm povisene heblove (vise ne moze zbog sipki koje nose vetrobran) i polozaj sedenja mi je bio donekle prhvatljiviji.
Motor je jako zanimljiv za voznju a subjektivni utisak na motoru, s obzirom na relativno malu deklarisanu snagu, znatno prevazilazi ocekivano. Tu valjda dolazi do izrazaja prica da covek na motoru ne oseca snagu, nego obrtni momenat i njegovu dostupnost u rasponu broja obrtaja. To je i normalno, jer je snaga racunski izveden podatak a mi stvarno osecamo jacinu udara klipnjace po kolenu radilice...
Nisam jos stigao ni da ga registrujem (trajala mi je registracija od Guzzija V11) a drug sa kojim sam cesto zajedno u voznjama nadje jako dobar primerak istog takvog ali 750 isto u izvrsnom stanju i sa malom kilometrazom, plus tek namontirani Marving izduvi sa jakim dubokim zvukom. Doduse, nije crveni...
Razlika izmedju 800SS i 750SS je u 10KS snage, drugacijim satovima, sesto-brzinskom menjacu i za 1 col siroj zadnjoj felni.
url=http://fodi.frubar.net/files/DA879886-624C-2445-B929-98F41BC6002F.jpg]
[/url]
Sto bi se reklo, udjem u italijansku fazu.
Ove godine dobijem zelju da nabavim Ducati, ali neki klasicniji, sa vazdusnim hladjenjem.
Nasao sam Monster S2R 1000, ali bilo je nekih problema sa papirologijom u sta nisam hteo da se upustam.
I onda iskrsne 800 SS, sa predjenih 4800 milja u gotovo besprekornom stanju, odavno uvezen iz Amerike, jednom registrovan i kasnije vozen po par desetina kilometara godisnje. Guzzi, naravno, nisam prodao...
Odvikao sam se vec od niskog polozaja rucica upravljaca, ali sve sto sam mogao da uradim je da kupim 30mm povisene heblove (vise ne moze zbog sipki koje nose vetrobran) i polozaj sedenja mi je bio donekle prhvatljiviji.
Motor je jako zanimljiv za voznju a subjektivni utisak na motoru, s obzirom na relativno malu deklarisanu snagu, znatno prevazilazi ocekivano. Tu valjda dolazi do izrazaja prica da covek na motoru ne oseca snagu, nego obrtni momenat i njegovu dostupnost u rasponu broja obrtaja. To je i normalno, jer je snaga racunski izveden podatak a mi stvarno osecamo jacinu udara klipnjace po kolenu radilice...
Nisam jos stigao ni da ga registrujem (trajala mi je registracija od Guzzija V11) a drug sa kojim sam cesto zajedno u voznjama nadje jako dobar primerak istog takvog ali 750 isto u izvrsnom stanju i sa malom kilometrazom, plus tek namontirani Marving izduvi sa jakim dubokim zvukom. Doduse, nije crveni...
Razlika izmedju 800SS i 750SS je u 10KS snage, drugacijim satovima, sesto-brzinskom menjacu i za 1 col siroj zadnjoj felni.
url=http://fodi.frubar.net/files/DA879886-624C-2445-B929-98F41BC6002F.jpg]