DUCATI 959 PANIGALE

auspuh je šaka u oko :lipotan:

inače akrap ili termi to riješi
 
Meni su dukatiji cool strojevi.
Nisam bio nesto za njih zagrijan sve dok jedan prijatelj nije kupio SS 900ie. Tako je dosao trenutak da i ja probam tu skupocijenu italijansku divu. Odusevio sam se voznjom, vrlo upravljiv motocikl, dobar ovijes, motor dva cilindra zracnjak sa po dva ventila na cilindar, ne cupa drvece, ali ugodan za voziti. Ne treba ga puno vrtit, ali i ne spustat ispod 3 soma, ispod 3 soma trza po lancu.
Ima dosta agilan hendling, precizno se sa njim moze gadjat u zavoj i lezi sito u zavoju.
Optika je, ljepota lezi u oku posmatraca.



 
Zracnjaci monsteri i sada scrambler su mi sasvim ok motorici. U pravilu su ta dva Ducati tipa upravo ono sto dosta motorista i hoce, starija tehnika motora uparena sa modernim ovjesom i za bolji odaziv na gas, elektronskim ubrizgavanjem.
 
izvukao sam ovo
"There's also a non-Euro4 compliant bike, which retains the low-slung exhaust."

Read more: http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/ducati-officially-introduces-the-new-panigale-959/28478.html#ixzz3rgWmP2Nb
 
protman said:
Pa kaj su ovo cijevi od ograde

Pa nema veze, vole talijani cijevi od ograde u svojim premium proizvodima  :mrgreen:

qkyYqCz.jpg


:LOL:
 
Odlicni su mi ti auspusi. Cijeli motor je bombon
 
Sad nakon EICME i motora uživo, ali prije prve vožnje mogu na prvu reći kako je motor korak unazad u odnosu na prošlog malog Panču.

Dizajn je manje više isti tako da tu i nema nekih značajnijih poboljšanja ili pogoršanja. Mislim da je vizir malo viši i da je oklop lagano proširen, ali to je ok napravljeno tako da mu nije podbuhtlalo liniju pa i dalje izgleda krasno.
Auspu je šaka u oko u svakom pogledu; nema nikakve poveznice s osnovnom linijom motora. Ima motora koji imaju auspuh sa strane i odlično izgledaju, ali ovdje se vidi da motor nije za to dizajniran. Uz to, i dalje je ostala svinuta cijev ispod sjedala koja je jedini detalj koja mi se ne staroj liniji ne sviđa.
Retrovizori se ne daju više sklapati i naprevljeni su od neke jeftinije plastike tako da ne izgledaju bog zna kako; nije presudna stvar, ali vrlo korisna u garaži.
Nema niti jednu novotariju i odnosu na stari koja bi bila dobro dočekana tipa QS prema niže, cornering ABS ili detalji kao TFT instrumenti ili LED svijetla... monovilicu da ni ne spominjem.
E sad, koliko će ga novi motor oživiti u okretajima od nekih 7.500 do 9.500 treba vidjeti, ali definitnivno zasad razočaranje.
 
http://www.motorcycle.com/manufacturer/ducati/2016-ducati-959-panigale-first-ride-review.html?utm_medium=display&utm_source=relatedscout&utm_content=title-3