Ducati desert X

Svatko tko sumnja u uspjeh tog motora jako se vara...motor je hit i na jacim i vecim trzistima se vec sad jako dobro prodaje. Spanjolska, Italija, Njemacka, tradicionalno Engleska, Francuska...o SAD da ne pricamo. Vec ih ima po kompanijama za rentu, ljudi putuju s njim, na jugu ITA ih vec ima na startovima maxi enduro utrka, neki su vec i rallye odvozili s tim motorom...

Dok prode godina-dvije od izlaska, kad isprave koju djecju bolest, kad izade neki spec edition i kad se naprave aftermarket sjajni dijelovi bit ce picpic
 
  • Like
Reactions: diesel power
Reka bi onaj splitski kuvar sa rtl...jelo vam je nedoreceno.

Tako meni izgleda i ovi pokusaj dukatija da uzme dio trzista u adv klasi.
Ktm je tu No.1...ostali samo pokusavaju.
Koji model usporedujes sa Desertom? I nemoj mi generalizirat i seruckat nego daj analizu....😄
 
Kad radim neku usporedbu,onda ide sa najboljim u toj klasi...kako je reka makazica,to je 1290.
Dukatia nisam vozia,ktm sam zajasia na kratko,nekih 50km.
Iskreno...teren me me zanima,samo cesta...i zato mislim da ce u toj klasi ktm ostat dugo godina broj 1.

Svi ti pokusaji,dukatija da ima prste u svakoj klasi motora ,nece bas proc dobro...monstera su spizdili...
R ima 10 razlicitih modela.
Poceli su i copere radit.
Sad su se uvatili adv.
Sutra ce pokusat sa skuterima +500ccm...itd.


To vise nije onaj dukati....
 
Multistrada mi se čini prikladnija za usporedbe s 1290 i sličnima.

Desert x se nekako dobro ugurao među ove mid size adventure, a ima debelo najviše šmeka od njih.
 
Kad radim neku usporedbu,onda ide sa najboljim u toj klasi...kako je reka makazica,to je 1290.
Dukatia nisam vozia,ktm sam zajasia na kratko,nekih 50km.
Iskreno...teren me me zanima,samo cesta...i zato mislim da ce u toj klasi ktm ostat dugo godina broj 1.

Svi ti pokusaji,dukatija da ima prste u svakoj klasi motora ,nece bas proc dobro...monstera su spizdili...
R ima 10 razlicitih modela.
Poceli su i copere radit.
Sad su se uvatili adv.
Sutra ce pokusat sa skuterima +500ccm...itd.


To vise nije onaj dukati....

Krivo čitaš moje riječi. Nisam rekao da je 1290 najbolji u klasi. Kojoj klasi? Od maxi enduro motora, 1290 uopće ne gledam kao maxi enduro.
Znači, GS, Multistrada, 1290, Tigeri...za mene nisu maxi enduro motori što god mi/vi mogli vidjeti na you tube-u.

1290 sam vozio na offu i vjeruj mi....ne bih opet.
1290 se može uspoređivati sa ovim gore navedenim motorima, ne sa Desertom....

Da me zanima cesta gledao bi te motore. I vjerojatno ne bih izabrao 1290.

Stari 950/990, AT, T7, KTM 1090, KTM 790/890, F800 GS, Desert....to su za mene maxi enduro motori. I u toj klasi za mene, Desert jako visoko kotira.
Kako me cesta ne zanima to su motori koje gledam i međusobno uspoređujem.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Probat ću dodatno pojasniti...

Kad gledam neki motor gledam prije svega može li se voziti i upotrebljavati na način na koji ja želim.
To znači ponekad se popeti tamo gdje ide DRZ ili EXC, biti konkurentan na raznim off road podlogama, biti dobar na lokalnim cestama i ne zaostajati na autoputu. Provući se kroz zarasli šumski put, upasti u blato, proći i kroz ne baš trivijalne kamenjare...

Može se to i s GS-om, Multicom, 1290, Tigerom....ali moraš biti jako jako jako vješt, a često imati i dovoljan buđet kad stvari krenu krivo. A hoće. Na offu stvari često krenu krivo. To objektivno s tim motorima može 2% profića, svi ostali će si dobro razmislit hoće li se s takvim motorom prijavit na npr Cross Country utrku u Rakovom Potoku...

S klasom F800, T7, 1090, 950/990, Desert....to je realnije, lakše je, primjereniji su motori. I ponavljam, u tom društvu Desert X je jako konkurentan motor.
 
I tako dok ja to pišem u wapp enduro grupu dolazi fotka....

Može se, ali koliko ljudi znate da tjera 1290 po putu kao što je na fotki?

Usput, na fotki je moj brat i rođak, teška kretenčina i mlatimudan, uvaženi član foruma Cosmic...
 

Attachments

  • PHOTO-2022-10-21-10-19-57.jpg
    PHOTO-2022-10-21-10-19-57.jpg
    362.1 KB · Views: 0
Kad radim neku usporedbu,onda ide sa najboljim u toj klasi...kako je reka makazica,to je 1290.
Dukatia nisam vozia,ktm sam zajasia na kratko,nekih 50km.
Iskreno...teren me me zanima,samo cesta...i zato mislim da ce u toj klasi ktm ostat dugo godina broj 1.

Svi ti pokusaji,dukatija da ima prste u svakoj klasi motora ,nece bas proc dobro...monstera su spizdili...
R ima 10 razlicitih modela.
Poceli su i copere radit.
Sad su se uvatili adv.
Sutra ce pokusat sa skuterima +500ccm...itd.


To vise nije onaj dukati....
Pretpostavio sam da ćeš to napisati jer tako razmišlja većina, bilo na forumu ili generalno, a radi se o potpuno različitim stvarima. Za neku priglupu usporedbu, kao kad su marketinški stručnjaci SUVove nazvali terencima pa se s vremenom ljudima uvukao naziv u glavu, a s njim i uvjerenje da imaju terensko vozilo. Nakaza je to podijelio kako bi trebalo ali on je manjina, zato što preferira off road što 95% ekipe, osim deklarativno, uopće ne zanima. I onda dođe do mješanja krušaka i jabuka...
Za ovo ostalo, Ducati ide u korak s vremenom. Monstera nisu ubili oni nego konkurencija, čopera probaj vozit pa reci da je čoper, pljuvali smo prvu Multicu pa je sad među top modelima.... tako da treba tu biti malo otvoreniji za nova razmišljanja a koliko znam nisi baš nešto ni mao ni te stare dobre Dukce. :mrgreen:
 
Za mene je super adv 1290 trenutno najbolji u toj klasi...za cestu.


A to vezano za teren,sve priko 200kg na makadamu tj izvan ceste je mazohizam,ma sta govorili...

Samo sam tia napisam da ducati sa ovim modelom nece daleko.
Bice ka i Scrambler...lip za oko,ali nitko to nece kupit.

Radije polovni bmw 1250 ili 1290.
 
Last edited:
Za mene je super adv 1290 trenutno najbolji u toj klasi...za cestu.


A to vezano za teren,sve priko 200kg na makadamu tj izvan ceste je mazohizam,ma sta govorili...

Samo sam tia napisam da ducati sa ovim modelom nece daleko.

Radije polovni bmw 1250 ili 1290.

A vidiš npr ja, ne bi nikad kupija ni 1290 ni 1250, jer mi je ponašanje na offu najbitnije. Po cesti samo da me ne ubije kao što bi neki maleni offroad tipa exc450.

Dukac mi je nezanimljiv, jer se nisam dobro uda, pa si ne mogu priuštiti da motor od 20 000 eur za bacati po kamenju.

I također, nisam toliko jeben da mogu iskoristiti tu njegovu snagu, pa sam nabavio uglađeniji, jeftiniji i mirniji motor iz te klase. Nadam se da ću biti zadovoljan.
 
Svi ti motori u praksu imaju preko 200kg.
Tak da o tome kak se voze izvan ceste ovisi samo jesi picka ili nisi 😁
 
  • Like
Reactions: Švabo
A vidiš npr ja, ne bi nikad kupija ni 1290 ni 1250, jer mi je ponašanje na offu najbitnije. Po cesti samo da me ne ubije kao što bi neki maleni offroad tipa exc450.

Dukac mi je nezanimljiv, jer se nisam dobro uda, pa si ne mogu priuštiti da motor od 20 000 eur za bacati po kamenju.

I također, nisam toliko jeben da mogu iskoristiti tu njegovu snagu, pa sam nabavio uglađeniji, jeftiniji i mirniji motor iz te klase. Nadam se da ću biti zadovoljan.
Kaj si uzeo?
 
naravno da se prodaje ko alva, vjerojatno i bolje od dukati čopera

raji je dosadno, imaju para, oće bit posebni, oće da ih neko doživljava, a pi*ka iz Audi marektinga ima iskustva sa takvima jer im prek Only Fansa već prodaje konzervirane prdece




Srki
 
naravno da se prodaje ko alva, vjerojatno i bolje od dukati čopera

raji je dosadno, imaju para, oće bit posebni, oće da ih neko doživljava, a pi*ka iz Audi marektinga ima iskustva sa takvima jer im prek Only Fansa već prodaje konzervirane prdece




Srki
Šta si prco, prco si.... xD Nek kupuje ko oće, tebi ni iz đepa ni u đep, pice tak i tak neće kužit tu briju još par godina, dok ga CR7 ne počne vozit...