DUCATI DIAVEL test voznja

Musashi

Well-known member
Naslov govori sve, ali za pocetak mali uvod;
Iako je  planirani poslovni put u Njemacku trebao trajati mjesec dana ( na put otisao krajem 2.mj) jos uvijek sam u zemlji piva i kruha!
Normalno ovogodisnja uzivancija s motorom  svela se na pracenje GP i WBK utrka i ceznutljivo okretanje glave za motoristima na cesti.
I tako prije nekoliko dana na rucku kod mog prijatelja u drustvu lokalnih Njemaca povede se prica o motorima... ubrzo se razgovor sveo; kaj i ti, pa  kaj vozis, stvarno? U jednom trenu stize ponuda od prisutnog svabe: Moj prijatelj ima Kawasaki salon pa mozemo skocit do njega uzet neki motor i otic na voznju. Naravno, ulecem ja i dogovor pada; Sutra u 2 popodne svabo ce doci po mene i idemo na voznju! Sutradan je brzo stigao i evo me pred salonom, a kad tamo;
 
Cistokrvni Kawasaki i Ducati salon u jednom prostoru. Pristupa nam vlasnik salona koji je vec upoznat sa mojim dolaskom i pita me kaj bi htio probat? Ja jos u cudu zujim po salonu i mjerkam motore. Zelja mi je kupit novog z1000 pa bi ga volio i probat.. Vlasnik najednom pita; hoces diavla ili panigala??? nemrem vjerovat svojim usima a frajer nastavlja sa pricom: diavel je prosao prvi servis i ima oko 1200km tak da ga mozes vozit kak hoces a panigale ima samo 500km pa njega treba jos razradivat.. i kaj ces onda!?
Hladnokrvno odgovaram; ma onda bolje da uzmem diavla.. Nakon 5 min kompic mi daje svoju kacigu,jaknu,rukavice i cizme..par kratnih uputa, kopiranje vozacke i ja sjedam na bajk:
 
koje sranje, baš si najebo ni kriv ni dužan :mrgreen:

Srki
 
Najveca je fora - GDJE gurnuti kljuc...  :misli:
Na kraju mi kljuc ostao u dzepu....a motor ide ko vrag...ko DIAVEL...
 
nakon 6mj pauze bez voznje sjedam, palim motor i krecem; prvi dojam, motor je serijski jebeno glasan, glasniji od mog zeca sa aftermarket auspuhom bez db killera. Motor krece lagano i bez problema, sjedi se dosta nisko a volan je lagano povisen. Pozicija vrlo ugodna vec nakon nekoliko trenutaka. Motor daje osjecaj puno laganije pile te izlazeci iz naselja sa puno skretanja i kruznih tokova s brzinom ispod 40kmh nevjerujem kako je upravljiv. Nakon 10 minuta izlazim iz naselja i krecem po lokalnim vijugavim cesticama.
Brzina lagano raste, medutim poznavajuci njemacke pandure osjetljiv sam sa gasom. Ubrzo stajem u sumici i snimam kratki video (na samom pocetku snimanja videa  neka ljubomorna pticurina mi se posrala na rukav)te poblize ogledavam motor. Izgled i izrada su odlicni iako ja osobno nisam pobornik retro looka. Motor je dugacak i sirok no to se u voznji uopce ne osjeti.
 
Napokon sto sam prosao 30ak km vracam se istim putem jer znam da nema murije i okrecem gas! Motor doslovno leti, gas mu se lagano dozira a kocnice su meke i ne love odmah. Kod jacih kocenja motor staje ko ukopan a prednje vilice zacudo uopce ne propadaju tako da nakon kocenja pred zavoj spustanje motora u zavoj ide brzo i lagano. Uzivancija! U svakom zavoju se nalazim u cudu kako je motor vozan i upravljiv, ipak je to skoro 240kg. Zvuk motora iznad 5-6000 okretaja postaje bolestan. Ovo je definitivno najglasniji serijski motor koji sam cuo.
Nakon provedenog popodneva na diavlu i odlicne uzivancije vracam se prema salonu i razmisljam sto mi se nije svidjelo na motoru.. Prvo ima ocajan prekidac za paljenje zmigavaca, nikad neznas jel si li ga upalio ili nisi.Dalje, motor u svakom rezimu rada ima lagane vibracije koje se prenose preko volana, nista strasno ali se odmah primjeti. Voznja do 4000 okretaja(spora gradska ubrzanja, zavoji i sl) uvijek se mora popratiti sa doziranjem kuplunga inace motor hoce cukati. i vise manje to je to. Elektronika je pokazala potrosnju oko 7l iako se meni cini po tocenju na pumpi da je bila bliza 8l, sto je relativno malo za ovakav motor. Nakon voznje najaci dojmovi su kako motor jebeno ubrzava, koliko se lako vozi i naravno nivo buke koji proizvodi. inace nisam ljubitelj 2 cilindra ali ovaj zvuk prolazi cak i kod mene.
I na kraju rezime; posrala me ptica, nazuljale cizme, a kaciga izbruslila usi!
Da je bar vise takvih dana :D
 
E da i moram dodati; nakon povratka u salon upalili smo panigalea :shock:
Samo cu rec da diavel vise nije najglasniji motor koji sam ikad cuo!!!
 
Eto šta je Evropa, pa se čak i Ducatia može slobodno testirat. :wink: :mrgreen: Moga si i Panigalea testirat, ja bi. (y) A šta se tiče vibracija, ti si navika na 4 cil. ali je gušt te vibracije, vraća te u prošlo stoljeće. :mrgreen: 8)
 
super si to napisao (y).....samo me jedna stvar muci....kako Njemci kazu 'kaj'    :misli:
 
a malo sam se zanesel,  poveden onom starom da pisac ima pravo na umjetnicku interpretaciju dogadaja... :LOL:
 
Musashi said:
a malo sam se zanesel,  poveden onom starom da pisac ima pravo na umjetnicku interpretaciju dogadaja... :LOL:
:mrgreen: (y)