Ducati Multistrada V4

1697790931525.png
 
hehe sad i sveto ulje prodaju magarcima🤣🤣🤣




Srki
 
Jel ko zna, jeli kad ikom V-Strom ukraden...bilo gdje u svijetu ... samo znatiželjnici, koji bi voljeli imati Stroma, pogledi...di god sam bio, bas me i ne tangira, priko noci kad spavam, oce li nestati ispod prozora...kuhac, po tome, nebi nigdje ni išao...a i da nestane, kupio bi opet Stroma...
četvrti po redu

 
  • Haha
Reactions: Paf
Ako novi GSA1400 bude na tragu dizajna GS1300 ozbiljno gledam V4 Rally. Rally prvenstveno zbog mojih gabarita. Nisam je još vozio ali sjedio sam na njoj i čini mi se, uz možda neke risere za volan, sasvim ergonomski prihvatljiva. Možda je malo kratka vizualno? Dizajn mi je apsolutno super i tu nemam prigovora. Ima sitnih pizdarija koje stvarno oduševljavaju, a ostavlja se imogućnost nekih dodataka kasnije, tipa Akrapovič ili zveckavi kuplung.. Gledam ove YT vožnje i otprilike mi je jasno sve. Malo mi se izrada, prekidači i to čini malo slabije od BMWa ali kad malo zatopli uzet ću jednu V4S malo probat pa ću bit pametniji. Rally je izašla 2022., a V4 2021? mislim. Koliko je realno očekivati novi model/reizajn u skoro vrijeme? Imate li nekih savjeta/komentara/prijedloga?
 
Gledao sam i ja Rallyja, informativno, i mogu reći da je trenutno best looking Multistrada. Ne bi trebala biti moj izbor jer kao namjena nije ono što meni treba, ali u kontekstu novog modela i mene interesira s obzirom da je čoper napunio tri godine i polako moram razmišljati o zamjeni. Pikes Peak se nameće kao najvjerojatniji izbor pa bi upravo mogućnost novog modela odgodila akciju za godinu dana. Koliko znam, Ducati je postao sve zatvoreniji po pitanjima nadolazećih modela odnosno navodno za sve govore da neće biti novih modela pa se oni nekim čudom pojave. Pikes je isti već treću godinu ali Rally je novi tako da vjerujem da si barem dvije godine miran.
 
  • Like
Reactions: roberto
Ako novi GSA1400 bude na tragu dizajna GS1300 ozbiljno gledam V4 Rally. Rally prvenstveno zbog mojih gabarita. Nisam je još vozio ali sjedio sam na njoj i čini mi se, uz možda neke risere za volan, sasvim ergonomski prihvatljiva. Možda je malo kratka vizualno? Dizajn mi je apsolutno super i tu nemam prigovora. Ima sitnih pizdarija koje stvarno oduševljavaju, a ostavlja se imogućnost nekih dodataka kasnije, tipa Akrapovič ili zveckavi kuplung.. Gledam ove YT vožnje i otprilike mi je jasno sve. Malo mi se izrada, prekidači i to čini malo slabije od BMWa ali kad malo zatopli uzet ću jednu V4S malo probat pa ću bit pametniji. Rally je izašla 2022., a V4 2021? mislim. Koliko je realno očekivati novi model/reizajn u skoro vrijeme? Imate li nekih savjeta/komentara/prijedloga?
Iz istog razloga sam počeo ozbiljno razmatrati V4 Grand Turer. Čekam toplije vrijeme da probam V4S jer me brine grijanje sica pa želim vidjeti koliko je to izraženo. Isto tako ostaje za vidjeti koliko će me nervirati vožnja na okretajima odnosno okretni moment??? Za novi model nemam pojma, taj dio i mene zanima.
 
Potpisujem gore navedeno, u istim sam razmišljanjima ali tek za godinu do dvije tj u predzanjoj godini garancije na GSA. To je jedini motor koji mi je uz trenutni GSA vizualno prihvatljiv pa čak i malo "iznad" GSA. Obzirom da na putovanja od 2 tjedna na dalje idem isključivo sa boljom polovicom namjeravam ga uzeti na probu da ga mastershef "blagoslovi". Naime, gospođa na GSA bez problema "odrijema" nakon ručka ili ako je prevruće te mi ne visi na ledjima prilikom kočenja ili bilo kakve promjene brzine. Nadam se da je na Multistradi također tako jer na klasičnom GS-u koji sam imao prije GSA nije bio takav slučaj zbog prihvata zadnjeg kofera koji je drugačiji izmedju ta dva motora. Kod Multice mi jedino upada u oko potrošnja, meni je na GSA sa nama dvoje , 3 kofera, 2 nadkofera, kombiniranom vožnjom cca 5,7 litara po njegovom kompu a i tu je negdje po mom obračunu ... Onda su mi čudne malo brojke koje vidim za Multistradu, i to ne govorim zbog cijene goriva nego samo lijenosti i komocije...