Ducati Multistrada V4

Napravio sam prvu stotku, malo jurcanja gore dole po kvartu, pa Sljeme, pa makadam dole, pa opet po kvartu.... relativno friško sam vozio XR. GS, pa i Diavela u kontekstu istog proizvođača, i ovo je definitivno meni puno bliže od Bavaraca. Pogotovo od XR-a. Što se tiče Diavela, premda su različiti tipovi motora može se usporediti barem snaga i ispoljavanje koje je na V4 baš posebno. Podsjetilo me na Panigale. Jednostavnije rečeno, sve je na strani Multice.

Jedino mi se čini kao da su fuzići mi postavljeni malo prema natrag za taj putni daska položaj tijela, vjerojatno je do navike jer sam sjeo direktno sa Diavela.

P.S. Mislio sam i na šupke pa sam okinuo koju fotku.
 
Ovo je americka stranica, pa je vjerovatno fokus samo na USA. Ali obzirom da se svi sklapaju u Bologni, vjerovatno ce biti pogodjenih motora i u EU.
Negdje sam procitao da je bilo i par slucajeva izbijanja semeringa izlazne osovine i prosipanja ulja po cesti, ali ne znam da li je i za to objavljen opoziv ili se radi o izolovanim slucajevima
 
A di će s toliko pokvarenih mašina. Trebalo bi prije vraćanja ukucat neku poruku na blok, npr: "nek mi se javi tko dobije ovu mašinu na 9999 999" :mrgreen:
 
Steta sto je problem na glavama. Da je na bloku, mozda bi bilo nade te americke izbuse na 3. specijalu i prodaju u EU pod “nove”. Sa vise ccm nego KTM SA :ROFLMAO:
 
Jbte, dobra kompenzacija za vlasnike...
Nije Beg cicija...

:oops:
 

Attachments

  • Screenshot_2021-03-29-22-49-01-491_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2021-03-29-22-49-01-491_com.android.chrome.jpg
    118.1 KB · Views: 119
  • Like
Reactions: pikacu79 and Majest
Dođe mi da kupim premijum, mala fabrika, vozilo s dušom, samo kako bi osjetio čari reklamacija i raskošne aftersales podrške.:mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: SpoRRi
Jako loše sa tehničkog aspekta, napretka u svim pogledima.
Stvorila se luda trka oko te maxi enduro klase i onda dozivis ovo, kakav autogol.

Da imam para, provozao bi sve motocikle, no ovo je smiješno....
 
Jako loše sa tehničkog aspekta, napretka u svim pogledima.
Stvorila se luda trka oko te maxi enduro klase i onda dozivis ovo, kakav autogol.

Da imam para, provozao bi sve motocikle, no ovo je smiješno....

To je taj novi svijet u kojem zivimo. Utrka, masovna proizvodnja i lov za profitom. Cijene kontinuirano rastu a paralelno sa njihovim rastom kvalitet pada i stedi se na materijalima...
U zadnje vrijeme je to u moto svijetu postalo toliko izrazeno da se npr vec izmedju motora proizvedenog 2015. godine i onog proizvedenog danas, vide ogromne razlike u materijalima i izradi.... A ako se motor iz 2021 poredi sa nekim proizvedenim prije 10-15 godina, onda se doslovno uhvatis za glavu sta se danas prodaje...
 
Uvijek je problem kada tempo izbacivanja modela diktira marketinški umjesto R&D odjela. Onda mi kupci služimo brandovima kao R&D pokusni kunići.
 
U vecini slucajeva nije problem R&D nego odabir i kvaliteta dobavljaca koje stiscu s cijenom. Ali generalno, nemam negativan stav oko reklamacija. Prije 10, 20 godina sam slicno razmisljao, sad bih rekao da sam svjestan potrosnosti svega oko sebe tako da me to ne bi previse uzbudilo.
 
Glavni problem je to što se nemreš vozit i ko zna kolko moraš čekat da ga poprave
 
To se slazem jer i svaki servis je gnjavaza, premda problemi uglavnom proizlaze iz natezanja oko prihvacanja greske u garanciji. Ovdje se mijenja cijeli agregat, pozovu te kad stigne i ne vjerujem da bi trebalo trajati vise od dva dana. Pogotovo sto se radi se samo o odredenom broju motora, pitanje je uopce koje zemlje su ukljucene.