Ducati Multistrada V4

Bome se jednom za nama vozio slovenac s bmw gs-om... od pumpe jablanac prema senju i lipo nas pratio 💪

jest da su nama gume bile celave i nije ovjes bio nastiman:mrgreen:
 
Bome se jednom za nama vozio slovenac s bmw gs-om... od pumpe jablanac prema senju i lipo nas pratio 💪

jest da su nama gume bile celave i nije ovjes bio nastiman:mrgreen:
Bome se jednom za nama vozio slovenac s bmw gs-om... od pumpe jablanac prema senju i lipo nas pratio 💪

jest da su nama gume bile celave i nije ovjes bio nastiman:mrgreen:


Koliko ih je tek bilo ispred vas a niste ih uspjeli stići....
 
..japanski u kurcu dizajn i žabarski moderni😂
 

Attachments

  • 143263951_3965127873511548_1524599626081869294_o.jpg
    143263951_3965127873511548_1524599626081869294_o.jpg
    81.1 KB · Views: 249
ti mater, 270kg i 170KS, što jest, jest, pravi motor za offroad, pogotovo za ekipu koja nikad nije vozila po bijeloj cesti ali adventure je sad in, a youtube review je pokazao kako se test vozač popeo na planinu.
Što nije MS trebala bit konkurencija XR?
 
Što nije MS trebala bit konkurencija XR?

Onog momenta kada su joj natakarili 19" prednji tocak, prestala je biti. Vjerovatno su i ciljali da je tako vise uglave izmedju GS-a i XR-a.
Po meni su trebali ponuditi 2 verzije - 1 u npr nekom Enduro paketu sa 19" tockom, a drugu npr S izvedbu sa 17". Pa da kupac bira sta zeli
I ovo sa tezinom i potrosnjom su stvarno fulali
 
Pa Schaafu bi svakako dobro doslo jedno duze hladjenje. :mrgreen: Previse se opet razmahao sa voznjom, a ostao mu je jos samo jedan bubreg...
ovi tft ekrani mi idu lagano na živce, a kod MS su slova veličine onih na deklaracijama proizvoda. Nema šanse da nekaj pročitaš od toga u vožnji. Da, trebam naočale za čitanje kao i 50% starijih od 40.
p.s. Mate će sigurno nabavit vizir s dioptrijom.
 
  • Haha
Reactions: StickyFingers
Tostirana!

:D
 

Attachments

  • IMG_20210311_142858-01.jpeg
    IMG_20210311_142858-01.jpeg
    329.3 KB · Views: 116
Teško mi je biti objektivan obzirom da sam sa Tuona sjeo na Multi, i nazad, pa možda nije fer da usporedim ova dva V4 motora. Multicin V4 djeluje puno smirenije, nema nikakve eksplozije snage a to nekako najviše pripisujem težini motocikla i općenito orijentaciji ka putnom motoru, što Multi svakako jest. Sada puno više od stare V2 koja je agresivnija ali čini mi se i agilnija i meni osobno ljepša za voziti jer naginje više sportu od nove V4. Položaj, ergonomija, komande su mi savršene, osim što bih ja rađe da su nožne komande više i više pomaknute nazad u sportskiji položaj ali tu je jasan kompromis onima koji će možda ići s njom na teren i voziti u stojećem položaju. Jako mi se sviđa kako s različitim modom vožnje poprima i različiti karakter: u Touring modu je meka i udobna ali ima punu snagu, u Sport modu se sva stvrdne i napne i odziv na gas je nešto konkretniji, a u Urban modu je meka i pitoma k'o skuter. Top! Grijane ručke i sic rade odlično, zaštita od vjetra je za gornji dio nogu i torzo odlična, vjetar se osjeti tek na stopalima i vrhu kacige ali turbulencija i prevelike buke - nema. Adaptivni tempomat funkcionira, ne čini mi se kao apsolutno neophodnim, ali radi as advertised. Ovjes je izvanredan, pegla sve što treba pa i više, ali što zbog položaja sjedenja, što zbog ciklistike i prednjeg kotača od 19 cola, nisam baš dobio izravan osjećaj od prednjeg kotača u krivini. Doduše, nisam se baš ni junačio a dan je bio podosta hladan i vjetrovit. Kočnice su odlične, doziranje, osjećaj, poniranje prednjeg dijela - sve 5. Zvuk čak i s Akrapom je iznimno tih i nezamjetan, na višim brzinama je buka vjetra daleko viša, tu je mislim Euro5 sjebao stvar, očekivano. Fino grglja i ima lijep ton na leru i u stajanju, ali čim se da gas, ostaneš malo razočaran. Težina i visoko težište se itekako osjećaju, osobito u stajanju i sporim manevrima. Potrošnja mi se pak čini previsoka. U nekih 40ak km sam potrošio tri crtice na pokazivaču, nasuo nešto goriva pa mi se čini da bi potrošnja mogla lako biti blizu 10 l/100 km kod veselije vožnje, a to nije baš hvalevrijedno za jedan putni motocikl. Prosjek se može vjerovatno dosta spustiti pazeći jako, ali kupiti Dukca pa paziti na potrošnju goriva mi baš nekako nije spojivo.
Sve u svemu, velik i kvalitetan komad motora i tehnologije, ali i za pozamašno veliku vreću novca. No, kompromisi koje neminovno mora raditi da bi bio ovakav multipraktik nisu svakome po guštu, a barem zasad dok me ne prođe virus Tuono V4, nisu ni meni.
Eto. :)
 
XR je po mom osobnom doživljaju motora puno bliži svojom filozofijom onome što je meni kod motocikla bitno i napeto.
No, s testnim kojeg sam lani imao prilike probati nije bilo baš sve u redu, pa ne mogu to uzeti u obzir kao odlučujuće mišljenje o tom motoru. Naime, prilikom isprobavanja stražnje kočnice, ista je blokirala i zapekla stražnji disk, vidi se i na onoj fotografiji što sam stavio u temu o XRu. Koliko god me je pred dvije godine "stari" model Triple Black XRa oduševio, toliko me je novi tada razočarao jer mi se činio znatno ublažen, do 6000 okretaja se gotovo ništa ili malo toga događalo, odziv na gas je bio indirektan s velikom zadrškom, zvuk ispuha je bio podosta utišan, a završna obrada pojedinih plastičnih dijelova je bila ispod razine nekih kineskih skutera. Pretpostavljam da je to bio neki pretprodukcijski stroj, ali je u tom slučaju kardinalna greška od strane Tomića bila uopće dati takav i još k tome nerazrađen stroj ljudima na testiranje. Da se razumijemo, i jučerašnja Multica je imala tek 82 km na brojaču, ali nisam stekao dojam da je prigušena ili u nekom "razradnom" modu. Inače, osobno su mi puno draži V2 i V4 motori od rednih 4 zbog svog karaktera i temperamenta, pa sam tu možda malo pristran, ali visoko frekventne vibracije još uvijek prisutne na XRu, prekratko složeni odnosi brzina (na 130 sam već u 6-oj na 6000 okr/min) su za moj ukus ono što me još uvijek odbija od XRa i naginje više Multistradi. Od ostaloga mi se čini da je XRova ciklistika dosta tvrđe našpanana, bolje leži na cesti i upravljiviji je te daje direktniji osjećaj na kotaču i volanu od Multistrade.
Dakle, u trenutnoj konstelaciji bih rekao da je nova Multistrada touring motor s malo sporta a novi XR sportski motor s malo touringa.
Čekam da izađe Pikes Peak verzija V4 Multistrade krajem godine koja bi trebala biti sa 17 cola, sportskijim podvozjem, ispuhom, ergonomijom i svakako bliže XRu nego GSu, pa da vidimo čija majka crnu vunu prede...

:mrgreen:
 
XR je po mom osobnom doživljaju motora puno bliži svojom filozofijom onome što je meni kod motocikla bitno i napeto.
No, s testnim kojeg sam lani imao prilike probati nije bilo baš sve u redu, pa ne mogu to uzeti u obzir kao odlučujuće mišljenje o tom motoru. Naime, prilikom isprobavanja stražnje kočnice, ista je blokirala i zapekla stražnji disk, vidi se i na onoj fotografiji što sam stavio u temu o XRu. Koliko god me je pred dvije godine "stari" model Triple Black XRa oduševio, toliko me je novi tada razočarao jer mi se činio znatno ublažen, do 6000 okretaja se gotovo ništa ili malo toga događalo, odziv na gas je bio indirektan s velikom zadrškom, zvuk ispuha je bio podosta utišan, a završna obrada pojedinih plastičnih dijelova je bila ispod razine nekih kineskih skutera. Pretpostavljam da je to bio neki pretprodukcijski stroj, ali je u tom slučaju kardinalna greška od strane Tomića bila uopće dati takav i još k tome nerazrađen stroj ljudima na testiranje. Da se razumijemo, i jučerašnja Multica je imala tek 82 km na brojaču, ali nisam stekao dojam da je prigušena ili u nekom "razradnom" modu. Inače, osobno su mi puno draži V2 i V4 motori od rednih 4 zbog svog karaktera i temperamenta, pa sam tu možda malo pristran, ali visoko frekventne vibracije još uvijek prisutne na XRu, prekratko složeni odnosi brzina (na 130 sam već u 6-oj na 6000 okr/min) su za moj ukus ono što me još uvijek odbija od XRa i naginje više Multistradi. Od ostaloga mi se čini da je XRova ciklistika dosta tvrđe našpanana, bolje leži na cesti i upravljiviji je te daje direktniji osjećaj na kotaču i volanu od Multistrade.
Dakle, u trenutnoj konstelaciji bih rekao da je nova Multistrada touring motor s malo sporta a novi XR sportski motor s malo touringa.
Čekam da izađe Pikes Peak verzija V4 Multistrade krajem godine koja bi trebala biti sa 17 cola, sportskijim podvozjem, ispuhom, ergonomijom i svakako bliže XRu nego GSu, pa da vidimo čija majka crnu vunu prede...

:mrgreen:

Hvala ti na ovom osvrtu ! Korektno i objektivno (y)
I mislim da taj XR sto si provozao nije bitno drugaciji od ovih sto se sada proizvode. Ima tog manjka snage ispod 4000 rpm i tih je, dosta ljudi se na to zali. Meni licno ne smeta jer rijetko vozim tako nisko... Jebiga, udavise euro norme... Jedino te moram ispraviti za brzinu u 6. na 130 km/h - vrti se na oko 5200-5500 rpm, a ne na 6000

I ne znam sta je sa tim Ducatijem, ali zar nemaju drugog i diskretnijeg nacina kontrole kvalitete nego da svaki saraf na motoru posaraju flomasterom ? Platis motor preko 20k eura i dobijes ga komplet isaranog, kao da su se djeca u vrticu igrala sa flomasterima
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Gato