Ducati Multistrada V4

O ukusima je nepotrebno raspravljati.
Kladio bi se da ce ova mltika uzeti dio kolaca BMW-u, mislim na XR.
Iako ova nema veze sa prijasnjom 950-icom koju sam pobize upoznao, mini multika je bila jako dobar proizvod.
Tako mislim da ova ne moze razocarati.
 
meni tu nije jasno čemu 19 cola na 170KS, kao ić ćeš sa takvim motorom u off road
 
Bolje je pitanje čemu 170 KS ali odgovor bi po meni bio: zato što imaju i drugi ili da od viška glava ne boli. 19" mi za ovakav motor ima više smisla nego 17". Jučer sam bio u šumi sa novim Stromom od 247kg a Multica ima 215. Nije hard enduro ali da se to vozit. Šta bi tek bilo da imam nešto znanja i iskustva.
 
  • Like
Reactions: diesel power
:mrgreen:
 

Attachments

  • 110420-2021-DUCATI-MULTISTRADA-V4-S-17-UC207372-High-633x422.jpg
    110420-2021-DUCATI-MULTISTRADA-V4-S-17-UC207372-High-633x422.jpg
    36.5 KB · Views: 80
  • predator-e1537370769350-1024x576.jpg
    predator-e1537370769350-1024x576.jpg
    73.9 KB · Views: 121
Da, strom je na 110 i 150 gumama, a ne na 120/170.
Doduse ima pozamasan hod ovjesa, zanimljiva kombinacija. 215 kila bez tekucina, sto ce reci 240.
 
ma sve to stoji, samo pitanje je što je to off road, ako pričamo o dobro utabanoj bijeloj cesti, pa tuda ja i sa tuonom idem bez problema, ali ako je ovo već neki adventure motor, onda se pod off road podrazumjevaju i loše i razvaljene ceste kuda ideš traktorom. Sad koliko ima smisla ići na takav put sa motorom od 170KS kojemu će vjerojatno 1 brzina bit do 120km/h.
Osobno da imam 170KS, onda bi volio imat i neke dobre sport tuoring gume na njemu, a sa takvim gumama nemam šta tražit u malo zahtjevnijem off roadu. Ako ću na motor nakalemit barem neke 80/20 gume, koji vrag će mi onda 170KS, to je recept za razbit se na cesti.
Ali dobro, danas zato imamo elektroniku, pa će vjerojatno imat 100 modova vožnje u off road-u će mu spustit snagu na 100KS, ugasit 2 cilindra da se ne zapali od pregrijavanja itd, uglavnom živi bili pa vidjeli
 
  • Like
Reactions: diesel power
Sad sam skužio da ima i krila! O.K., kontam da su potrebna na stricfajteru da gevno ne odleti u 3pm, ali na kravi od 250 kila sa 19 cola naprijed i čeparicama...
Uglavnom, jako mi se sviđa smjer u kojem Ducati u zadnje vrijeme ide, to Claudio, samo tako - nazad!!!

BTW, cijene na koje još unas ide trošarina su:

€18,990 base model
€21,990 Multistrada V4 S
€23,790 Multistrada V4 S Sport

:sick:
 

Attachments

  • B_gds-8326-uc203892.jpg
    B_gds-8326-uc203892.jpg
    124.9 KB · Views: 101
Krila se daju skinit, ali mi nije jasno zašto nisu išli u dvi opcije prednjeg kola ka i s prethodnon Multistradon. Cilu prezentaciju san čeka da kaže kako S ili S Sport model ima 17", ali očito ništa od toga.
 
O ukusima je nepotrebno raspravljati.
Kladio bi se da ce ova mltika uzeti dio kolaca BMW-u, mislim na XR.

Hoce, sigurno, posebno sto su je i cjenovno postavili jako blizu XR
Moja ranija zamjerka na izgled je sto su je previse dizajnom okrenuli u enduro pravcu, ali i krenuli sa jeftinim plastikama, bas kao i BMW... I ovaj radar naprijed jako strsi... Stara MS je nekako bila "filigranskija", da se tako izrazim. Mada je tesko suditi po video snimku, treba je vidjeti uzivo.
Ali lijepo je sto su mislili na sve, od komfora sa vozaca/suvozaca, novog TFT, pretinaca itd.
Steta je sto nisu ostavili prostor da kod Sport verzije mozes odabrati prednji 17" tocak. Mada bi i to bilo upitno kako bi islo i da jesu, obzirom na dimenziju zadnje gume. I sve ove skrge, otvori za ventilaciju, gasenje 2 cilindra mi nekako smrdi da se ovaj motor ocito dosta grije. Ali koji se opet ne grije u danasnje vrijeme gdje ugusise motore sa svim normama...
Volio bi je provozati, definitivno, i mislim da ce ovaj V4 biti jako zabavan i dobar, pod uslovom da se pokaze pouzdanim. (y)
 
Više cestovno orijentirani motor di će je 90% kupaca ekskluzivno vozit.
Prednji kotac od 19 cola je udobniji, a i u istoj je sirini kao i 17.
Mozda je malo tromiji na prebacivanju na velikim brzinama, ali manje kipa na malim. Nedostak je sto za sada nemas supersport guma, ali je naglasak na za sada.
Mada i ST gume danas drze kao i supersport.
 
  • Like
Reactions: tomo3
Sad sam skužio da ima i krila! O.K., kontam da su potrebna na stricfajteru da gevno ne odleti u 3pm, ali na kravi od 250 kila sa 19 cola naprijed i čeparicama...

Danas bzvz, sutra se oko navikne, za godinu dana će motori bez krila izgledati zastarjelo. Deja vu. :p

Da smo prije desetak godina pričalli o tome kako će maksi ednuro klasa imati omjere težine i snage kao nekadašnji Superbike motori i da će biti nakrcani elektronikom kao da su za stazu, ne vjerujem da bi se svi složili oko toga da je to budućnost. Brijem da je jednostavnije što prije prihvatiti s obzirom da je odbijanje apriori osuđeno na propast. :)
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Meni je skroz neloša, a vjerujem da bude u skorijoj budućnosti i neka izvedenica bliža XR-u... makar ovo je neki hibrid gs-a i xr-a pa onaj ko se nemre odlučit koji od ta dva, odma uzme novu multicu i tjt :cool: