Ducati Multistrada V4

Da ga je bilo kad sam kupovao čopera, barem bi razmislio. 😄 Ali zato siguran drugi izbor.
 
Nisi puno fulao :ROFLMAO:. 235 000 kuna ( 31300 eura)
To je bas brutalna cifra.
Obzirom da su prilikom razvoja PP verzije istu testirali u odnosu na XR-a, logika je da su sa njom upravo ciljali na njega. Ali sa tom cijenom tesko da ce uspjeti u svojoj namjeri - XR je 10k EUR jeftiniji sa skoro identicnom opremom…
Cijena bi mozda i imala smisla da su npr. stavili masinu iz Panigale-a.

Ali da je dobra, jeste ! Postavljena onako kako Multi i treba da bude - na 17” tockovima i mono zadnjom viljuskom
 
Last edited:
Je al je multica ljepsa bez uvrede propelercima.. 😁
 
  • Like
Reactions: Dene
Ali sa tom cijenom tesko da ce uspjeti u svojoj namjeri - XR je 10k EUR jeftiniji sa skoro identicnom opremom…

Tehnološki i po opremi je 2 koplja ispred. Koliko sam upućen a ispravi me ako griješim Xr nema radare napred nazad i asistenciju za mrtvi kut te adaptivni tempomat
 
Tehnološki i po opremi je 2 koplja ispred. Koliko sam upućen a ispravi me ako griješim Xr nema radare napred nazad i asistenciju za mrtvi kut te adaptivni tempomat

Da, to je jedina oprema koju Multi ima, a XR nema - radari (koji su zapravo za mrtvi kut i tempomat) i grijana sjedista. Ali to se bas i ne moze reci da je tehnoloski za 2 koplja ispred, prije da je samo za taj radar. Jer sva ostala oprema, koje ima dosta, je identicna na oba motora. (y)
 
Pada mi još na pamet kovane felge elektronski Ohlins i eto taman ta 10k razlika s ovim gore elektronskim čudima
 
Imas i kod propelerca opciju kovanih felgi, Akrapovica, skoro sve oklope u karbonu itd itd...
Ne znam.. ne sumnjam da ce PP biti bomba motor, ali cijena je nazalost nerealno visoka. Za te pare mozes kupiti full opremljenog XR-a plus jednog T-Maxa za po gradu. I ostane ti jos nesto sitno za npr. Hilfiger japanke :mrgreen:
 
Imas i kod propelerca opciju kovanih felgi, Akrapovica, skoro sve oklope u karbonu itd itd...
Ne znam.. ne sumnjam da ce PP biti bomba motor, ali cijena je nazalost nerealno visoka. Za te pare mozes kupiti full opremljenog XR-a plus jednog T-Maxa za po gradu. I ostane ti jos nesto sitno za npr. Hilfiger japanke :mrgreen:
Guči za po kuči
 
Preskupo da al motor je bolestan :mrgreen:
virujen da one vise platezne moci nece puno
dirat sta je motor 30000e...Kad vidin kakve motore
ljudi unistavaju po stazi za ovako nesto sta ce se
cuvat 30000e i ne izgleda previse, barem njima.
 
  • Like
Reactions: Dene
Ako je meni preskup, ne mora značit da je svima preskup
Svi mi iz svoje perspektive komentiramo, al ima hrpa ljudi koji će ga kupit i kojima to nije puno
 
Esso stvarno šta ti briješ da je Dukcu važan XR? Važniji je GS ali tko normalan može uspoređivat bilo koji Bmw sa Dukcem!!! I još govorite da je velika cijena? Ducati stalno ulaže u napredak, a japanci i bmw žive na staroj slavi! Probajte KUPIT Ducatija i vozit ga pa ga onda ocjenjivat!!!
 
Mene zanima posto sam laik,pod sta spada ovaj dukac?koju vrstu motora?
 
Tehnološki i po opremi je 2 koplja ispred. Koliko sam upućen a ispravi me ako griješim Xr nema radare napred nazad i asistenciju za mrtvi kut te adaptivni tempomat
Pikes peak je premium model medu Multicama i samim time je bilo logicno da ce cijena biti izrazito visoka. Premda je i to "visoko" upitno, nekad se za te novce dao kupiti fini komad auta dok je danas dostatno za nizu srednju klasu. Mislim da razlika u opremi nije adekvatan nacin usporedbe. Ne znam da li si probao voziti s navedenom opremom, nije bas jezicac na vagi.😄
 
  • Like
Reactions: roby5
Pikes peak je premium model medu Multicama i samim time je bilo logicno da ce cijena biti izrazito visoka. Premda je i to "visoko" upitno, nekad se za te novce dao kupiti fini komad auta dok je danas dostatno za nizu srednju klasu. Mislim da razlika u opremi nije adekvatan nacin usporedbe. Ne znam da li si probao voziti s navedenom opremom, nije bas jezicac na vagi.😄

A sve je to sada debelo plus 200 kila sa svim tim đinđama minđama. Ljude očito pali jahati kravice, doduše težina se i najviše osjeti kad si stacionaran. Čim se kola zakotrljaju sve je lakše.
 
Moja prva ozbiljnija voznja na kravici, ili bolje receno na prvoj ozbiljnoj kravici, bila je na prvoj Pikes peak sky hook. A sjeo sam na nju sa tada novog Capo Norda. Necu reci da mi se svijet srusio ali znam da sam ekipi tad govorio da su R-ovi izvan staze gotovi. 😄
 
  • Like
Reactions: Švabo
Esso stvarno šta ti briješ da je Dukcu važan XR? Važniji je GS ali tko normalan može uspoređivat bilo koji Bmw sa Dukcem!!! I još govorite da je velika cijena? Ducati stalno ulaže u napredak, a japanci i bmw žive na staroj slavi! Probajte KUPIT Ducatija i vozit ga pa ga onda ocjenjivat!!!
Obzirom da su prilikom testiranja PP V4 paralelno sa njim vozali, cik pogodi - XR, ocito im je onda bitan. Sa standardnom V4 i 19" prednjim tockom su udarili na GS-a, sa PP verzijom ciljaju XR-a. Jer, budimo realni, Multi i XR su konceptom najblizi pa shodno tome i rivali u istom trzisnom segmentu.
I slazem se da se Dukac i BMW ne mogu porediti, iako se kod oba radi o Swabama :mrgreen:
 
Last edited:
sto to nije govorio dok mu zena nije zabranila voznju.