Ducati Multistrada V4

Moja prva ozbiljnija voznja na kravici, ili bolje receno na prvoj ozbiljnoj kravici, bila je na prvoj Pikes peak sky hook. A sjeo sam na nju sa tada novog Capo Norda. Necu reci da mi se svijet srusio ali znam da sam ekipi tad govorio da su R-ovi izvan staze gotovi. 😄
Gotovi su erovi za nas stare..ima omladine sto se voza..nema motora do era al jebu ledja, jebe zena a I nije se vise blesavo ko nekad
 
  • Like
Reactions: s2r
Obzirom da su prilikom testiranja PP V4 paralelno sa njim vozali, cik pogodi - XR, ocito im je onda bitan. Sa standardnom V4 i 19" prednjim tockom su udarili na GS-a, sa PP verzijom ciljaju XR-a. Jer, budimo realni, Multi i XR su konceptom najblizi pa shodno tome i rivali u istom trzisnom segmentu.
I slazem se da se Dukac i BMW ne mogu porediti, iako se kod oba radi o Swabama :mrgreen:
Svaka cast XR u al usporedivat MTS V4 obicnu a pogotovo PP veziju s njim je nenormlano.
XR kao da je raden u Kini pogledaj detalje pogledaj komponente po motoru , pogledaj sjedalo ( ipak to je tourning motor ) udobnost zastitu vjetra ,a o zvuku necu ni govorit.
Uopce koliko dode finacijski V4 izvedba motora vise naspram redna 4 cilindra itd na kraju tih 15 ak do 20 ak tisuca kuna vise nije vrijedno spomena

Pikes peak nema konkurencije niti ce je bit, sa strane par Kw vise manje al ovjes ,sasija zadnja mono ruka itd ....
 
  • Like
Reactions: s2r
Svaka cast XR u al usporedivat MTS V4 obicnu a pogotovo PP veziju s njim je nenormlano.
XR kao da je raden u Kini pogledaj detalje pogledaj komponente po motoru , pogledaj sjedalo ( ipak to je tourning motor ) udobnost zastitu vjetra ,a o zvuku necu ni govorit.
Uopce koliko dode finacijski V4 izvedba motora vise naspram redna 4 cilindra itd na kraju tih 15 ak do 20 ak tisuca kuna vise nije vrijedno spomena

Pikes peak nema konkurencije niti ce je bit, sa strane par Kw vise manje al ovjes ,sasija zadnja mono ruka itd ....
Slazem se. Dukati od kad je u audia je top finish.
 
Ušetala u familiju, smrdi na novo... :mrgreen:
Meni se dopada i s veseljem čekam da je poteram (y)

Multipraktik 1.jpg


Multipraktik 2.jpg
 
evo mozda se ubacim ja malo u diskusiju pa odma postavim pitanje
Trenutno vozim zzr1400 i razmisljam vec duze vrijeme da uzmem Multistradu. Imao sam prije nekad davno bmw gs i uvijek me ceznja vuce na Adventure Bike.
Posto radim u vw konzernu i imam popust na ducati, 17 %, danas cu probati v4s, a poslije v2.
Ako je to to, odma cu ga naruciti jer se ceka 8 mjeseci

Pitanje za vlasnike, jel se moze motor staviti u isti kos sa GS1250?? Govorim o v4

Hvala
 
GS je kanta prema Multici, može joj staviti soli na rep...

:devilish:🔥
 
Posto radim u vw konzernu i imam popust na ducati…

Ovo je kljucno. :mrgreen: Gdje je onaj @mate ? Mateeeee ???! :ROFLMAO:

A za autora upita, mislim da ti je najbolje provozati pa odliciti. GS-a poznajes, tako da ce ti lako biti usporediti.
Nisam je vozio, ali Multi djeluje (zapravo siguran sam) kao zivlji, sportskiji motor u odnosu na GS.
Po komforu kazu da su oba motora slicna, ali ja mislim da je GS po tom pitanju ipak za nijansu bolji zbog telelevera. GS prednjaci i zbog kardana (kome je mrsko zezati se oko lanca)
Multi se na testovima pokazala i kao dosta zednija od GS-a

Licno mislim da je Multi V4 odlican izbor za one koji se ne mogu odluciti izmedju GS i npr. XR-a, tj. traze podjednako iz oba svijeta. I komfor i sport.

I sta na kraju ti volis kao vozac, kakve su ti potrebe ? 2 ili 4 cilindra ? Konji ili obrtni moment ? Mislim da ce test voznja svakako reci svoje. Javi svakako utiske i na sta je pala odluka
 
Last edited:
Argumentiraj
ja sam imal gs, top motor.

Po mom skromnom i subjektivnom mišljenju nakon par stotina km na tri zadnje generacije GSa i na Multi V4S, takav je moj dojam. Karakteristike koje su meni bitne kao temperament, handling, feedback i osjećaj za grip, karakter agregata, mjenjača i cjelokupnog pogonskog sklopa, estetika i na kraju emocija koju vožnja ali i sami pogled na parkirani motor izazivaju su daleko na strani Multice. Oba motora za mene imaju neke ključne mane koje ih kod mene diskvalificiraju kao izbor pa ih stoga nikada nisam posjedovao, ali ih GS ima puno više, no nije sporno da su oba top motori što za traženu cijenu i moraju biti.
 
  • Like
Reactions: s2r
Onda imaš veći popust nego distributeri :LOL:
ozbiljno? v4 16011 € , V2 11900€ plus 350€ tranport (oba dva basic Varianta, znaci bez s)
pa da nemam taj popust, uopce nebi razmisljal o ducatiju.
Prije ovog sranja se mogo v4 dobiti za 15200€
Po mom skromnom i subjektivnom mišljenju nakon par stotina km na tri zadnje generacije GSa i na Multi V4S, takav je moj dojam. Karakteristike koje su meni bitne kao temperament, handling, feedback i osjećaj za grip, karakter agregata, mjenjača i cjelokupnog pogonskog sklopa, estetika i na kraju emocija koju vožnja ali i sami pogled na parkirani motor izazivaju su daleko na strani Multice. Oba motora za mene imaju neke ključne mane koje ih kod mene diskvalificiraju kao izbor pa ih stoga nikada nisam posjedovao, ali ih GS ima puno više, no nije sporno da su oba top motori što za traženu cijenu i moraju biti.
na gs je fascinatno taj moment, agilnost. A ducati nikad imo nisam, ni vozio.
idem ga danas probam, budem pametniji.

al hvala Vam na odgovorima
 
Ovo je kljucno. :mrgreen: Gdje je onaj @mate ? Mateeeee ???! :ROFLMAO:
Klečim na kukuruzu i plačem jer je nisam u koncernu i nemam popust. :mrgreen:

Za ovo ostalo... GS je vjerojatno najbolje izbalansirani motor zato što potpunim luzerima i antitalentima dozvoljava iznimno brzu sportsku vožnju. Naravno, ja nisam među njima pa moj glas ide Multici.😂 Za sad još samo deklarativno jer uz sav trud, i to stvarno veliki, nikako se ne mogu natjerati da mi se taj oblik motora svidi.
 
  • Haha
  • Like
Reactions: s2r and esso_sa