GSX 1402
Active member
iva:Sledgehammer said:Ne, niti jedna, pa ja zato čekam uvijek da se ti uključiš u temu i daš nešto konkretno...
==================================================================
ajde zvao si Tomića
iva:Sledgehammer said:Ne, niti jedna, pa ja zato čekam uvijek da se ti uključiš u temu i daš nešto konkretno...
==================================================================
na zahtjev kupaca su stavili lanac kao i na Manu :wink:Sledgehammer said:Možda zato jer remen treba više prostora, njegova širina je veća nego ona od lanca, pa im se to u ukupnu kompaktnost izvedbe nije uklapalo...
zaprudanec said:na zahtjev kupaca su stavili lanac kao i na Manu :wink:
ha, provjerena ... to sam negdje citao, da je dosta toga na GP- radeno na temelju "zelja i pozdrava" vozaca maxi skutera, kakav bi htjeli skuter. Pisalo je da je kod Mane bilo presudno stavljanje lanca zbog moto svijeta, naked motor itd, pa s obzirom da je ista masina na GP-u, priblizno slican prijenos ...marac_zg said:to je provjerena informacija ili..? :misli:
malo mi je nelogično da je netko tražio da na skutere,koji bi po meni trebali biti što praktičniji,sa što manje održavanja,stave lanac koji je kompliciraniji za održavanje od remena.. :misli: ali,tko će ga znati..
samo držim fige da će Yamaha,BMW i Ducati imati remene na svojim maxi-skuterima,ako se stvarno odluče na proizvodnju..
zaprudanec said:ha, provjerena ... to sam negdje citao, da je dosta toga na GP- radeno na temelju "zelja i pozdrava" vozaca maxi skutera, kakav bi htjeli skuter. Pisalo je da je kod Mane bilo presudno stavljanje lanca zbog moto svijeta, naked motor itd, pa s obzirom da je ista masina na GP-u, priblizno slican prijenos ...
joke said:apriliaaaa ne prdi,
Kako je lanac jeftiniji kad je skuplji, jer naravno moraš uračunati i lubrikante kojim ga podmazuješ.
Osim tog skuter je prometalo čija je definicija najuže vezana uz praktičnost, a lanac to definitivno nije.
tetak said:zar ti pretendiraš mjesto moderatora
ovo sve ima veze s temon. završni prenos je interesantan dio i zanimljivo je viditi kako će to idući noviteti rješiti, a mi malo ovde razglabamo i filozofiramo. a i cila tema je malo apstraktna :wink:
banley said:a znali se koliko bi ovaj Ducati trebao imati KS i kubika?
tetak said:ma čekaj, di si izvuka ovu rič lamentirali šta si u međuvremenu magistrira iliti doktorira :jesus:
daj neku računicu pa da vidimo jel ti priča drži vodu!?
joke said:Nije bitno što se utvdilo, nego tko je utvrdio.
Osim toga vi ste lamentirali o završnom prenosu, a kod skutera (topic) je on prisutan ne nužno kao završni prenos, ali je definitivno potrošni materijal, koji je, opet se vraćamo na početak, jeftiniji nego lanac.
joke said:Ali ne raspravljamo o remenu motocikla, NEGO O REMENU MAXISKUTERA
tetak said:a vidiš ja neznan čime si ti opterečen :misli:
lanac je jeftiniji, direktnije prenosi snagu na kolo, a vjerojatno je i mrvu manja masa na zadnjem kolu. jeli treba biti pametan pa ga ne staviti ako konstrukcija motora dozvoljava???
joke said:Osim tog skuter je prometalo čija je definicija najuže vezana uz praktičnost, a lanac to definitivno nije.
biker4life said:Ma daleko je ovo od stvarnosti.
Vjerovatno 750-900ccm i pretposatvljam 80-90 KS.
A tu ce vjerovatno i cijena biti prava sitnica, ako ikad krene u proizvodnju, od bar 150 t kn.