Ducati radi maxiskuter ?!

Sledgehammer said:
Ne, niti jedna, pa ja zato čekam uvijek da se ti uključiš u temu i daš nešto konkretno...  :LOL: :LOL: :LOL:

==================================================================
:piva:
ajde zvao si Tomića  :mrgreen:
 
Sledgehammer said:
Možda zato jer remen treba više prostora, njegova širina je veća nego ona od lanca, pa im se to u ukupnu kompaktnost izvedbe nije uklapalo...
na zahtjev kupaca su stavili lanac kao i na Manu :wink:
 
zaprudanec said:
na zahtjev kupaca su stavili lanac kao i na Manu :wink:

to je provjerena informacija ili..?  :misli:
malo mi je nelogično da je netko tražio da na skutere,koji bi po meni trebali biti što praktičniji,sa što manje održavanja,stave lanac koji je kompliciraniji za održavanje od remena.. :misli:  ali,tko će ga znati.. :mrgreen:
samo držim fige da će Yamaha,BMW i Ducati imati remene na svojim maxi-skuterima,ako se stvarno odluče na proizvodnju..
 
Isti takav lanac bio je na Derbiu GP u prvoj izvedbi da bi se nakon sezonu-dvije vratili na klasičan prenos.
To ti je sudbina lanca na skuteru.
 
marac_zg said:
to je provjerena informacija ili..?  :misli:
malo mi je nelogično da je netko tražio da na skutere,koji bi po meni trebali biti što praktičniji,sa što manje održavanja,stave lanac koji je kompliciraniji za održavanje od remena.. :misli:  ali,tko će ga znati.. :mrgreen:
samo držim fige da će Yamaha,BMW i Ducati imati remene na svojim maxi-skuterima,ako se stvarno odluče na proizvodnju..
ha, provjerena ... to sam negdje citao, da je dosta toga na GP- radeno na temelju "zelja i pozdrava" vozaca maxi skutera, kakav bi htjeli skuter. Pisalo je da je kod Mane bilo presudno stavljanje lanca zbog moto svijeta, naked motor itd, pa s obzirom da je ista masina na GP-u, priblizno slican prijenos ...
 
zaprudanec said:
ha, provjerena ... to sam negdje citao, da je dosta toga na GP- radeno na temelju "zelja i pozdrava" vozaca maxi skutera, kakav bi htjeli skuter. Pisalo je da je kod Mane bilo presudno stavljanje lanca zbog moto svijeta, naked motor itd, pa s obzirom da je ista masina na GP-u, priblizno slican prijenos ...

moram priznati da mi i dalje nisu jasni ljudi koji su zahtijevali lanac na GP 800.. :misli:
čemu to? da im je jači osjećaj pripadnosti motociklističkom svijetu ili..? kao,imam lanac,pa sam sad ravnopravan ostalim bikerima,jer mogu s njima raspravljati koji je sprej bolji,koliko često podmazuju lanac i ostale spike.... :misli:  malo karikiram,ali stvarno ne vidim drugi razlog,jer ako remen sasvim dobro prenosi snagu,a dokaz tomu je to što i neki cruiseri imaju remen,a traži manje održavanja,zašto inzistirati na lancu?  :misli:
ali,opet,sto ljudi,sto ćudi.. :mrgreen:
 
apriliaaaa ne prdi,

Kako je lanac jeftiniji kad je skuplji, jer naravno moraš uračunati i lubrikante kojim ga podmazuješ.
Osim tog skuter je prometalo čija je definicija najuže vezana uz praktičnost, a lanac to definitivno nije.
 
joke said:
apriliaaaa ne prdi,

Kako je lanac jeftiniji kad je skuplji, jer naravno moraš uračunati i lubrikante kojim ga podmazuješ.
Osim tog skuter je prometalo čija je definicija najuže vezana uz praktičnost, a lanac to definitivno nije.

Utvrdili smo da je ipak remen oko 3x skuplji ... ;)
 
Nije bitno što se utvdilo, nego tko je utvrdio.
Osim toga vi ste lamentirali o završnom prenosu, a kod skutera (topic) je on prisutan ne nužno kao završni prenos, ali je definitivno potrošni materijal, koji je, opet se vraćamo na početak, jeftiniji nego lanac.
 
tetak said:
zar ti pretendiraš mjesto moderatora :LOL:
ovo sve ima veze s temon. završni prenos je interesantan dio i zanimljivo je viditi kako će to idući noviteti rješiti, a mi malo ovde razglabamo i filozofiramo. a i cila tema je malo apstraktna :wink: :)

Podsmjehivati se idi nekom drugom, ne meni. :wink:
Moderator? Takvi nazalost rijetko zađu u ovaj podforum, tako da mislim da bi se bar malo trebali nastojati sami kontrolirati.
Vidim kakva je tema i gdje vodi, jos jedna klasicna tema ovog podoruma, kao i ona, tocnije one dvije o GP800, te ona o T Maxu, itd itd.
 
tetak said:
ma čekaj, di si izvuka ovu rič lamentirali :mrgreen: šta si u međuvremenu magistrira iliti doktorira :jesus:
daj neku računicu pa da vidimo jel ti priča drži vodu!?

Lanac najjeftiniji 200 kn, najskuplji 1700.
1700 + 200 = 1900 / 2 = 950 prosjećan lanac
Kanta spraya za podmazivanje 70-100 kn, prosjek 85 kn, ima za cca. 4-5 mazanja ukoliko se strogo pazi na čistoču mlaznice.
Mazanje svakih 500 km, vijek trajanja lanca cca. 20000 km(netko na 15, netko na 30) = 40 mazanja, iliti 10-ak boca, po 85 kn = 850 kn.

Dakle, lanac prosjek 950 + mazanje 850 = 1800
Remen za maxiskuter najskuplji za kojeg znam = 1000 kn.

Zaključak, remen je skuplji najmanje 80%
 
joke said:
Nije bitno što se utvdilo, nego tko je utvrdio.
Osim toga vi ste lamentirali o završnom prenosu, a kod skutera (topic) je on prisutan ne nužno kao završni prenos, ali je definitivno potrošni materijal, koji je, opet se vraćamo na početak, jeftiniji nego lanac.

Utvrdio sam ja osobno nazvavši onoga tko ih prodaje... i dobio konkretnu cijenu od 3000 i nešto kuna (piše u nekoliko postova iznad) ..... A lanac za motore iste snage je zajedno sa lančanicima oko 1000 kuna .... i za njegovo održavanje dodaj još 100 kuna na spray ...

pa mi objasni na koji je to način remen jeftiniji ..  :misli:
 
joke said:
Ali ne raspravljamo o remenu motocikla, NEGO O REMENU MAXISKUTERA  :mrgreen:

i opet dolazomo na isto ...  :wink:

lanac za automatika ili manji motor ne košta 1000, već 500 kuna .. ;)
 
Pa tako sam i računao, najjeftiniji lanac je 200 kn, ali ne zaboravi da i na automatika možeš staviti kvalitetniji lanac, naravno ako to želiš
 
tetak said:
a vidiš ja neznan čime si ti opterečen :misli: :LOL:
lanac je jeftiniji, direktnije prenosi snagu na kolo, a vjerojatno je i mrvu manja masa na zadnjem kolu. jeli treba biti pametan pa ga ne staviti ako konstrukcija motora dozvoljava???

nisam ja ničim opterećen.. 8)
samo sam,kao potencijalni kupac ovih "eventualnih" maxiskutera,osobno zainteresiran za to da sva tri imaju remen kao završni prijenos pa da mogu mirno birati.. :mrgreen:
jednostavno,ne želim imati lanac na skuteru,želim što manje održavanja i kompliciranja oko skutera,želim ga voziti,staviti u garažu,voziti,staviti u garažu i samo to dok ide..dobro,tu i tamo ga otfurati na servis i oprati.. :mrgreen:  
uglavnom,u stilu onoga što je Joke napisao:

joke said:
Osim tog skuter je prometalo čija je definicija najuže vezana uz praktičnost, a lanac to definitivno nije.

ako stave lance umjesto remena,odustat ću od njih i uzeti nešto drugo za prijevozno sredstvo..da ga ne bi možda morao svakih 500 km čistiti i mazati ili još bolje poslije svake kiše..moš si mislit.. 8)  kao što sam već rekao,skuter je tu da služi meni,a ne ja njemu.. 8)

biker4life said:
Ma daleko je ovo od stvarnosti.
Vjerovatno 750-900ccm i pretposatvljam 80-90 KS.
A tu ce vjerovatno i cijena biti prava sitnica, ako ikad krene u proizvodnju, od bar 150 t kn. :mrgreen:

nadam se da će se ispostaviti da si bio u pravu što se snage tiče,a da si malo pretjerao svezi glede cijene.. :mrgreen: