Ducati servis

Tonči ti psuje ko đavo.

Ove iz motoboxa ne znam.

Vjerujem da ima ok servisa, kakve su cijene kod drugih ne znam, možda ti to bude neki prevladavajući faktor u odabiru, no ono što ja znam je da Tonči zna znanje, ali stvarno zna, a kako drugi stoje, to ne znam.
Dakako, nakon par desteljaća rada bilo bi blesavo da ne zna  :mrgreen:
(y)

Nije li Ducati reklama tvrdila da je održavanje Ducatija sad jeftinije nego ikad?  :afro: :afro: :afro:
 
miro said:
Nije li Ducati reklama tvrdila da je održavanje Ducatija sad jeftinije nego ikad?  :afro: :afro: :afro:
Nedavno si mi u jednom servisu spominjali da je veliki servis na Panigaleu 10000kn .
Nisam dalje nista komentirao.
 
tomso said:
Nedavno si mi u jednom servisu spominjali da je veliki servis na Panigaleu 10000kn .
Nisam dalje nista komentirao.
Ako je puno svako 30 000km ili vise dat 1500e za servis onda ne znam..
Da vozis s pantaganom 10.000km godisnje, servis ti je svako 3g, 1500e, podjelis na godisnji iznos i izlazi 500e godisnje.
Ja jos nisam sreo ni cuo za pojedinca da vrti 10 000km s pantaganom, tako da je iznos jos i manji u realnosti
Meni su s2r i sfs na godisnjoj bazi izlazili oko 150e, a ko me zna zna da su bajkovi 24/7 up to date.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Ako ces vec spominjati intervale servis je na 24000 km za spomenti motocikl,a uz odredjene uvjete moze bit i kraci. Sto se mene osobno tice nemoras se za mene brinuti sta cu ja dat il necu. Moj post je najvise vezan za Mirin post koji sam citirao, a i da drugi potencijalni zaljubljenici u brand znaju o cemu se tu radi. O opravdanosti cijene mozemo raspravljati unedogled jer svatko ima svoje misljenje i najradije ne bih o tom.
Sto se tice troskova eksploatacije Ducati motocikla ne znam kako prolaze vlasnici Multistrade obzirom da je to ipak putni motocikl i rade vise kilometara u odnosu npr. na troskove servisa za GS.
 
tomso said:
Ako ces vec spominjati intervale servis je na 24000 km za spomenti motocikl,a uz odredjene uvjete moze bit i kraci. Sto se mene osobno tice nemoras se za mene brinuti sta cu ja dat il necu. Moj post je najvise vezan za Mirin post koji sam citirao, a i da drugi potencijalni zaljubljenici u brand znaju o cemu se tu radi. O opravdanosti cijene mozemo raspravljati unedogled jer svatko ima svoje misljenje i najradije ne bih o tom.
Sto se tice troskova eksploatacije Ducati motocikla ne znam kako prolaze vlasnici Multistrade obzirom da je to ipak putni motocikl i rade vise kilometara u odnosu npr. na troskove servisa za GS.

Pisao sam u drugoj temi ranije, MTS 2013 na Desmo servis 24000km, 8500kn


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
tomso said:
O opravdanosti cijene mozemo raspravljati unedogled jer svatko ima svoje misljenje i najradije ne bih o tom.

Tako je. U pravu si.

Evo jedan obican primjer... jeli promijeniti diskove, plocice i kociono ulje u principu slicno po obimu posla i kod Multistrade i kod GS, Ktm....,
Koji je razlog razlicite cijene (govorim o cijeni ruku) ?
Mislim, poantu upita kuzite.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
tomso said:
Ako ces vec spominjati intervale servis je na 24000 km za spomenti motocikl,a uz odredjene uvjete moze bit i kraci. Sto se mene osobno tice nemoras se za mene brinuti sta cu ja dat il necu. Moj post je najvise vezan za Mirin post koji sam citirao, a i da drugi potencijalni zaljubljenici u brand znaju o cemu se tu radi. O opravdanosti cijene mozemo raspravljati unedogled jer svatko ima svoje misljenje i najradije ne bih o tom.
Sto se tice troskova eksploatacije Ducati motocikla ne znam kako prolaze vlasnici Multistrade obzirom da je to ipak putni motocikl i rade vise kilometara u odnosu npr. na troskove servisa za GS.
Tu se slazemo.
Bolje znat prije nego kasnije cijenu servisa. Pogotovo na brdovitom balkanu, kad netko kaze da je servis 1500e platio. Ne zvuci ugodno, iako je u pitanju desmo servis koji je svako 3-4godine u vecini slucajeva.
Eno getriba kaze opravdanost razlike cijene servisa, a isto ko i kod auta. Sumnjam da je ista satnica Wv, Skodi i Audiu.
Naplacuju koliko mogu ;)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
s2r said:
Naplacuju koliko mogu ;)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Upravo tako. Amen.

Nema smisla traziti i raspravljati dalje. To je to.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Činjenica je da servis skup, skup je i motor, tržište je takvo. Tko želi drukčiji motor, sad bolji ili lošiji, platit će cijenu. Jel cijena opravdana? Čovjeku koji nekako namakne novac za motor nije, nekome tko ga je kupio od viška nije. To je jednostavno tako.
Ovlašteni servis u ZG sigurno daje kvalitetnu uslugu u smislu da znaju posao, mislim da je to nepotrebno još jednom reći, a cijena je takva kakva je. Meni osobno je isto puno, iako sam vozio bajk na servis tamo, moru drugih ljudi nije i uopće se ne zamaraju s time. Plate i voze...ili parkiraju pred poznatim lokalom, kako tko već nalazi zadovoljstvo.

Zapravo, kako bi rekao jedan soboslikar, ništa nije skupo, samo mi imamo male plaće  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
miro said:
Zapravo, kako bi rekao jedan soboslikar, ništa nije skupo, samo mi imamo male plaće  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Srz problema.
Radna ura u Toncija je jos i djabe koliko se po Eu krecu.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
obzirom da ima iskustava da fale kopče i šarafi poslije servisa pa oklopi lete tokom vožnje  pa se pravi grbav nakon ukazanog problema e onda je skup....

a i u evropama je minimalac 1500 evra…  tak da...
 
Matek said:
obzirom da ima iskustava da fale kopče i šarafi poslije servisa pa oklopi lete tokom vožnje  pa se pravi grbav nakon ukazanog problema e onda je skup....

a i u evropama je minimalac 1500 evra…  tak da...
E ovo ce ti Mate obrisat'.
 
Matek said:
obzirom da ima iskustava da fale kopče i šarafi poslije servisa pa oklopi lete tokom vožnje  pa se pravi grbav nakon ukazanog problema e onda je skup....

a i u evropama je minimalac 1500 evra…  tak da...
jebiga, nisi ni ti sav svoj dok si spiješ kupicu vina :jesus:
 
Matek said:
obzirom da ima iskustava da fale kopče i šarafi poslije servisa pa oklopi lete tokom vožnje  pa se pravi grbav nakon ukazanog problema e onda je skup....

a i u evropama je minimalac 1500 evra…  tak da...

E na srecu nemam oklopa na motoru pa se oko toga ne moram brinut  :mrgreen:
 
Svima se moze dogodit ali iskreno sumnjam. Oklopi su sirok pojam jer ljudi stavljaju originalne kopce na neoriginalne oklope i onda se dogodi upravo to sto pises.
 
To nije moje iskustvo pa se nebi pravdao ni ulazio u detalje. Al od par ljudi sam cuo razlicita iskustva... osobno sam zvao za savjet kod toncija i bilo mi je sve receno i narucivao sam neke dijelove iz panigalea i vrlo zadovoljan