DYNOJET stol u Mariboru,...

pitstopservvv155

New member
Svi vozaći, novo kod nas, DYNOJET stol...mjerjenje konja na zadnjom točku i mapiranje vašoga motocikla za bolji performenc,..

https://www.facebook.com/MB155AVTODIAGNOSTIKA/

 
Polovne cijene DYNO mjerjenja, mapiranje za najbolji performenc,....
Polovne cijene quickshifterjev,..

https://www.facebook.com/MB155AVTODIAGNOSTIKA/

 
DYNO GRAPH Aprilia RSV 1000
Graph 1: stock
Graph 2: izpuh brez dušilcev&mapa
Graph 3:akrapovič slip on&mapa

Video na:
https://www.facebook.com/MB155AVTODIAGNOSTIKA/
 
knego7 said:
Ovaj K6 ima manje konja nego je moj imao u orginalu, kako to?
A čini mi se i taj CBR nekako "tanak" sa konjima.
Jel to do "stručnog performace-a" ili do samog motora?!
Da ti ne gledas po papirima(radilici) ks a oni mire na tocku :misli:
 
159 na kotacu je uvrh glave za bilo kaj











ak se znaš vozit
:mrgreen:
 
Sve zavisi od dyno stola kaku je nastavljen.....laku ga nastavimo da pokaze 180HP brez problema...ili to bi bila popolna goljufija...svi novejsi dyno stoli kazeju dyno stol HP a ne realni HP...Tako da ovaj suzuki kojega si gledau, bi kot tvojga majstora pokazau gladko više od 170HP...

To pomeni 180HP na dyno stolu kot tvoga majstora, ima 1.21HPja više, nakon tega dobiješ 150HP koji so realni...Za ove stvari postoje matematične enačbe...Tako samo za info:

SUZUKI GSXR k5-k6-zadnji točak (stock) 136-140HP
BMW S1000RR-zadnji točak (stock) ništa više od 160HP
YAMAHA R1 2009-zadnji točak (stock) ništa više od 142HP.....

Treba je stvarno znati, šta sve je treba napraviti da se dobije od motora realnih 10HP....pozdrav

 
Nisi razumio moje razlage,i vidim da nikad nečeš... koja ne pametuje i ne pravi kdo je bolji i kdo ne...stvarno smiješno...postoju razlike u dyno stolih,koje su laku velike tudi do 10HPja, samo što je druga temperatura i pritisk zraka...neču više debatirati o tome,...

Naše delo I sve ostalo je profesionalno I tako če ostati...pozdrav (y)

 
Pitstop, nemoš ti njima to objasniti, to je nemoguća misija.
Kriv je Reno kombi.
Da imaš Mercedesov ili VW T6 onda bi ti možda vjerovali.
Sa renolom si bez šansi..
 
Hahahah, svaka čast..pa to sam mislio napisat ali nisam htejo.... :021:

Pa evo prodali smo ovog renaulta i nabavili drugog renaulta....Ali dyno stol če biti kmalu mobilan...tako da se vidimo gdje na pisti..razgovarali smo že s Markom, koji rade OHLINS na grobniku...I u Novom Marofu čemo organizirati mjerjenje...a to je za sve koje voze cesto ili pisto...nema veze.. (y)

Pozdrav svima vozačema
 
Koliko bi se dalo dobiti na Suzukiju gsx 1250 (100 ks, 110 Nm), i koliko bi koštalo mapiranje. Na biku je slip on + grane, te K&N filter??

Sent from my SM-N915FY using Tapatalk

 
Ja bi prvo ovjes izmijenja, Wilbers ili slično pa onda dizat konje
 
Elias said:
Ja bi prvo ovjes izmijenja, Wilbers ili slično pa onda dizat konje
Ja nebi ništa.
Uzmeš R-a i riješio si problem :mrgreen:
Iskustvo progovara iz mene nije zajebancija :wink:
 
pitstopservvv155 said:
Hahahah, svaka čast..pa to sam mislio napisat ali nisam htejo.... :021:

Pa evo prodali smo ovog renaulta i nabavili drugog renaulta....Ali dyno stol če biti kmalu mobilan...tako da se vidimo gdje na pisti..razgovarali smo že s Markom, koji rade OHLINS na grobniku...I u Novom Marofu čemo organizirati mjerjenje...a to je za sve koje voze cesto ili pisto...nema veze.. (y)

Pozdrav svima vozačema
osim mjerenja radite i mapu?
 
Haha , konačno neko ko zna .
Umorn sam više od ovih što pričaju bajke o 200-220HP .
Moja JOTA iz 1981 ima na kotaču od 105-110HP i 110-115NM , Wilbers ovjes poštela po meni u Wilbers tvornici .
Odemo prije 2 godine ZD-Ši dva prijatelja i ja . Ducati 999S i R1 iz 2007 , nakon pirovca prema vodicama u trećoj krivini su mi nestali iz retrovizora , poslje je bilo filozofiranja kako jedom nevalja ovjes napred drugom nazad .
Ova moja debela Berta ( CB 1300) je tunirana u Welbrock Hondi i ima 139HP na kotaču i 150NM i isto razjebe ova "racere " .
CBR1000 156HP na kotaču je više nego realna brojka .
Imate na Mobilu dobar primjer stavite CBR1000 i najskuplja je od Wlbrock Honda tunirana SP nova . Stavili su mjerenje snage Honda standard , BMW i Honda Welbrock Edition . E ta njihova Welbrock Edition ima 205HP na kotaču a za tako nešto treba puno više od filtera zraka i slip on deralice .
Majstori svaka čast i samo naprjed .
 
poštar said:
Ja nebi ništa.
Uzmeš R-a i riješio si problem :mrgreen:
Iskustvo progovara iz mene nije zajebancija :wink:

Ja ove RR motore više ne razumim , pa APN ima više konja na kolu  :mrgreen: