E-TEC ili povratak cvajera

Haponja

Active member
Nove dvotaktne ETEC mašinke već voze, ali ovaj put bez dimne zavjese  :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=8Og0JCGKmQ4

sve prednosti cvajera su zadržane,a nedostatci otklonjeni, meni se ovako na prvi pogled čini odlična mašina, baš me zanima da li će zaživit u moto svijetu

kome se čita nek svrati na: http://continuouswave.com/ubb/Forum4/HTML/002392.html

i još malo detalja: http://skrati.net/etec
 
to je slicni sistem kao aprilijin D-TEC agregat od 50 ccm.....2-t....ubrizgavanje goriva...sa stalacenim zrakom....plus uljna pumpa elektronski kontrolirana za ubrizgavanje optimalne kolicine ulja.......itd itd.... :mrgreen:
 
mislim da necemo ovo tako skoro vidit kod dvokotaca...godinama se cvaje ovakve i vece kubikaze razvijaju za jet-ski i motorne sanjke, ali nis od toga ne ulazi u dvokotacni svijet. ima tu puno interesa
 
jolly the roger said:
mislim da necemo ovo tako skoro vidit kod dvokotaca...godinama se cvaje ovakve i vece kubikaze razvijaju za jet-ski i motorne sanjke, ali nis od toga ne ulazi u dvokotacni svijet. ima tu puno interesa



nažalost......

jer i manje kosilice su 4T odavno, a u zadnjih par godina i honda pravi 4T trimere......što su u usporedbi s motociklima, mikro-mašine, pa se opet napušta 2T tehnologija......

 
Haponja said:
Nove dvotaktne ETEC mašinke već voze, ali ovaj put bez dimne zavjese  :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=8Og0JCGKmQ4

sve prednosti cvajera su zadržane,a nedostatci otklonjeni, meni se ovako na prvi pogled čini odlična mašina, baš me zanima da li će zaživit u moto svijetu

kome se čita nek svrati na: http://continuouswave.com/ubb/Forum4/HTML/002392.html

i još malo detalja: http://skrati.net/etec

vec je sigurno 5 godina u prodaji tako da nije neka novina i drugi proizvodjaci su krenuli tim putem Tohacu recimo jel ima bezbroj prednosti u odnosu na 4T....iz iskustva mog dobrog prijatelja koji ga ima vec 3 godine a prije toga je koristio Hondu 4T i bio fan te tehnologije na moju bubu o E TECU zapalio se i radio usporedbu sa Hondom iste konjaze na istom brodu i reka je nikad vise vanbrodski 4T u brod  :mrgreen: nakon 3 godine koristenja jos je uvjereniji da je ispravno postupio.
 
http://www.stihl.com/isapi/default.asp?contenturl=/knowhow/producttechnics/stihlengines/4mix/default.htm

Ja sam pobornik 4t i ovo isto nije lose.
 
max.sb said:
http://www.stihl.com/isapi/default.asp?contenturl=/knowhow/producttechnics/stihlengines/4mix/default.htm

Ja sam pobornik 4t i ovo isto nije lose.


to je jako loše.....i dosta puta sa čuo da se nisu proslavili s tim projektom i da se dosta kvari......a i sam sam vidio koliko ih dođe na servis......
 
mislim da je negdje postavljen link, kako su od tih stvarčica stavljali cilindre na rs 250, pa je poslije bila 500cc sa 112ks i na yamahu RD 350......
 
sad bu Zeleni upal u temu i pital di to ima za kupiti  ...  XD 
 
zeto said:
mislim da je negdje postavljen link, kako su od tih stvarčica stavljali cilindre na rs 250, pa je poslije bila 500cc sa 112ks i na yamahu RD 350......
TTS australci..zadovoljan sam učinjenim :D