Električni skuteri/bicikli

Ryno motors - self-balancing, one wheel, electric scooter
http://www.youtube.com/watch?v=t7uvv7EYqg0

Rhino_motors-286x409.jpg



Range Up to 30 miles
Max Speed 25 mph
Recharge Time LiFePo4 1 ½ hours
Tire Diameter 25”
Weight of Bike 125 lbs.
Footprint 16” x 34”
Max Hill Incline 30%
Max Rider Weight 250lbs
Turning Radius Zero to 3 ft.
Estimated Retail Cost $3,500




http://www.jeromedemers.com/blog/2010/08/rhino-motors-self-balancing-one-wheel-electric-scooter/
 
jole.Ri said:
podsjeca me nekako na kymco cobru,valjda neka kopija...
samo elektricna... :mrgreen:  :mrgreen:

da, to je kopija cobre :)

Inace, afaik, cobra je bio jedan od prvih, ako ne i prvi elektricni skuter na trzistu - imali smo ga na zg auto show sajmu jos 1997 godine :) Iste godine, kymco je predstavio i model Filly 50 4T - jedan od prvih 50cc 4T skutera na trzistu, na nasem trzistu svakako je bio prvi... kasnije je filly isklonirao prvo baotian, pa onda i svi drugi kinezi... :)
 
inace, jedva cekam elektricne pile :)

volim ovaj manga dizajn koji svi proizvodjaci njeguju kod elektricnih skutera :)

Kymco Sunboy
sunboy_bl.jpg


Yamaha Passol
Yamaha_Passol_Concept_2008_02_1024x768.jpg


Yamaha EC-02
Yamaha-EC-02-Electric-Motorcycle.jpg


Honda Mope
Honda-2004-EV-Electric-Mope.jpg


Honda EV Neo
2011_honda_ev_neo_electric_scooter_04-4bc43b6f404c7-625x370.jpg
 
Prije par mjeseci sam za neku stvarno smiješnu lovu kupio preko Njuškala ovakav skuter.
http://alatimilic.hr/shop/Elektro-bicikli-skuteri-romobili/Elektro-Bicikli-romobili/Elektro-romobil-na-baterije-AMGDR
Baterije (2 x 12 V, 12 AH) su mu bile gotovo totalno mrtve. Zato je i prodavan za bagatelu. Deset sati punjenja, 15 minuta vožnje. Moja osnovna namjera je ionako bila da ga raskopam i vidim što tu sve ima i na kojem to sve principu radi. Sve viškove sam pobacao, a motor, hall senzor ručku, kontroler, lanac, zupčanike i još neke sitnice sam zadržao.
 
elektrificiro sam bicikl,hub motor 1000W, 30ampera kontroler, 48v baterija, ide 45km/h, drži baterija oko 50 kilometara, ima regen kočenje i limitator na 25 km/h. jebena stvar za zaletit se do dućana ili u birtiju samo je skupa stavka bila sredit kočnice jer ipak ove na biciklu nisu za tu brzinu.
"skuter" sam vozio par dana i mogu reć da je praktičniji puno al policija te odma kara dok te vidi ak ide preko 25 a opet to ić regat i plaćat davanja nije neka priča
 
S obzirom da je unutra bio elektromotor od samo 250 W na 24V, nije imao šanse ići preko 25 km/h.
Sad sam kupio ovo u kitu. Plastike mu neću niti stavljati. Ima motor 48V,  1.200 W. Još mi fali kontroler od kakvih 35 do 40 A, a i to sad tragam po ebayu. 
 
MISTER moto said:
S obzirom da je unutra bio elektromotor od samo 250 W, nije imao šanse ići preko 25 km/h.
Sad sam kupio ovo u kitu. Plastike mu neću niti stavljati. Ima motor 48V,  1200 W. Još mi fali kontroler od kakvih 35 do 40 A, a i to sad tragam po ebayu.

gdje si to kupil? Ak može link (y)
 
Klikaj crvena polja, pa ćeš vidjeti da ima. Jedino trenutno nemaju ramu sa zadnjom vilicom, jer sam ja uzeo zadnju. 

http://www.trialstore.at/index.php?k=293

 
Da ne otvaram novu temu... :misli:

Zainteresiran sam za kupovinu el skuter/romobil za vikendicu.

Konkretno ovo:

https://www.njuskalo.hr/mopedi/city-coco-elektro-skuter-homologiran-registraciju-akcija-oglas-29064480

Vidim da ide malu tablicu..

Ima li ko iskustva (predosti/mane)?
 
tija sam prije o tome pisat al ono razvodni se..Iskreno ja nisam ljubitelj skutera,al ove gužve oko parkinga plus  tempo koji život nameće nije ioše imati skuter...Naravno ne dvotakni ,četverotaktni, nego skuter na struju..Ja već treću godinu vozim vrhunski skuter na struju.Proizvođač je DOK ING..Naša tvrtka koja radi u Zagrebu.Skuter je kralj skutera.Snaga mu je 4,1KW.Poteže ki metak ...Za par sekundi si već u 65 km...Moj Transalp se dobro naspava zahvaljujući tom skuteru..Već sam u 25000 km,i to bez ikakvog kvara ili nekog štucanja..Jedini u Hrvatskoj sam kupija taj skuter jer sve se vani prodavalo..Jedno punjenje doseže oko 70 do 75 km vrhunske vožnje..Baš ćovik uživa..Ispoćetka me to posjećalo na vožnju u tranvaju..Za tren ubrzava i nije mu bitno dal je uzbrdo il nizbrdo..Ima priča i drugu stranu medalje..Ipak živimo u Hrvatskoj.Skuter je Španjolska licenca koja je potpisala ugovor sa Dok Ingom..Bilo je narudžba iz Francuske, Meksika,i drugi zemalja...Nismo ispoštivali ugovore i naravno ukinuli su nam licencu..Ništa čudno...Ja bi se pripa da je drugačije...Nažalost za elektrićni skuter koji je nekad proizvodio Dok Ing sada triba narudžba u Španjolsku..Priča sam sa ljudima koji voze ove kineze na struju,Ništa specijalno kažu mi mal domet a fali i snage..Ovaj šta sam kupija u Dok Inga je savršen ..Nikakvi problema,nikakve mane
 
NIKOLA-MEX said:
tija sam prije o tome pisat al ono razvodni se..Iskreno ja nisam ljubitelj skutera,al ove gužve oko parkinga plus  tempo koji život nameće nije ioše imati skuter...Naravno ne dvotakni ,četverotaktni, nego skuter na struju..Ja već treću godinu vozim vrhunski skuter na struju.Proizvođač je DOK ING..Naša tvrtka koja radi u Zagrebu.Skuter je kralj skutera.Snaga mu je 4,1KW.Poteže ki metak ...Za par sekundi si već u 65 km...Moj Transalp se dobro naspava zahvaljujući tom skuteru..Već sam u 25000 km,i to bez ikakvog kvara ili nekog štucanja..Jedini u Hrvatskoj sam kupija taj skuter jer sve se vani prodavalo..Jedno punjenje doseže oko 70 do 75 km vrhunske vožnje..Baš ćovik uživa..Ispoćetka me to posjećalo na vožnju u tranvaju..Za tren ubrzava i nije mu bitno dal je uzbrdo il nizbrdo..Ima priča i drugu stranu medalje..Ipak živimo u Hrvatskoj.Skuter je Španjolska licenca koja je potpisala ugovor sa Dok Ingom..Bilo je narudžba iz Francuske, Meksika,i drugi zemalja...Nismo ispoštivali ugovore i naravno ukinuli su nam licencu..Ništa čudno...Ja bi se pripa da je drugačije...Nažalost za elektrićni skuter koji je nekad proizvodio Dok Ing sada triba narudžba u Španjolsku..Priča sam sa ljudima koji voze ove kineze na struju,Ništa specijalno kažu mi mal domet a fali i snage..Ovaj šta sam kupija u Dok Inga je savršen ..Nikakvi problema,nikakve mane
Daj više info i koju sliku
di ga nabaviti
 
Exsfreerider ...Dok Ing je izgubija licencu i više ga nema kod nas...Proguglaj Dok Ing el skuteri ima slika kolko oš..Cili je napravljen bez komadića plastike osim blatobrana i retrovizora...Vrhunski skuter...Dobar domet...Dobra snaga...Registriran na malu tablicu,ove benzince sa malom tablicom prilazi u trenu.
 
NIKOLA-MEX said:
Exsfreerider ...Dok Ing je izgubija licencu i više ga nema kod nas...Proguglaj Dok Ing el skuteri ima slika kolko oš..Cili je napravljen bez komadića plastike osim blatobrana i retrovizora...Vrhunski skuter...Dobar domet...Dobra snaga...Registriran na malu tablicu,ove benzince sa malom tablicom prilazi u trenu.
http://www.thecorebike.com/hr/
Poslao sam im upit gdje se može kupiti