Elektronika?!?!

thule_5689

Well-known member
Na motoru mi se događa nešto čudno.. Kad ga se ne vozi duže od tjedan dana, totalno se sj**e elektronika.. Neće da upali na anlaser (uopće ne reagira), na guranje se upali, ALI se ne može dati gasa, tj. to ga zaguši. Parcijalna kilometraža se resetira, sat isto, brzinomjer i okretomjer ostaju zablokirani (okretomjer pokazuje 2000 okr/min  :mrgreen: ). Jednom mi se je tako nešto slično desilo, malo sam nadopunio akumulator, i sve je radilo, do pred neki dan. Trenutno imam mononukleozu pa ne vozim motor, ali je danas stari probao napravit đir i desi mu se ovo sra**.. Nekada mi se je znao čak i u vožnji resetirat, brzinomjer i okretomjer padnu na sekundu na 0, ali se odmah vrate u funkciju, sat se poremeti, parcijalna... vjerovatno nije problem onda u akumulatoru pa me zanima vaše mišljenje šta bi moglo bit?? I kamo to popravit, u servisu ili da motor odpeljam nekom autoelektričaru???  :misli: :anger: :cry:
 
možda te zeza akumulator....provjeri spojeve dal su dosta čvrsti i očisti ih od korozije,provjeri i očisti malo osigurače,od oksidacije i da li čvrsto stoje u kučištu i kupi u getrou unimer (35kn) i spoji na motor da stalno mjeriš napon akumulatora....sljepi nekako s duck tapom za rezervar ,tako da i u vožnji mjeri napon....pa češ vidjeti da li ti regler puni dok voziš,valda će napon biti 14-15-16v...i vidjet ćeš kad ti se sve restarta da li ti je napon pao na 0..ili je bio normalan....isto provjeri koliko je čvrsto spojena žica koja ide do kompjutera....i vidi da negdje masa ne zeza....kad sve to provjeriš i ništa ne nađeš idi kod električara.

kupi u čipoteci kontant sprej i našpricaj sve di su kontakti,osigurači,elektronika i pusti da se osuši.
 
Negdje ti valjda neki kontakt nevalja, brojač kilometraže (trip) i sat i slične stvari se inače resetiraju kad se odspoji akomulator, ako brojač okretaja i brzinomjer malo rade malo ne i onda se još i resetira kilometraža sigurno ti je negdje loš kontak
 
S obzirom da ti se to znalo desit i u vožnji provjeri si žice od akumulatora i satova jer mislim da ti se negdje stvara kratki spoj ili su ti kontakti žica u banani.
zbog toga ti vjerojatno i neće upalit ako neko vrijeme motor stoji jer ti negdje vuče struju iz akumulatora.
 
pak said:
možda te zeza akumulator....provjeri spojeve dal su dosta čvrsti i očisti ih od korozije,provjeri i očisti malo osigurače,od oksidacije i da li čvrsto stoje u kučištu i kupi u getrou unimer (35kn) i spoji na motor da stalno mjeriš napon akumulatora....sljepi nekako s duck tapom za rezervar ,tako da i u vožnji mjeri napon....pa češ vidjeti da li ti regler puni dok voziš,valda će napon biti 14-15-16v...i vidjet ćeš kad ti se sve restarta da li ti je napon pao na 0..ili je bio normalan....isto provjeri koliko je čvrsto spojena žica koja ide do kompjutera....i vidi da negdje masa ne zeza....kad sve to provjeriš i ništa ne nađeš idi kod električara.

kupi u čipoteci kontant sprej i našpricaj sve di su kontakti,osigurači,elektronika i pusti da se osuši.

Mislim da bi trebao počet sa ovim prijedlogom jer je najviše moguč za otkrit kvar (y)
 
Ili ti regler nešto zajebaje što nebi bilo čudno s obzirom da ih radi firma Ducati elettronica... :no: