elektronska blokada......

apriliaman

New member
treba mi elektronska blokada-tj. potenciometar za aprilia sr 50www,koliko bi ti to doslo i gdje se moze kupiti u zagrebu i po kojoj cijeni???molim vas hitno mi treba idem na regu ovih dana...... :D
 
stavi mehaničku blokadu jeftinije ti je nego kupovat elektronsku i onda ju nakon registracije skineš i gas,elektronska ti je oko 350kn  al imaš više vrsta i različite marke pa i cijene variraju  :jesus:
 
mozes pojasniti mehanicka blokada.......nisam upucen dovoljno u to.....na sta se to stavlja i di se moze nabavit,u slobodnoj prodaji ili moram naci nekog koji izradjuje to.....??please odg. :misli:
 
apriliaman said:
mozes pojasniti mehanicka blokada.......nisam upucen dovoljno u to.....na sta se to stavlja i di se moze nabavit,u slobodnoj prodaji ili moram naci nekog koji izradjuje to.....??please odg. :misli:

Kolko se ja razumijem,prsten na variomatu,da se ne može raširiti do kraja....
jel bi se moglo staviti takve valjčiće da ne ide više od 50? koji bi to start bio......... :misli:
 
Elektronska blokada na potenciometar i prekidac skupa sa zicama oko 30ak kn...

Potenciometar 2W linearni, ne znam koliko Ohm + el. litski kond 1mikroF + el. litski kond. 2.2 mikroF + prekidac = 15,50 kn

Chipoteka!
 
el. blokada se spaja tako da se ogoli zica koja ide sa pick up-a na CDI na nju se spoji jedna zica na koju se veze + sa kondenzatora pa se na - od kondenzatora (obicno kraca nogica, ugl ima na kondenzatoru bijela crta koja oznacava -) spaja prekidac i sa prekidaca ide zica na masu (ili na ramu ili na - na akumulatoru)

Da bi se postigla brzina izmedju 40 i 50 km/h vrijednost kondenzatora treba biti oko 2 mikroF... Najbolje je staviti jos u seriju potenciometar 1W/100Ohm kako bi se dobila odgovarajuca brzina (njega kombinirati onda sa vecom vrijednosti kondenzatora, do 10 mikroF)

I jos naputak da na morini masine ne ide ta el. blokada iz razloga sto imaju drugacije paljenje od minarellija, piaggia i peugoeta... (cdi i bobina su u jednom dijelu)
 
http://img86.imageshack.us/my.php?image=shemablokade3os.jpg
 
Kupio elektronsku blokadu od malossija prije 3 godine, zajedno je to i trkaća elektronika za skutere, dozvoljava do 20000 okretaja. Ako imaš kit zaboravi, jer skuter starta na velikim okretajima i kad stisneš prekidač puca i zvuk je ko da imaš traktor u banani, a ne ide s mjesta. Ako je serijala, super stvar! Ima iza rihtanje okretaja, al kažem, za kit nema smisla. U motostaru u trstu 90 eura, popust 15% na gotovinu.
 
dižem temu, sorry...

naime imam elektronsku blokadu koju je ugradio bivši vlasnik, međutim kao da je i nema...

skuter je Runner SP 50

dakle, i kad ne stisnem gumb na daljinskom motor ide normalno, kao da nema blokadu...

ponekad u vožnji kad stisnem gumb zna promijenit na zvuk i neprimjetno ubrzat ali i to je već na brzinama od oko 60-65 km/h...

bliži se tehnički pa moram to riješit...

pomoć ? :D
 
potencijalno glupo pitanje :):
A kako da pronađem na koju žicu od CDIja da to nakačim?
kod mene ide 5 ili 6 žica na CDI
 
imaš na njuškalu kompletnu blokadu za 100kn
 
Koja elektronska blokada bi bila provjereno dobra za ugraditi ?!?

Čovjek mi donosi već treći puta neke blokade za peugeot SF2 pred registraciju i uvijek završimo na prstenu na variomatu jer su blokade za qurac ...  :LOL: :LOL:

Evo sad ova od danas ili ne možeš ni s mjesta krenuti ili kao da je nema ...  :LOL: :LOL:

Opet je prsten gore, pa će se vratiti kad prođe tehnički ...  :mrgreen:

Pa ako netko ima kakvu preporuku ...  (y) .. ali da radi ...  :mrgreen:
 
strasilo said:
Koja elektronska blokada bi bila provjereno dobra za ugraditi ?!?

Čovjek mi donosi već treći puta neke blokade za peugeot SF2 pred registraciju i uvijek završimo na prstenu na variomatu jer su blokade za qurac ...  [emoji38] [emoji38]

Evo sad ova od danas ili ne možeš ni s mjesta krenuti ili kao da je nema ...  [emoji38] [emoji38]

Opet je prsten gore, pa će se vratiti kad prođe tehnički ...  :mrgreen:

Pa ako netko ima kakvu preporuku ...  (y) .. ali da radi ...  :mrgreen:
U mene konfiguracija bila:

Multivar 2000
Mhr replica auspuh
Polini sport
Malossi 19 karburator

Na piaggio zipu [emoji23] zracno ladenje

Bolokada kondenzator i potenciometar [emoji23][emoji23][emoji23]

Skuter puca,rze ima svaki 5 put iskru i na valjcima jedva postize 29km/h ciko kaze da je prespor cita zakon u kojem nije navedena minimalna brzina i prolazimo [emoji23]

Nakon silaska s valjaka prekidac hop i opet po starom valjd mu tih 5 min nece nista bit [emoji16]
 
strasilo said:
Koja elektronska blokada bi bila provjereno dobra za ugraditi ?!?

Čovjek mi donosi već treći puta neke blokade za peugeot SF2 pred registraciju i uvijek završimo na prstenu na variomatu jer su blokade za qurac ...  :LOL: :LOL:

Evo sad ova od danas ili ne možeš ni s mjesta krenuti ili kao da je nema ...  :LOL: :LOL:

Opet je prsten gore, pa će se vratiti kad prođe tehnički ...  :mrgreen:

Pa ako netko ima kakvu preporuku ...  (y) .. ali da radi ...  :mrgreen:

Samo treba uzet model sa potenciometrom da mozes nastelati brzinu i to je to, ja sam pred par godina imao taj model, imao kao 4 stage-a, i ovisno koji odaberes jos na sarafic dodatno podesis na precizno i nije bilo greske
 
Pa ova ima on/off prekidač ... ima mali prekidač sa 4 položaja i mali potenciometar za fino podešavanje ...

ali neće ..  :palacdolje:
 
Da, to je to, ne znam zasto ne radi, meni je uredno sve radilo, tri zice se spajaju koliko me pamcenje sluzi, ali davno je to bilo kada sam ugradjivao na sr50, znam da sam drzao na drugom polozaju i onda na sarafic fino ustelao jos malo i to je to
 
dvije žice ...  (y)

Jedna na masu, druga na crvenu žicu "elektronike" ...

neće pa neće ..  :misli:

ali OK .. riješeno je ... prošao tehnički sa klasičnom blokadom i onda opet skinuto i to je to ..  :LOL:
 
Kod mene su sigurno 3 bile, ali ne mogu se sjetiti gdje se spajala treca..

A nista, zna dalje sta mu je raditi svake godine onda hehe  (y)
 
strasilo said:
dvije žice ...  (y)

Jedna na masu, druga na crvenu žicu "elektronike" ...

neće pa neće ..  :misli:

ali OK .. riješeno je ... prošao tehnički sa klasičnom blokadom i onda opet skinuto i to je to ..  :LOL:

Za taj skuter koji imas, jedna ti se zica spaja na minus pol akumulatora (ona sa stopicom ako je ima), a druga bez icega se spaja na zuto-plavu zicu (paralelni spoj, primjerice skine se izolaciia i omotas da preuzima dio impulsa) koja ulazi u CDI. On ti se nalazi uz sami akumulator s desne strane, i u njega ide jos 3-4 zice drugih boja (crveno-crna, zelena, zuto-crna).
Ljudi se znaju zeznuti pa greskom spoje na zuto-crnu (jer je plava jako tamna ponekad na zuto-plavoj, ali razlika definitivno postoji).

Ako si to tako napravio, i opet imas taj specificni problem gdje skuter ne krece, jedva krece, prespor je (najcesce ide do nekih 30kmh), a ako pokusas ppdesiti vecu brzinu, kao da si je iskljucio i skuter vozi bez ikakvog ogranocenja, onda imam jedno pitanje za tebe.

Sto pise na CDI-u s njegove gornje strane? Ne moras ga cak niti skidati, 99.9% ti pise Shindengen, onak pisanim slovima...
Ili imas peugeotov znak (poveci lavic) i odlivene brojeve 11.709.205.00
Ili pa nista, nesto trece...