Eliminiranje uljne pumpe na 2t motoru

lord_suki

New member
Pozdrav ekipa. pitanje je sljedece .
imam hondu crm 125, vozam neki "rekreativni" enduro nista ozbiljno i do sada sam vozio motor uvijek na uljnu pumpu koja radi bez greske. razmišljao sam bi li bilo bolje da ju eliminiram i vozim na mješavinu ili da ju ostavim. U slucaju da je bolje da ju eliminiram kakko cu to napravit .. samo ju otkopcam sa sajla i to je to ili da radi na suho ??
hvala na pomoći
 
koliko posto ces ulja stavljat?
 
ovo mi je 3. cvajo i na svakom mi je radila uljna pumpa

da li je to balkanski mit da se pumpe isključuju i toči mješavina ili te uljne pumpe stvarno tako često krepaju?
 
Imao sam na desetke tih 125-ica sa uljnom pumpom...Nikad nisam imao kvar na nijednoj..Ne diraj to.. Ljudima su rikavale/blokavale 125-ice jer ne bi promijenili klipne prstenove na vrijeme, ili bi zaboravili nadoliti ulje i onda su prićali svašta...
 
  • Like
Reactions: Branko-ST
Ostavi pumpu ako dobro radi. "Stručnjaci" su znali sjebati pogon uljne pumpe na Rotax 127, 123 i 122 agregatima koji su se ugrađivali u aprilije, zbog nestručne montaže lijevog dekla na kojem se pumpa nalazi, kada se zupčanik ne postavi u ispravan položaj uništi se dosijed osovine i pumpa izgubi pogon.
Na jednoj sam isklučio pumpu na način da sam napravio bajpas, ulazno i izlazno crijevo iz pumpe sam spojio, sistem je bio napunjen uljem, tako da pumpa nije radila na suho, vrtila je ulje u krug.
Ako sam praviš mješavinu, stavi 2% full sintetike, više od toga ne može izgoriti.
 
Last edited:
Tako je..Ja sam jednu uljnu pumpu "sredio" na Gileri Arizoni 125...Mijenjao sam lamele i nije mi se dalo skidati pumpu s dekla..Prilikom vračanja, nisam dobro pogodio utor u zupčaniku gdje pumpa nasjeda i slomio sam je..Malo tekučeg metala i radila je još godinama:)
 
Oke ekipa hvala na. Savjetima... Necu ja nju dirati onda. Kad radi dobro.. Vozam vec 3 godine motor. I eno ga živ i zdrav haha ..