EXC 450 ili nešto drugo za lagani offroad?

H@k

Member
Pozdrav,

Kao prvo, vozio sam yamahu dt125RE dok sam bio lud i mlad... Sada vozim versys 650, al nikada s njim nisam guštao ko sa dt-om van ceste davnih dana... :D

Treba mi neki enduro za lagani offroad, te bi mi 30-ak ks bilo sasvim dovoljno iako je nebitno. Preferiram 4 takt jer sam mišljenja da je dugotrajniji iako možda griješim?

Koji motor bi mi savjetovali s obzirom na prethodno nabrojano?
Dali je istina kako je exc 450 bolji i jeftiniji od wr 450? Dolazi u obzir i 250ccm ako je pouzdaniji i jeftiniji za djelove itd.

Molim vas koji savjet da rasčistim u glavi što mi treba...



Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

 
H@k said:
Pozdrav,

Kao prvo, vozio sam yamahu dt125RE dok sam bio lud i mlad... Sada vozim versys 650, al nikada s njim nisam guštao ko sa dt-om van ceste davnih dana... :D

Treba mi neki enduro za lagani offroad, te bi mi 30-ak ks bilo sasvim dovoljno iako je nebitno. Preferiram 4 takt jer sam mišljenja da je dugotrajniji iako možda griješim?

Koji motor bi mi savjetovali s obzirom na prethodno nabrojano?
Dali je istina kako je exc 450 bolji i jeftiniji od wr 450? Dolazi u obzir i 250ccm ako je pouzdaniji i jeftiniji za djelove itd.

Molim vas koji savjet da rasčistim u glavi što mi treba...



Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk
Bilo sta je odrzavano i ocuvano :D

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 
To znam. Al ja sam naprimjer citao kako je exc puno otporniji i jeftiniji za održavanje od wr-a ?

Koji me kvarovi mogu zadesit ako kupim uredan motor toga tipa i kakvi su troškovi? koliko moram imati sa strane novaca ?
 
EXC bez razmisljanja i da se ne ponavljam :mrgreen: ( ima tema )

i znam bar dva u vrhunskom stanju :wink:
 
2 na prodaju? Jesu na oglasniku?
Sta podrazumijeva da je u vrhunskom stanju cross? Na šta da pazim?
Da gledam 250-300 ili 450 ?

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

 
Jos nesto. Kako mogu biti siguran u radne sate kod exc 450? Može li se falsificirat lako? Imao sam apriliu mx 125 kojoj si mogao namjestati km kako zelis, zato pitam? hhh

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

 
Za lagani off road enduro ti ne treba EXC , pogotovo ne 450.
Traži neki dual soft enduro ... mada ćeš ga ( kod nas ) teško pronaći ( u dobrom stanju ).

Mogao bi krenuti ...recimo od - DT-a.  :D
 
PG said:
Za lagani off road enduro ti ne treba EXC , pogotovo ne 450.
Traži neki dual soft enduro ... mada ćeš ga ( kod nas ) teško pronaći ( u dobrom stanju ).

Mogao bi krenuti ...recimo od - DT-a.  :D
Baš to, Potpisujem (y)

Evo jedan (malo jači) dual soft s kojim se možeš i odvažiti na malo duži put - Suzuki DR-Z... http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=2850681&show=1 Samo je cijena problem :(, to što kolega kaže, teško ćeš kod nas naći (dual soft) u dobrom stanju, i ako ga nađeš cijena je problem.


 
H@k said:
2 na prodaju? Jesu na oglasniku?
Sta podrazumijeva da je u vrhunskom stanju cross? Na šta da pazim?
Da gledam 250-300 ili 450 ?

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

Nisu u oglasu niti jedan..

Kad vidis par komada biti ce ti jasno sto znaci u vrhunskom stanju, mada kod tih motora najcesce ne mozes vidjeti da je motor dobar :wink: ( doslovno svi lazu sa radnim satima i niko nema koliko tvrdi )

Motori su EXC450 2009 i dodju od 25 do 30 000 kuna
 
Sip said:
Nisu u oglasu niti jedan..

Kad vidis par komada biti ce ti jasno sto znaci u vrhunskom stanju, mada kod tih motora najcesce ne mozes vidjeti da je motor dobar :wink: ( doslovno svi lazu sa radnim satima i niko nema koliko tvrdi )

Motori su EXC450 2009 i dodju od 25 do 30 000 kuna

Može pitanje?

Zašto ih toliko ima puno na njuškalu? U razgovoru s jednim iskusnim endurom vozačem, kaže da su pre brutalni, za normalnu vožnju šumom, putevima (dual soft) te ih se iz toga razloga dosta ljudi odlučuje za manje modele KTM-a 250, 300. :?
 
stane said:
Može pitanje?

Zašto ih toliko ima puno na njuškalu? U razgovoru s jednim iskusnim endurom vozačem, kaže da su pre brutalni, za normalnu vožnju šumom, putevima (dual soft) te ih se iz toga razloga dosta ljudi odlučuje za manje modele KTM-a 250, 300. :?

Vjeruj mi na rijec taj nije iskusan enduro vozac...450 EXC je NAJBOLJI enduro motor i pogotovo za nase podneblje....

Kad se ljudi odluce na teski hard, na kamen, na turpijanje u mjestu, onda idu na 250 i 300 koji je najbrutalniji od svih :? jednostavno se manje griju, 2T u odnosu na 4T njeznije vrti kotac, ali to se sve ispalti mozda licanima i na kamenu ili istijanima...nama tu :?

Za laganu voznju, sumom, poljem, brdima, 450EXC zakon, zakno (y)
 
Da, palo mi je na pamet da bi mogao dt-a opet uzeti za neki lagani off... ipak je i dt "pila", te ima onaj minimum snage da ne bude dosadan i trom...
Da ne govorim kako je dt pouzdan motor iz mog vlastitog iskustva.

Npr. Sa dt-om prijeđem minimalno 10000-15000km do generalke i diranja mašine...

Kakav bi ecx bio ako bi to uspređivali?

Dt troši 6-8 litara. A exc?

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

 
Htio sam reci: "taj je cross". A meni treba soft ili hard enduro. :)

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

 
Definitivno ti EXC treba. (y) Ne znam zbog čega se ograničavaš na 450. :misli:
 
stane said:
Može pitanje?

Zašto ih toliko ima puno na njuškalu? U razgovoru s jednim iskusnim endurom vozačem, kaže da su pre brutalni, za normalnu vožnju šumom, putevima (dual soft) te ih se iz toga razloga dosta ljudi odlučuje za manje modele KTM-a 250, 300. :?

E, bas je taj 300 poznat kao fini soft rekreativni motoric  :shock:  :shock:  :shock:
 
lb said:
E, bas je taj 300 poznat kao fini soft rekreativni motoric  :shock:  :shock:  :shock:

Heee, he, a sto ti znas ti jos nisi iskusan :LOL: