F650 f

harrahotto

New member
Evo, neko vrijeme se već jedan ovakav prodaje po oglasima, i zapeo mi za oko, medjutim, posto sam cijeli zivot okruzen s boxerima (doduse, stari je i K100 vozio neko vrijeme), zanima me par tehnickih stvari, pa ako netko ima iskustva, bio bi zahvalan da me prosvjetli.
Kao prvo, u par navrata sam procitao da se na tim motorima kvari-trosi i redovito mijenja bendex? WTF je bendex? nisam uspio iskopati neku suvislu informaciju na netu..
drugo, motor ima vec 70k, '97, koliko je vijek trajanja tih motora, da li su radjeni za 100k ili 200k, osim lanaca i lancanika, i famoznog bendexa, ima li neka slaba tocka, nesto "tipicno" sto eventualno mijenja zadovoljstvo voznje u pakao popravaka...
Ja osobno nemam namjeru raditi puno km, vecinom gradska i medjugradska voznja, koliko vrijeme i "vrijeme" dozvole..

Evo, za sad toliko.

hvala
Raul
 
Nije "Bendex", već Bendix!

I to je dio kočionog kruga, a kako je svojedobno najpopularniji proizvođač tih dijelova bila upravo američka firma "Bendix" ( http://www.bendixbrakes.com/ ), tako je majstorima i ostala ta terminologija, iako činjenično ne znači ništa, jer imenom kompanije krste jedan mehanički dio... no ni prvi ni zadnji slučaj da je strano ime poslužilo kao zamjena u siromaštvu hrvatskog tehničkog rječnika...
 
Sledgehammer said:
Nije "Bendex", već Bendix!

I to je dio kočionog kruga, a kako je svojedobno najpopularniji proizvođač tih dijelova bila upravo američka firma "Bendix" ( http://www.bendixbrakes.com/ ), tako je majstorima i ostala ta terminologija, iako činjenično ne znači ništa, jer imenom kompanije krste jedan mehanički dio... no ni prvi ni zadnji slučaj da je strano ime poslužilo kao zamjena u siromaštvu hrvatskog tehničkog rječnika...
jesi li siguran u to??
da nije možda bendix dio nečeg drugog? :misli:
 
OMNSHO, bendix je dio koji mehanički "ukapča" anlaser prilikom pokretanja. E sad, postoji nekoliko načina za izvesti taj sklop, pa (IMHO) na automobilima se to zove bendiks, a na motociklima sam češće čuo izraz "kuplung" ili kvačilo anlasera.

 
Sledgehammer said:
Nije "Bendex", već Bendix!

I to je dio kočionog kruga, a kako je svojedobno najpopularniji proizvođač tih dijelova bila upravo američka firma "Bendix"

Ne, to je spojka anlasera u konkretnom slučaju.
 
Eto, moja isprika, naučim i ja ponešto (jeb'ga, nikad nisam imao krame po kojima sam trebao šarafiti, tak da sam malo neupućen...  :LOL: ), no prvenstveno sam htio ispraviti pojam koji traži... iako nisam ziher da bendix nije i nekaj u kočionom sustavu...  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

No više me zanima kakav je to model F 650 F ?  :misli:
 
Sledgehammer said:
Nije "Bendex", već Bendix!

I to je dio kočionog kruga, a kako je svojedobno najpopularniji proizvođač tih dijelova bila upravo američka firma "Bendix" ( http://www.bendixbrakes.com/ ), tako je majstorima i ostala ta terminologija, iako činjenično ne znači ništa, jer imenom kompanije krste jedan mehanički dio... no ni prvi ni zadnji slučaj da je strano ime poslužilo kao zamjena u siromaštvu hrvatskog tehničkog rječnika...


Danas ti ne ide traženje preko google-a?! :rofl:


Sledgehammer said:
No više me zanima kakav je to model F 650 F ?  :misli:

Ružan do bola... :jesus:

2mxn23k.jpg
 
Donedavno je takvog voza kolega iz kluba, i nije ima nikakvih zamjerki na taj motor.
Monocilindrik od 650 ccm, čupa od 0 okretaja pa nadalje.
Održavanje slično bilo kom enduru, znači: livaj benzinu i piči.  :mrgreen:
E da, tu i tamo podmažeš lanac.

Po meni, jedini problem tog motora je dizajn (u živo je ružniji nego na ovoj slici gore), zbog kojeg ga je teško prodat dalje.
 
Frane said:
Ružan do bola... :jesus:

Ružan do bola .... pih - a koji je danas motor lijep, onako estetski? Ajde, da čujemo!

Ja sam imao motor za kojeg smatram da je jedan od ljepših - BMW K-100RT, a što mi je vrijedilo kad se vozio ko prava cigla, u svakom smislu.
Uostalom, kad sjedneš na kantu, koliko ti vidiš da je lijep ili ružan - samo ga osjetiš da li se vozi dobro ili ne .... :?
A estetika - za to predlažem da si svako kupi najveći poster (njemu) najljepšeg motora, stavi si ga ispred kreveta pa lijepo svaku večer prije nego ide tendit ženicu si pogleda NAJLJEPŠI motor na svijetu, a drugo jutro zajaše NAJBOLJI motor na svijetu (koji je moguće i NAJRUŽNIJI) i piči dalje ....

Jer, ruku na srce, estetika je ipak za gledanje, za vožnju je nešto drugo, zar ne? :misli:

Vojo

P.S. baj d vej, imao sam priliku nedavno odvoziti 50-tak km po zavojitoj cesti (Mrkopalj-Fužine-Hreljin, sporedna cesta) na tom motoru ružnom do bola i, osim visokog volana i 20-tak KS manje (koje nisam osjetio niti sa suputnicom) nisam vidio neke razlike od moje 'krave' ....
 
Vojo, nemoj se obazirati na gluposti... ne znam tko kupuje motocikl zbog ljepote, u smislu da je ljepota glavni i osnovni razlog! A i ljepota je u očima promatrača; voljeti se uči, a kriterij ljepote nam se mijenja u životu - no kvaliteta ostaje! I stoga je jasno da se BMW, maltene niti jedan model, ne kupuje zbog ljepote... no do toga stupnja razmišljanja treba sazrijeti.

Sve si odlično i točno napisao...  (y) (y) (y)
 
Frane said:
Čekić ga i dalje serucka u revijalnom tonu. :?


Stvar je u tome šta taj motor ne nudi ništa posebno dapače ima problematičan Rotax iz Pegasa (sad Sledgehammer ukucaj u google rotax da skužiš šta je to) i to sve za cijenu 30% veću od recimo XT 660 ili novog Pegasa. Bez obzira radilo se o starom ili novom modelu.
jesi li siguran da navedeni motor (gore sa slike) ima istu mašinu kao i xt 660 i novi pegaso?
 
live-for-ride said:
jesi li siguran da navedeni motor (gore sa slike) ima istu mašinu kao i xt 660 i novi pegaso?


Nemaju istu, XT 660 i aktualni Pegaso imaju Minarelli, stari Pegaso i BMW imaju Rotax.
 
Frane said:
Stvar je u tome šta taj motor ne nudi ništa posebno dapače ima problematičan Rotax iz Pegasa (sad Sledgehammer ukucaj u google rotax da skužiš šta je to) i to sve za cijenu 30% veću od recimo XT 660 ili novog Pegasa. Bez obzira radilo se o starom ili novom modelu.

Stvar je u tome da onaj tko hoće BMW-a živo zabole kurac za ono kaj impresionira neiživljene maloljetnike tvog kalibra... tako da ne serendaš, jer dobro znam tko je, kada i gdje proizvodio motore i dijelove za F650 seriju. Jer dok se to radilo i znalo, ti si maltene bil još tateku u jajcima.  :dobar: :dobar:

Početna cijena BMW-a je veća, ali je još veća razlika u cijenama rabljenih. Samo to treba shvatiti.  :LOL: :LOL: :LOL:

A za te dijelove moram googlati, to je točno, jer ja nikada nisam imao smeće od motora kao ti da ga moram šest puta šarafiti dnevno da bi uopće išao. Zato se u dijelove ne kužim, jer osim pranja i poliranja motora - drugih aktivnosti sa njima nisam imao. Bi volio i ti tako?  :LOL: :LOL: :LOL:

Tak da mi je bendix, bendex ili bendžo - isti kurac. Sretan?  :jesus: :jesus: :jesus:

Sve radi, a za pravi servis kod pravog servisera i originalne dijelove se uvijek nađe.
 
live-for-ride said:
jesi li siguran da navedeni motor (gore sa slike) ima istu mašinu kao i xt 660 i novi pegaso?

Te mašine maltene ni nemaju dodirnih točaka, ali mala salpa zna...  :LOL: :LOL: :LOL: Zato ih je i usporedio, iako i kao modeli baš i nisu usporedivi u mnogo stvari, od namjene pa nadalje...

Jučer mi je bio frend sa tim Pegasom, i to nema veze sa nekakvom XT Yamahom, kakvih je deset dobio MUP iz donacije, a ja ih bio preuzimao na testne vožnje... po meni, taj XT za put nije sluga Pegasu, u svakom pogledu...
 
Sleđ, jebate, ja sam zagrižen na BMW ali sam kišna glista kakav si ti udav.
Oladi malo.

Skačeš ako netko izgovori BMW krivim naglaskom.
 
Sledgehammer said:
Jučer mi je bio frend sa tim Pegasom, i to nema veze sa nekakvom XT Yamahom, kakvih je deset dobio MUP iz donacije, a ja ih bio preuzimao na testne vožnje... po meni, taj XT za put nije sluga Pegasu, u svakom pogledu...

Ne znam samo po čemu nije sluga, po šarafanju možda  :mrgreen:
 
Kada sam prije 4 god kupovao motor u obzir je dolazio i navedeni BMW.


Dobar prijatelj ga vozi i posudio mi ga je da ga probam napravio sam nekih 50ak km i šta da vam kažem... motor mi ništa jači od XT 660 dapače je i slabiji, dosta je nizak noge su mi bile full zgrčene kao da sjedim na nekom chopperu.


Obzirom da se radi o soft enduru mislim da taj motor nije ni za utaban makadam, jako je nizak, težak, širok i plastičan baš onakav kakav enduro nebi trebao biti. Onda kada je sam ga ja gledao bio je 23.000kn skuplji od XT-a (a i da su koštali jednako opet bi uzeo XT-a jer je ovaj na mene ostavio dojam totalno ne pogođenog motora) tako da me taj BMW razočarao sa svim, ne nudi ništa posebno za takvu cijenu.
 
Ako ti pase taj motor kupuj ga Motor nije kvarljiv a dode li do kvara bendixa to je lako popravljiva stvar.Masina jest Rotaxova slicna kao na starome pegasu iako ima nekih sitnih razlika .Kocnice su na njima Brembo a Bendix proizvodi kocnice za automobile  :mrgreen: Mislim da za manje novaca mozes kupiti slican motor japanskog ili talijanskog proizvodaca ali to je vec stvar izbora