Far?

m1losh99

New member
Evo mene interesuje zasto na skuterima koji imaju dva fara radi samo jedan?Zar nije mnogo mnogo lepse i bolje kada rade oba?Mislim da je to cista glupost,ali to nikako da poprave...na pr. na novom SRu radi samo jedan(za kratko drugi za dugacko)...Zar nisu mogli namestiti da rade oba i u rezimu kratkog i u rezimu dugog svetla?
 
Ovaj topic;
http://www.motori.hr/forum/viewtopic.php?t=12695&postdays=0&postorder=asc&start=25

moj post na 2. stranici. To ti je odgovor na pitanje.
 
Pa opet sto ne stave dve ali malo slabije da bi to izgledalo lepo...Mislim,kad vec toliko brinu o estetici onda i ovaj detalj da poboljsaju...
 
joke said:
Michael ti ćeš trebati shvatiti da su današnje žarulje :idea: toliko jake da bi dvije istodobno upaljene stvorile toliku toplinu koja bi oštečivala sjenilo ili same žarulje. kad bi svjetlo imalo provjetravanje možda bi i mogle radit skupa, ali ovako...

Čisti primjer imam osobno kod X9250 S Hondinom mašinom kojem za razliku od svih ostalih gore oba svjetla istodobno. Mislim da svaki vlasnik tog X9 zna gdje su najjeftinije žarulje u gradu :(

Ovo tvoje stoji ali većina motora ima dva fara koja su odvojena tako da ne vidim razlog zašto ne bi kao u auta stavili sijalicu sa dvije žarne niti.
Dakle, oba svjetla svijetle istovremeno i samo mjenjaš kratko ili dugo.
To ne bi imalo nikakvog utjecaja na sjenilo.
Ovdje izostavljam motre koje imaju leće a ne prave farove.
 
-Sijalice za auta sa dvije žarne niti su obično H4 koje imaju 55w
-Sijalice za motore sa dvije žarne niti su HS1 sa 35W
Razlog je jednostavan:
Bolje osvjetljava cestu motor sa jednom žaruljom H7 od 55W nego sa dvije žarulje od 35W. Ja uspoređivao...
Kad bi u far od motora stavio dvije žarulje od 55w, sve bi se pregrijavalo. Premali su farovi
 
A zašto stalno trpate dvije sijalice u jedan far.
Većina motora ima dva fara od kojih je jedan za kratko svijetlo i svijetli uvijek a drugi za dugo.
Znači kada bi se u svaki far stavila sijalica sa dvije žarne niti onda oba rade istovremeno samo mjenjaš dugo ili kratko kao u autu i nema tu nikakvog pregrijavanja. Estetski je puno ljepše ali vjerujem da je ipak bolje ovako kako je sada jer nije to tako bezveze.
 
Medo said:
A zašto stalno trpate dvije sijalice u jedan far.
Većina motora ima dva fara od kojih je jedan za kratko svijetlo i svijetli uvijek a drugi za dugo.
Znači kada bi se u svaki far stavila sijalica sa dvije žarne niti onda oba rade istovremeno samo mjenjaš dugo ili kratko kao u autu i nema tu nikakvog pregrijavanja. Estetski je puno ljepše ali vjerujem da je ipak bolje ovako kako je sada jer nije to tako bezveze.

Možda izvana izgledaju kao dva odvojena fara, ali tjelo je jedinstveno, neznam za dva potpuno odvojena(da ne provode toplinu)
 
Neki malaguti skuteri imaju poziciju o oba fara, i tako uvik oba svitle a isto je jedan dugo a drugi kratko.
 
Pa neznam meni bi izgledalo puno lepse kad vidim SR50 factory nocu da mu sijaju oba a ne samo jedan,nekako je glupo tako asimetricno... :oops: :evil:
 
joke said:
Medo said:
A zašto stalno trpate dvije sijalice u jedan far.
Većina motora ima dva fara od kojih je jedan za kratko svijetlo i svijetli uvijek a drugi za dugo.
Znači kada bi se u svaki far stavila sijalica sa dvije žarne niti onda oba rade istovremeno samo mjenjaš dugo ili kratko kao u autu i nema tu nikakvog pregrijavanja. Estetski je puno ljepše ali vjerujem da je ipak bolje ovako kako je sada jer nije to tako bezveze.

Možda izvana izgledaju kao dva odvojena fara, ali tjelo je jedinstveno, neznam za dva potpuno odvojena(da ne provode toplinu)

Bez obzira da li su odvojeni ili skupa (npr. R1, cbr 1000, zx 10r...) kada se upali dugo svjetlo onda svjetle oba od kojih je jedno kratko a drugo dugo i nema pregrijavanja.
 
Isto su napravili da čim daš kontakt gore konkretno na beverlyju dvije prve pozicije dvije stražnje kratko prednje te štop svjetlo. I zbog toga mi je otišao akumulator.
 
zrina said:
Isto su napravili da čim daš kontakt gore konkretno na beverlyju dvije prve pozicije dvije stražnje kratko prednje te štop svjetlo. I zbog toga mi je otišao akumulator.
Tako je na svim novim motorima. Zbog zakona o upaljenim svjetlima, nema više prekidača za paljenje svjetala. Motori do 50cc se napajaju iz reglera, pa im svjetlo ima toliki intezitet koliki daš gas, a preko 50cc se napajaju iz akumulatora kao i automobili pa svijetle istim intezitetom.
p.s.
Na bateriju je garancija 6 mjeseci.
 
Medo said:
Bez obzira da li su odvojeni ili skupa (npr. R1, cbr 1000, zx 10r...) kada se upali dugo svjetlo onda svjetle oba od kojih je jedno kratko a drugo dugo i nema pregrijavanja.

Tko uopće drži stalno upaljena duga svjetla?

x9 250 2v (stari model): Kad upališ kratko gore oba , kad upališ dugo gore oba (35W)
x9 125, 180, 200, 250 4v (novi model) : kratko gori jedno, dugo gori jedno (55w)
x9 500: Kratko gori jedno, dugo gore oba svjetla (55w)...

E sad bi se dalo raspravljati zašto se u istu šasiju ugrađuju 3 različita sistema rasvjete...