Farbanje rame, felgi i drugih sitnica

Luka2000

New member
Pozz, opet ja, imam par nedoumica oko lakiranja.

Dogovorio sam s jednim frendom da mi lakira rezervoar, zadnju vilu i korman u akril crnu, 2 dcl crne akrilne i 1 dcl učvršćivaća sam platio 180kn, napravio je posao onako OK ali je zasrao na dosta mjesta i bio u priči ovo ti se neće vidjeti, ni ono isto :eek:, mrzim fušeraj, neće on više ništa farbati u projektu.

Imat ću dosta sitnica za farbanje oko cijelog motora pa mi se ne isplati sve nositi u lakirnicu jer je milion sitnih dijelova i koštali bi previše. S kompresorom sam farbao dosta stvari sebi, ali nisam baš ekspert za to niti imam opremu neku.

Planirao sam felge i ramu za početak ofarbati u temeljno sa sprejem (RenCo mi se pokazao dobar), dva sloja boje (isto iz spreja Dupli color) pa onda s kompresorom prelakirati sve komplet s bezbojnim lakom. Šta mislite o tome ? Prije 6 mjeseci sam na taj način ofarbao doboše na autu, drže još uvijek savršeno. Danas sam probao zagrebati površinu da vidim skida li se lak ali ništa, drži sve kako treba stim da na dobošima nisam lakirao s bezbojnim lakom, samo sprejevi iz limenki. Pošto znamo da u sprejevima ima manje učvrščivaća i da je tanji nanos kontam kako bi taj bezbojni lak samo dobro došao, jel ?

Frend je predložio da ne radim to nego da kupim od Chromos svijetlosti kemocel ili kemolux crveni i žuti, napravim si narančastu nijansu koju želim i da s tim farbam. Ja mislim da to neće baš imati visoki sjaj kao akrilna boja za aute. Šta da radim ? Koga da poslušam, sebe ili njega ? Pomagajte pls. o_O
 
Pozz, opet ja, imam par nedoumica oko lakiranja.

Dogovorio sam s jednim frendom da mi lakira rezervoar, zadnju vilu i korman u akril crnu, 2 dcl crne akrilne i 1 dcl učvršćivaća sam platio 180kn, napravio je posao onako OK ali je zasrao na dosta mjesta i bio u priči ovo ti se neće vidjeti, ni ono isto :eek:, mrzim fušeraj, neće on više ništa farbati u projektu.

Imat ću dosta sitnica za farbanje oko cijelog motora pa mi se ne isplati sve nositi u lakirnicu jer je milion sitnih dijelova i koštali bi previše. S kompresorom sam farbao dosta stvari sebi, ali nisam baš ekspert za to niti imam opremu neku.

Planirao sam felge i ramu za početak ofarbati u temeljno sa sprejem (RenCo mi se pokazao dobar), dva sloja boje (isto iz spreja Dupli color) pa onda s kompresorom prelakirati sve komplet s bezbojnim lakom. Šta mislite o tome ? Prije 6 mjeseci sam na taj način ofarbao doboše na autu, drže još uvijek savršeno. Danas sam probao zagrebati površinu da vidim skida li se lak ali ništa, drži sve kako treba stim da na dobošima nisam lakirao s bezbojnim lakom, samo sprejevi iz limenki. Pošto znamo da u sprejevima ima manje učvrščivaća i da je tanji nanos kontam kako bi taj bezbojni lak samo dobro došao, jel ?

Frend je predložio da ne radim to nego da kupim od Chromos svijetlosti kemocel ili kemolux crveni i žuti, napravim si narančastu nijansu koju želim i da s tim farbam. Ja mislim da to neće baš imati visoki sjaj kao akrilna boja za aute. Šta da radim ? Koga da poslušam, sebe ili njega ? Pomagajte pls. o_O
Plati nekome tko zna sta radi i tko zna lakirati,tako ce biti najjeftinije.... (y)
 
  • Like
Reactions: e39
O kakvom je stroju riječ?Ako je neka jeftinba ,onda te boli briga ,delaš kak znaš.Ako je ipak nešto cjenovno jače ,onda daj nekom lakireru nek' ti to napravi bar u komori,nemre to koštati ne znam koliko.👍😎
 
Onda odi u trgovinu gdje mjesaju boje,odaberi nijansu i neka te upute u omjere i pripremu podloge(najvaznije je kvalitetno pripremiti podlogu)kupi sita,mjerice za mijesanje,razrijedjivac i polako ucis ako imas spricu i kompresor.moguce je i da stave tu boju u sprej ali boja u spreju je obicno puno rijeđa nego kad spricas spricom pa je i pokrivnost losija i prije procuri ako ides zalijevati. to govorim iz stolarskog iskustva lakiranja,autolimari mozda imaju drugacije metode ili rade sa drugacijim lakovima ali nebi trebalo biti drasticne razlike.
 
Tko ne plati kurvu, plati ljekara....

Prije nego li nastavimo sa savjetima, da li zelis DIY radi uštede(što se n eće dogodit), ili zbog toga jer ti to baš želiš radit?
 
Felge sam odlučio da ću dati kod lakirera pa nek košta koliko mora (računam na nekih 100 eurića), a ramu i ostale sitnarije ću sam, kupit ću boju, učvrščivać i razređivać pa neka mi je Bog u pomoći 😅. Rama se svejedno 80% i ne vidi od plastika i svega.
 
Tko ne plati kurvu, plati ljekara....

Prije nego li nastavimo sa savjetima, da li zelis DIY radi uštede(što se n eće dogodit), ili zbog toga jer ti to baš želiš radit?
Nije toliko zbog uštede nego volim sam odraditi što smatram da mogu, pa ću ramu i sitnarije pofarbati sam.
0763092f712dcc68-medium.jpg

Rama je ove veličine, koliko mi boje treba, koliko učvršćivaća da kupim ? U kojim omjerima se miješa učvršćivać i razređivač ?