FJR iz njuškala

Fireteam

Member
Jel zna tko šta o ovim FJRima? http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/yamaha-fjr-1300a-2vl-kao-nov-oglas-16648025, http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/fjr-izvrsnom-stanju-oglas-18138937 Kupac sam a već duže ih pratim pa bio bih zahvalan za neki info prije nego odem vidjeti. Hvala!!.... :piva: :paper:
 
Fireteam said:
Jel zna tko šta o ovim FJRima? http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/yamaha-fjr-1300a-2vl-kao-nov-oglas-16648025, http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/fjr-izvrsnom-stanju-oglas-18138937 Kupac sam a već duže ih pratim pa bio bih zahvalan za neki info prije nego odem vidjeti. Hvala!!.... :piva: :paper:
Ne znam o konkretnim Fjr ima ništa, ali općenito, Fjr gen 2 je motor bez gotovo ikakvih mana, nepoderiv. Ako je servisiran na vrijeme i po intervalima nebi trebalo biti problema. Najviše obrati pažnju na izgled, da su sve plastike original i nisu naknadno lakirane, kao i spojevi plastika da su uredu, kao i vijci. Ako je tu nešto sfušano postoji mogućnost da je padano. Također pogledaj varove na pomoćnom okviru ispod suvozačevog sjedala. Zbog pretovara top casea i suvozačevog naslanjanja na top case postoji mogućnost  napuknuća varova na navedenom mjestu. Fjr ima prvi veći servis na 40000 km. To bi trebao odraditi znalac. Podešavanje ventila, sinhronizacija usisa... Oko 50000 km bilo bi dobro promijeniti ulje u prednjim vilicama.  Desetak godina se vozim u društvu nekoliko Fjr a. I to na višednevnim putovanjima. Nikad do sada niti jedan nepredviđeni kvar ili problem. To me navelo da ga i ja prije 2,5 god kupim. Do sada 45000 bezbrižnih  kilometara
 

Attachments

  • _20170108_160612.JPG
    _20170108_160612.JPG
    1.1 MB · Views: 349
  • _20170108_160657.JPG
    _20170108_160657.JPG
    1.1 MB · Views: 350
jessy said:
Ne znam o konkretnim Fjr ima ništa, ali općenito, Fjr gen 2 je motor bez gotovo ikakvih mana, nepoderiv. Ako je servisiran na vrijeme i po intervalima nebi trebalo biti problema. Najviše obrati pažnju na izgled, da su sve plastike original i nisu naknadno lakirane, kao i spojevi plastika da su uredu, kao i vijci. Ako je tu nešto sfušano postoji mogućnost da je padano. Također pogledaj varove na pomoćnom okviru ispod suvozačevog sjedala. Zbog pretovara top casea i suvozačevog naslanjanja na top case postoji mogućnost  napuknuća varova na navedenom mjestu. Fjr ima prvi veći servis na 40000 km. To bi trebao odraditi znalac. Podešavanje ventila, sinhronizacija usisa... Oko 50000 km bilo bi dobro promijeniti ulje u prednjim vilicama.  Desetak godina se vozim u društvu nekoliko Fjr a. I to na višednevnim putovanjima. Nikad do sada niti jedan nepredviđeni kvar ili problem. To me navelo da ga i ja prije 2,5 god kupim. Do sada 45000 bezbrižnih  kilometara

Hvala na uputama jer vidim da kod ovih recimo malo skupljih polovnih (RT, FJR, GTR itd.) ima svega samo ne oni iz jednog komada. :012: Bar one koje sam gledao.  :misli:
Ili sam previše paranoičan!?!?! :dizzy:
 
covjek je preprodavac, kupio vjerovatno padnut motocikl, ali
nije uspio nac rabljene poklopce kufera u boji motocikla.
ako su kuferi prezivjeli, nije bio opasan pad, a i motocikl je jos uvijek u orginal boji, nije lakiran, jer da je, lakirali bi i poklopce kufera.
treba otic vidjet.
 
netko u familiji mu je vojno lice ili je orobio jna skladište
 
Ovde mlatimo praznu slamu..sjedi u auto odi pogledaj motor..mozda je kupio kofere naknadno..a i jako mudo okrecit dva kofera..za 30ojra budu ko novi..svi strucnjaci hoce kupit polovan motor jeftino a da bude ko nov..jare i pare nikad zajedno
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr
FJR je proizveden 2015... prva rega 2016... vjerojatni unos iz EU lipanj 2020 (ako nije unijet ranije pod dijelove pa sređivan ovdje do skoro originalnog stanja, pri čemu nije mogao nabaviti crne kofere)... veli čovjek da ima servisnu knjigu, iako je ista lako dobavljiva za koju novčanicu... moguće da je samo imao oštećene kofere od prevrtanja na mjestu, iako ne znam zašto bi onda imao oba srebrna, možda uzeo oba da budu simetrični? Obzirom je unos, pitati za Fahrzeugbrief, tamo je (vjerojatno) upisano oštećenje ako je bila prometna nezgoda (ako veli da nema Fahrzeugbrief - iliti "Knjižicu vozila" - onda je vjerojatnost da je prijašnji karambol upisan, a on to skriva...)...

Obzirom je taj model, te godine i tih kilometara i u EU u oglasima po cijeni za koliko on nju prodaje ovdje (a platio je transport, sva davanja za unos i registraciju!), pitanje je za koliko je onda on nju kupio tamo vani, jer se kao vlasnik spominje samo on, i to od lipnja ove godine... a da bi priča bila isplativa njemu, neću reći ništa osim da je veeery big šansa da je kupio stanoviti karambol i sredio ga (moguće ga je unio i prije dužeg stanovitog vremena, bilo kao karambol, za dijelove ili neki sličan triper kombo, pa sređivao do lipnja 2020, kada je regan)...

Ne znam, svatko kuje svoju sreću, ja osobno bih se umio hladnom vodom, nabrojao do 10, duboko udahnuo i - zaobišao taj motor u širokom luku...
 
kao sto rekoh..pogledat motor..ako je i bio karambol ako se nevidi znaci da je dobro sredjen a mozda nije nista ni bilo..ako neces kupit motor od preprodavca izvoli bus vlak auto put pod noge, hodaj malo pizda ti materina:mrgreen::mrgreen:...najlakse je prosipat pamet..ja koliko vidim motoru nista ne fali..jebo kofere druga boja p a sta..kupio cojk bez kofera kasnije se predomislio a nema vise te boje..cijena je druga prica a to se naravno dogovara pored motora u 4 oka..ja imam kolegu kupuje motor sad ce 10g..sve ovako fali mu ovo fali ono preskup..ja kad imam suske u dzepu ja negledam ni sunca ni mjeseca nit moj doro Drine vode hladne..smao gaaas jedan je zivot...a kupca odjebem u tri rijeci..ako je musterija doce ako nije nek ne dolazi zabi mu
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
pravilo je, kupuj motocikl od vlasnika, ne od preprodavca, pogotovo ovih svercera.
mada je u zadnje vrijeme to skoro pa nemoguce, ja kad zadjem nazivati u oglase i otiv gledat motocikle, od 10, 8 prodavaju sverceri.
a kad dam u oglas, prvi su koji se jvaljaju sa 40 posto nizim ponudama.